cookies
STRONA GŁÓWNA   ARTYKUŁY   O KLUBIE   FORUM   SZUKAJ   GALERIA
Zobacz Temat
RetroTRAKTOR || Traktory Ursus, Zetor, Lanz, Stare Maszyny i Ciągniki Rolnicze... | CIĄGNIKI ROLNICZE | RADZIECKIE CIĄGNIKI
Strona 41 z 42 << < 38 39 40 41 42 >
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
^Bolszewik
Administrator

Dodane dnia 11-03-2017 19:38
Tak, oczywiście na zimnym.

Słyszałem teorie że może być nieco większy, szczególnie na wydechowym.
Nie potwierdzam, ani nie zaprzeczam, u mnie chodzi na nominale.

Natomiast faktem jest że niekiedy części "puchną" od temperatury pracy.
Oczywiście wiadomo że jest coś takiego jak rozszerzalność temperaturowa materiału.... Chodzi mi o przypadki skrajne spowodowane złą jakością części.


Staram się pisać z sensem i na temat.
Staram się pisać poprawnie.

Jeśli ja mogę to inni też. wink

Piszę poprawnie po polsku.
Edytowane przez Bolszewik dnia 11-03-2017 19:38
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
~rycho711
Użytkownik

Dodane dnia 01-04-2017 19:35
Szanowni Koledzy , proszę o pomoc.
W jaki sposób olej napędowy dostaje się do miski olejowej. Przypuszczam że przez pompę paliwa.Jak odkręciłem korek kontrolny poziomu oleju w pompie paliwa wylało się paliwo. Proszę o odpowiedź jak zlikwidować przeciek. Olej do wymiany bo tak rozcieńczony paliwem że spadło ciśnienie.Proszę o szybka odpowiedź.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
^Bolszewik
Administrator

Dodane dnia 02-04-2017 07:54
To masz przeciek gigant.

Nie wiem jak Ci pomóc poza opcją oddania pompy do remontu lub zakupu nowej.

Zakładam że wykluczasz lejące wtryski itp.

U mnie w pompie wtryskowej oleju nigdy nie było, znaczy był, ale zaraz wybył. Pompa się "kida" i smarowanie ma z ropy od przeszło 10 lat.
Wiem, wiem że ro źle. Jednak pompa to jedyny element którego nie remontowałem, choć mechanik mówił że jest na wykończeniu (10 lat wstecz).


Staram się pisać z sensem i na temat.
Staram się pisać poprawnie.

Jeśli ja mogę to inni też. wink

Piszę poprawnie po polsku.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
~peter779
Użytkownik

Dodane dnia 25-04-2017 19:20
witam mam taki mały problem z moim wladkiem strasznie kopci na czarno nie wiem czemu wtryski były robione nowe głowice zawory ustawione na 0,3 co może byc przyczyna tego kopcenia proszę o porady.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
^Bolszewik
Administrator

Dodane dnia 25-04-2017 19:55
Czy aby pompa nie przestawiona ?

Czy powrót paliwa z wtrysków jest drożny ?


Staram się pisać z sensem i na temat.
Staram się pisać poprawnie.

Jeśli ja mogę to inni też. wink

Piszę poprawnie po polsku.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
~peter779
Użytkownik

Dodane dnia 25-04-2017 21:24
właśnie sprawdzałem ten przewód od nadmiaru i uleciała główka od śruby od nadmiaru na pokrywie filtrów jutro to jeszcze raz po sprawdzam jak zakupie ta śrubę.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
^Bolszewik
Administrator

Dodane dnia 26-04-2017 17:34
Uwaga, to magiczna śrubka musi mieć odpowiedni malutki otworek.

Zupełne zatkanie powoduje czarny dym i "przyrost mocy". Duży otwór nie wchodzi na obroty.


Staram się pisać z sensem i na temat.
Staram się pisać poprawnie.

Jeśli ja mogę to inni też. wink

Piszę poprawnie po polsku.
Edytowane przez Bolszewik dnia 26-04-2017 17:35
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
~peter779
Użytkownik

Dodane dnia 21-05-2017 21:27
śruba wymieniona okazało się ze tamta stara nie miała wcale tej magicznej malej dziurki
Edytowane przez peter779 dnia 22-05-2017 21:06
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
~darius
Użytkownik

Dodane dnia 15-09-2017 21:59
Koledzy mam takie pytanie,T25 wyrzuca mi biegi pod obciążeniem i myśle podregulować na cięgle.I teraz wkręcać czy rozkręcać i ile obrotów.A chodzi mi o to cięgło po prawej stronie nad deklem wodzików.


Darius
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
^Bolszewik
Administrator

Dodane dnia 16-09-2017 07:49
Skróć o jeden obrót i próbuj, potem jeszcze jeden ....

Niestety to pomoże przy naprawdę niewielkim zużyciu. Źle wyregulowana blokada często powoduje też zakleszczanie biegów.

