Zakup T-25, remont.
-
- Posty: 257
- Rejestracja: 27 lis 2011, 16:33
RE: Zakup T-25, remont.
Jedna świeca w kolektor ssący w ten otwór zatkany patykiem i gąbką,masz stary typ "Władka" z przed 1990.r.W linku który podałeś są świece żarowe u ciebie powinna być ta druga T-25 S.T i musisz mieć nakrętką do niej,ciekaw jestem czy masz do miej przekaźnik czasowy żeby jej nie spalić.Jeśli kupisz instalację do T-25 to będzie kabel do świecy żarowej.Co do reszty części to powiem tak wszystko kup takiego typu jak masz i podkładki miedziane pod nakrętki kielichów filtrów ta gumowa aż prosi się o zapowietrzenie..Te łańcuchy z tym kółkiem razy 2 na prawą i lewa stronę i dłuższe śruby do zamontowania tego o grubość tego kółka, nie muszę pisać gdzie te kółka trzeba zamontować..
Pytałeś jaki alternator jeśli chcesz mieć orginalny ciągnik kup podobny,a jeśli chcesz mieć bardzo dobre ładowanie to zrób tak jak pisałem wyżej będziesz miał ładowanie przy niskich obrotach,a z orginalną podróbą dopiero od połowy obrotów i nie dosyt że akumulatory są nie do ładowane..
Pytałeś jaki alternator jeśli chcesz mieć orginalny ciągnik kup podobny,a jeśli chcesz mieć bardzo dobre ładowanie to zrób tak jak pisałem wyżej będziesz miał ładowanie przy niskich obrotach,a z orginalną podróbą dopiero od połowy obrotów i nie dosyt że akumulatory są nie do ładowane..
RE: Zakup T-25, remont.
~zielin tu taj masz fotki jak wykonać boczne łańcuchy, jest to rozwiązanie budowane na pomyśle kolegi ~Bolszewik z drobnymi modyfikacjami.
Przejrzy cały folder ze zdjęciami a powinno być dla Ciebie wszytko jasne. Dobrze do tego nadaje sie pręt gwintowany M24. Kup też ze dwie podkładki M24 dospawaj do niej kawałek pręta, ucho do którego zakładasz szekle łańcucha i ogień. Pamiętaj że ta podkładka ma być założona luźno by oś obrotu ramion pokrywała się z osią obrotu łańcucha.
Moja konstrukcja jeszcze nie jest skończona ponieważ trzeba dorobić dolny zaczep i ewentualnie zamocować ramę pod pług śnieżny ale to w przyszłości.
Przejrzy cały folder ze zdjęciami a powinno być dla Ciebie wszytko jasne. Dobrze do tego nadaje sie pręt gwintowany M24. Kup też ze dwie podkładki M24 dospawaj do niej kawałek pręta, ucho do którego zakładasz szekle łańcucha i ogień. Pamiętaj że ta podkładka ma być założona luźno by oś obrotu ramion pokrywała się z osią obrotu łańcucha.
Moja konstrukcja jeszcze nie jest skończona ponieważ trzeba dorobić dolny zaczep i ewentualnie zamocować ramę pod pług śnieżny ale to w przyszłości.
RE: Zakup T-25, remont.
https://hurtowniarolnicza.pl/koszyk.php?id=3339&kat=7 Taki zakup robie. Nie wiem jaki wybrac rozrusznik i jakie aku. Zostanie mi wlasnie to co pisalem wczesniej oraz oswietlenie. Lancuchy boczne kupuje z tym mocowaniem 2sztuki.
-
- Posty: 257
- Rejestracja: 27 lis 2011, 16:33
RE: Zakup T-25, remont.
Rozrusznik jeśli mogę doradzić wysoko obrotowy z przełożeniem planetarnym jest mniej prądożerny decyzja należ do ciebie nie kupuj chinszczyzny,było opisane na forum poczytaj.Akumulatory 2x 6V-190Ah
RE: Zakup T-25, remont.
Akumulatory kup dobrej firmy (ja osobiście polecam Centre, ale nie uważam że to jedyny słuszny wybór) i zadbaj o nie od początku. Chodzi o to by były odpowienio ładowane, działały w sprawnej instalacji, nie hebluj nimi bez sensu, wyjmuj gdy temp. spadnie poniżej -5 st. C.
Moje już służą siódmy rok.
Oczywiście bez przesady nie ma co panikować jak postoi dzień czy dwa w - 6 st. C. Byle by to nie był Miesiąc, a jesli już się tak zdarzy to trzeba akumulator doładować.
PS. Doby hebel to podstawa w instalacji ciągnika *flower*
Moje już służą siódmy rok.
Oczywiście bez przesady nie ma co panikować jak postoi dzień czy dwa w - 6 st. C. Byle by to nie był Miesiąc, a jesli już się tak zdarzy to trzeba akumulator doładować.
PS. Doby hebel to podstawa w instalacji ciągnika *flower*
-
- Posty: 257
- Rejestracja: 27 lis 2011, 16:33
RE: Zakup T-25, remont.
Akumulator nie używany szczególnie porą zimową trzeba podładowywać małym prądem raz na trzy tygodnie.
Po miesiącu przy -6 st to raczej nic dobrego z nich nie będzie..
Po miesiącu przy -6 st to raczej nic dobrego z nich nie będzie..
RE: Zakup T-25, remont.
Bolszewik ma racje. Dobry hebel to podstawa. Założyłem już 3ci i na razie jest ok. Z poprzednich poszedł dym przy odpalaniu i nie rozłączały zawsze a to może doprowadzić do rozładowania aku *no*
RE: Zakup T-25, remont.
Można gdzies kupić podłoge do władzia? Bo moja jest zgnita i nie wiem czy się opłaca mi kupić blache i klepać bo jak nowa niewiele drożej no to wiadomo. I czy dostane błotniki tylne, chodzi mi o całe nie o same te końcówki.
RE: Zakup T-25, remont.
Można przeszukaj Allegro ....
RE: Zakup T-25, remont.
Powoli do przodu Już mam zrobione mocowanie do tych odciągów, teraz musze rozebrac zwolnice, zobaczyć łożyska itp, itd. Niedługo będą fotki Na koniec sobie zostawię elektrykę. Teraz pytanie co z tymi dwoma regulatorami pod deska rozdzielcza? Wywalić je i zastąpić jednym polskim ? Alternator będę miał z osobowego auta jakiś..
RE: Zakup T-25, remont.
Jeśli zastosujesz inny alternator,to obie te rzeczy są niepotrzebne.
RE: Zakup T-25, remont.
A jak jest z hydraulika? Tylny podnosnik dziala bez zarzutów a co musze zrobic zeby miec wyjscie do pluga? Rozdzielacz i pompa org.
-
- Posty: 250
- Rejestracja: 24 mar 2013, 12:11
RE: Zakup T-25, remont.
Zapewne chodzi ci o przedni do śniegu, przecież rożdzielacz jest dwusekcyjny, bez problemu podłączysz.
RE: Zakup T-25, remont.
Poczytałem troche i dowiedziałem się tego samego Ale dzięki za pomoc Teraz pytanie. Ma ktoś może jakies rysunki zwymiarami dobrego- konrketnego spycha do śniegu na przód? Hydraulicznie podnoszony. Teraz robie tył ciągnika i ogólnie przegląd całego, ale zbierałbym powoli materiały na pług i coś kombinował, bo trzeba się zabezpieczyć wczesniej na zimę. Dzieki
-
- Posty: 257
- Rejestracja: 27 lis 2011, 16:33
RE: Zakup T-25, remont.
Bolszewik co takiego robił ,poza tym było przedstawione na forum.
Poszukaj..
Poszukaj..
RE: Zakup T-25, remont.
Mógłby ktoś powiedzieć jak rozebrać zwolnicę, pochwę? Chce zrobić hamulce i ogólnie tam przejrzeć łozyska itp. Odkręciłem koło, spuściłem olej, odkręciłem zwolnice lecz nie moge jej wyjąć- półoś nie puszcza. Może ktoś pomoc ?
-
- Posty: 257
- Rejestracja: 27 lis 2011, 16:33
RE: Zakup T-25, remont.
Czy ja dobrze czytam,nie możesz wyjąć całej zwolnicy z kadłuba skrzyni???
A odkręciłeś drążek hamulca,nie widzę żebyś o tym pisał,"dla pewności spojrzę w katalog jak tam jest już nie pamiętam...*pray*
A odkręciłeś drążek hamulca,nie widzę żebyś o tym pisał,"dla pewności spojrzę w katalog jak tam jest już nie pamiętam...*pray*
RE: Zakup T-25, remont.
Od góry trzeba odkręcić puszkę hamulców i na maxa zluzować.
Pasuje poprosić kogoś o pomoc żeby patrzył czy taśma nie blokuje.
Jeśli nie ma problemu z hamulcami, a zwolnica nie wychodzi z korpusu to chyba będzie oznaczać że jakoś zaciął się wieloklin .....
Wyjmowałem z obu stron przy wymianie hamulców i opuszczaniu ciągnika ze średniej na niską pozycję nie było problemu (poza wagą elementów).
Pasuje poprosić kogoś o pomoc żeby patrzył czy taśma nie blokuje.
Jeśli nie ma problemu z hamulcami, a zwolnica nie wychodzi z korpusu to chyba będzie oznaczać że jakoś zaciął się wieloklin .....
Wyjmowałem z obu stron przy wymianie hamulców i opuszczaniu ciągnika ze średniej na niską pozycję nie było problemu (poza wagą elementów).
RE: Zakup T-25, remont.
Zdjąłem pochwe razem ze zwolnicą. Fotki dam niżej. Teraz pytanie do Was. Będę malował cały korpus, mam taki plan- wyczyścć to wszystko ropą itd, potem zastosować na to środek usuwający stare powłoki lakiernicze jakiś podkład i kolor. Jaki podkład oraz kolor polecacie? I jak malować komorę silnikową- chodzi mi o wstryskiwacz itp. Jak i co zakryć itp.
https://picasaweb.google.com/1005569613 ... /RemontT25
Błędy poprawione
https://picasaweb.google.com/1005569613 ... /RemontT25
Błędy poprawione
RE: Zakup T-25, remont.
Popraw błędy (ogonki w tekście) :@
Kolor to rzecz gustu, a o gustach się nie dyskutuje jak mawiali starożytni Rzymianie.
Ja ubzdurałem sobie że korpus i felgi będą szare, a reszta ciemnozielona.
Malowałem korpus trzy razy farbą chlorokałczukową.
blachy były wypiaskowane po czym malowane podkładem akrylowym, a potem kolorem.
Ja okleiłem tylko pompę wtryskową, aluminiowy element kryjący rozrząd oraz wszystko co jest powyżej korpusu (tj. cylindry i głowice).
Oczywiście rozrusznik był zedmontowany podobnie jak alternator. Zresztą elektryka montowana była dopiero po malowaniu.
Kolor to rzecz gustu, a o gustach się nie dyskutuje jak mawiali starożytni Rzymianie.
Ja ubzdurałem sobie że korpus i felgi będą szare, a reszta ciemnozielona.
Malowałem korpus trzy razy farbą chlorokałczukową.
blachy były wypiaskowane po czym malowane podkładem akrylowym, a potem kolorem.
Ja okleiłem tylko pompę wtryskową, aluminiowy element kryjący rozrząd oraz wszystko co jest powyżej korpusu (tj. cylindry i głowice).
Oczywiście rozrusznik był zedmontowany podobnie jak alternator. Zresztą elektryka montowana była dopiero po malowaniu.