odciągi t 25

Wszystko o ciągnikach z ZSRR
Awatar użytkownika
Esiok
Posty: 554
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:39

odciągi t 25

Post autor: Esiok »

czy takie odciągi się sprawdzają https://allegro.pl/oferta/lancuch-boczn ... 82827f59f1 ,wydaje się że mogą wyrwać się ze zwolnicy :?:
Awatar użytkownika
Esiok
Posty: 554
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:39

Re: odciągi t 25

Post autor: Esiok »

ok nikt mi nie odpisał,ale zadam drugie pytanie muszę założyć rewers bo mam jedną dźwignię jak to dokładnie zrobić bo w rusku jestem zielony :?:
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 4843
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

Re: odciągi t 25

Post autor: Bolszewik »

Bo nikt nie da gwarancji na taki pomysł.
Z pewnością przy łagodym użytkowaniu wytrzyma. Ważne żeby zawieszona maszyna nie miała luzów bo przy wahnięciu coś się urwie.

Jak kupiłem swojego to ktoś coś takiego nieudolnie zrobił ....
Dospawał łańcuchy do misek na zwonicach. Jak łatwo się domyślić wyrwało blachę z "mięsem".

Wymiana dźwigni jest dość prosta. Najłatwiejsza wersja to wymienić i już.
W modelu jednowajchowym masz taki grzebyk (blokada odpalania przy załączonym wstecznym biegu). Wystarczy że to obrócisz na bok. Jak jesteś ambitny to możesz to odkręcić, ale uwaga nakrętka wpadnie do skrzyni biegów, a grzebyk trzeba uwiązać drutem i wyjąć szczeliną od biegów. Chyba żeby zdjąć pokrywę skrzyni.
W pokrywie jednowajchowca między kierunkiem jazdy, a pozostałymi biegami jest przejście. Można je zaspawać żeby lewarki się spotykały.
Poza tym w jednowajchowcu jest większa szczelina dla przekładni kierunku i szerszy wodzik.
Efektem tego jest duży luz lewarka rewersu, ale w niczym to nie przeszkadza.
Można też nadspawać wybierak lewarka.

Ja przerabiając swojego wywaliłem grzebyk, zaspawałem przejście w pokrywie (lewarki nie stykają się), ale nie wymieniałem wodzika, ani nie nadspawywałem wybieraka.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
Awatar użytkownika
Esiok
Posty: 554