Za zwyczaj problem wypadania biegów to zużyte tryby ....


Staram się pisać z sensem i na temat.
Staram się pisać poprawnie.

Jeśli ja mogę to inni też. wink

Piszę poprawnie po polsku.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
~basior-78
Użytkownik

Dodane dnia 17-01-2018 22:46
Witam

Mam taki problem z Władymircem mianowicie zabrakło mi przez niedopatrzenie ropy,uzupełniłem paliwo,ciężko było odpowietrzyć ale udało się,odpala zimny ciepły bez problemu tyle że teraz ciężko wchodzi na obroty i słaby jest.Wymieniłem pompkę paliwa na nową ale nic to nie zmieniło.
Co może być przyczyną tego ? Mogło się coś uszkodzić w pompie ?

Dziękuję za jakieś wskazówki.
Edytowane przez basior-78 dnia 17-01-2018 22:51
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
~BusteR
Użytkownik

Dodane dnia 18-01-2018 16:49
Filtry kiedy wymieniane były?
confusedconfusedconfusedconfused


Służę pomocą w razie czego.
Szczęśliwy posiadacz T-25A2 z '85r
8444759 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
~basior-78
Użytkownik

Dodane dnia 18-01-2018 20:35
Na filtrach zrobione 150 mtg.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
^Bolszewik
Administrator

Dodane dnia 18-01-2018 21:13
A na jakim paliwie ?

Układ paliwowy T-25 to dla mnie zagadka ....

Zależnie od egzemplarza odpowietrza się błyskawicznie i skutecznie. Inni mają problem przez długi czas po odpowietrzaniu.
Przy takich problemach popuszcza się przewody od wtrysków, ponoć pomaga to usunąć resztki powietrza. Nie próbowałem tego osobiście.


Staram się pisać z sensem i na temat.
Staram się pisać poprawnie.

Jeśli ja mogę to inni też. wink

Piszę poprawnie po polsku.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
~basior-78
Użytkownik

Dodane dnia 27-01-2018 12:55
Paliwo 100 % ok kupiłem kilka dni temu,z odpowietrzeniem tak było,wszystkie węże wysokiego ciśnienia miałem poluzowane ale chyba coś padło w pompie.Mam w zapasie nową pompę z wszystkimi plombami z 92 roku,wtedy chyba te produkty były przyzwoitej jakości biggrin wrzucę ją a starą oddam do regeneracji i będzie na zapas.



Założyłem nową pompę i na maksymalnych obrotach przerywa,czytałem już dużo różnych postów i ciekawi mnie owa magiczna śrubka z tym małym otworkiem,tyle że nie wiem dokładnie gdzie jej szukać.Prosiłbym o wskazówki gdzie ją znajdę.

Dziękuję.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
^Bolszewik
Administrator

Dodane dnia 29-01-2018 19:50
Powrót paliwa, z wtrysków do filtrów.

duży otworek - nie wchodzi na obroty,
mały otworek - średnica około 0,5 mm jest OK,
brak otworka - czarny dym, za duża dawka paliwa.


Staram się pisać z sensem i na temat.
Staram się pisać poprawnie.

Jeśli ja mogę to inni też. wink

Piszę poprawnie po polsku.
Edytowane przez Bolszewik dnia 29-01-2018 19:54
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
~basior-78
Użytkownik

Dodane dnia 01-02-2018 14:02
Czyli to ta śruba M10 która jest na środku pokrywy szklanek filtrów tak ?
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
~grzegorz 1969
Użytkownik

Dodane dnia 01-02-2018 17:21
Nie, to ta na przewodzie powrotu.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
~basior-78
Użytkownik

Dodane dnia 02-02-2018 11:40
Nie mogę znaleźć tej śruby,mam nowszy typ filtrów,dwie szklanki tej samej wielkości.Powrót z wtrysków jest rozdzielony,jeden wraca do baku i tam ta śruba ma otwór ale około 3-4 mm.a drugi powrót jest do filtrów i kończy go śruba M10 ale ona nie ma otworka tylko jest ścięta pod kątem na całej długości.
To cały powrót nigdzie nie znalazłem tej śruby z małym otworem chyba że jest gdzie indziej ?
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: T-25 Władimirec - różne problemy
^Bolszewik
Administrator

Dodane dnia 02-02-2018 17:22
No i chodzi o ten do filtrów, przecież pisałem wyżej.
Tam ma być maleńki otworek.
Jaki jet bezpośrednio do baku nie wiem bo nigdy nie odkręcałem. U mnie tez jest podwójny powrót (model z 1981 roku). Z tym że ja zamiast rurki do baku założyłem wężyk bo rurka kiedyś tam pękła ....


Staram się pisać z sensem i na temat.
Staram się pisać poprawnie.

Jeśli ja mogę to inni też. wink

Piszę poprawnie po polsku.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 41 z 42 << < 38 39 40 41 42 >
Skocz do Forum: