Zetor 25K
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:43
RE: Zetor 25K
Trudno powiedzieć po zdjęciach , musiałbys wyciągnąć choć jeden zawór to by było może widać czy gniazda szlifowane ...
- Jacek ze Skansena
- Posty: 2797
- Rejestracja: 17 paź 2006, 11:22
RE: Zetor 25K
Na pewno nie regenerowana.
RE: Zetor 25K
Zrób i wstaw większe zdjęcie zobaczymy chociaż z wierzku czy nie spawana?.
RE: Zetor 25K
Po fotkach ciężko ocenić, ale moim zdaniem była robiona, aczkolwiek nie koniecznie zrobiona i odłożona na półkę, mogła pracować już. Ale planowana była.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: Zetor 25K
Wyczyść dobrze drucianką płaszczyznę między zaworami na pierwszym cylindrze. Sprawdż czy nie ma tam pęknięcia.Sprawdż rownież to samo w drugim. Innego rodzaju pękniecia, rysy wystepują także od otworu komory spalania promieniowo.Ale te są wyrazne i widoczne. U Ciebie nie widać wżerow po wodzie. Jesli nic podejrzanego takiego nie zauważysz to zakładaj i odpalaj. Reszta sama wyjdzie w trakcie eksploatacji. Załączam fotki klasycznego pękniecia, przy ktorym Zetorek jeszcze długo będzie pracował. NIestey tak to już jest w tym typie. Głowicę pękają, ale pracują. Chyba że na grandę dostaje się woda do komory podczas pracy.
Tutaj foto kompletnego zniszcenia głowicy wskutek przecieku wody do komory spalania.
Pomimo takiego spustoszenia jeszce w miarę dobrze odpalał i "jako tako pracował"!
Podcas sprzedaży właściciel zapewniał, że pracował do końca. Niestety mówił prawdę: "do końca":D
To czy byla palanowana, czy nie, to jest mało ważne. Chociaż uważaj przy pierwszym rozruchu, aby zawór nie dotykał tłoka. Jesli jest dużo zeszlifowana zawory się obniżą i może wystąpić lekka kolizja. Na to zwróć szczegołną uwagę.
Tutaj foto kompletnego zniszcenia głowicy wskutek przecieku wody do komory spalania.
Pomimo takiego spustoszenia jeszce w miarę dobrze odpalał i "jako tako pracował"!
Podcas sprzedaży właściciel zapewniał, że pracował do końca. Niestety mówił prawdę: "do końca":D
To czy byla palanowana, czy nie, to jest mało ważne. Chociaż uważaj przy pierwszym rozruchu, aby zawór nie dotykał tłoka. Jesli jest dużo zeszlifowana zawory się obniżą i może wystąpić lekka kolizja. Na to zwróć szczegołną uwagę.
RE: Zetor 25K
siema ,dla mnie ta głowica była robiona ,widac była planowana, mysle ze bedzie hulac,zdejmij zawory i jak masz pojecie to dotrzyj zawory pasta złóz i ogień:D z pklanowaniem w zetorkach panowie nie spieszcie sie ,jest bardzo cienka scianka lica i kazde zebraNIE jej osłabia głowice*tup*
RE: Zetor 25K
są sposoby na sprawdzenie równolitości ścianek co prawda nie w każdym zakamarku, kiedyś oddałem znajomemu głowice z auta do sprawdzenia bo kupiłem używaną i on jeszcze gdzieś przez kogoś podawszy jako na siebie, mówił, że sprawdzali jakąś sondą, posmarowali powierzchnie a później przykładali punktowo sonde coś jak przy mierzeniu grubości lakieru i pokazywało na ekranie wykresy i później sie okazało, że rzeczywiście była robiona po rozszlifowaniu mikrorys, ubytki w spoinach, samo partactwo, morał taki że poszła skad przyszła i zakup już niestety nowej.
RE: Zetor 25K
więc zobacze po odpaleniu jak będzie pracował, tylko zastanawiam się jaką uszczelke założyć, te grubsza miedziana czy ciensza
RE: Zetor 25K
po planowaniu idzie grubsza