Holder e5-zalewa świece-słaba kompresja

Wszystkie małe ciągniczki takie jak Ursus C-308, Dzik, Mrówka
king84
Posty: 32
Rejestracja: 02 maja 2017, 23:14

RE: Holder e5-zalewa świece-słaba kompresja

Post autor: king84 »

McGali napisał/a:
king84 napisał/a:
... krzywka magnetyczna ...?
Ten, co przekazał tą informacje powinien od nowa książki do mechaniki pisać
Krzywka przy przerywaczu zapłonowym,,, jego słowa powiedział że ta krzywka jest wycięta z blaszki po piwie puszkowego, dlatego przy zapalaniu strzela raz z gaźnika, a raz z tłumika.

Dorobienie raczej nei wchodzi w grę, ale może z jakiegoś innego silnika ??



odpowie ktoś na moje pytanie dotyczące tej krzywki na przerywaczu magnetycznym??
Dziś znalazłem prawie taki sam traktorek tyle że typ holder e6, gośc twierdzi że uszkodzona jest cewka zapłonowa, wstawił cewkę od jawy i akumulator, i teraz pytanie czy w tym silniku moim e5 będą takie same cewki jak w e6, chce zamiankę zrobić ,
McGali
Posty: 101
Rejestracja: 10 sty 2017, 19:57

RE: Holder e5-zalewa świece-słaba kompresja

Post autor: McGali »

king84 napisał/a:
McGali napisał/a:
king84 napisał/a:
... krzywka magnetyczna ...?
Ten, co przekazał tą informacje powinien od nowa książki do mechaniki pisać
Krzywka przy przerywaczu zapłonowym,,, jego słowa powiedział że ta krzywka jest wycięta z blaszki po piwie puszkowego, dlatego przy zapalaniu strzela raz z gaźnika, a raz z tłumika.

Dorobienie raczej nei wchodzi w grę, ale może z jakiegoś innego silnika ??



odpowie ktoś na moje pytanie dotyczące tej krzywki na przerywaczu magnetycznym??
Dziś znalazłem prawie taki sam traktorek tyle że typ holder e6, gośc twierdzi że uszkodzona jest cewka zapłonowa, wstawił cewkę od jawy i akumulator, i teraz pytanie czy w tym silniku moim e5 będą takie same cewki jak w e6, chce zamiankę zrobić ,
Cewka musi być na takie napięcie jakie jest w instalacji traktorka*saycheese*Jeżeli E6 ma instalację o takim samym napięciu jak E5 to musi pasować:D
Holder B12 1957, Ursus C-325 1962
king84
Posty: 32
Rejestracja: 02 maja 2017, 23:14

RE: Holder e5-zalewa świece-słaba kompresja

Post autor: king84 »

i tu jest problem, ja nie wiem jakie ma napięcie e5 a jakie e6
McGali
Posty: 101
Rejestracja: 10 sty 2017, 19:57

RE: Holder e5-zalewa świece-słaba kompresja

Post autor: McGali »

king84 napisał/a:
i tu jest problem, ja nie wiem jakie ma napięcie e5 a jakie e6
E5 - 6V! Szukaj cewki od MZ Trophy, TS, Simsona, Jawy 250 itp
Holder B12 1957, Ursus C-325 1962
king84
Posty: 32
Rejestracja: 02 maja 2017, 23:14

RE: Holder e5-zalewa świece-słaba kompresja

Post autor: king84 »

McGali napisał/a:
king84 napisał/a:
i tu jest problem, ja nie wiem jakie ma napięcie e5 a jakie e6
E5 - 6V! Szukaj cewki od MZ Trophy, TS, Simsona, Jawy 250 itp
ale ten co ma do sprzedania ma model e6 i to właśnie w nim jest cewka uszkodzona,
Mój model ma natomiast uszkodzony krzywka na przerywaczu zapłonowym,
McGali
Posty: 101
Rejestracja: 10 sty 2017, 19:57

RE: Holder e5-zalewa świece-słaba kompresja

Post autor: McGali »

king84 napisał/a:
McGali napisał/a:
king84 napisał/a:
i tu jest problem, ja nie wiem jakie ma napięcie e5 a jakie e6
E5 - 6V! Szukaj cewki od MZ Trophy, TS, Simsona, Jawy 250 itp
ale ten co ma do sprzedania ma model e6 i to właśnie w nim jest cewka uszkodzona,
Mój model ma natomiast uszkodzony krzywka na przerywaczu zapłonowym,
E6 też instalacje ma na 6V
Holder B12 1957, Ursus C-325 1962
Awatar użytkownika
Wiesiek
Posty: 804
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:14

Re: Holder e5-zalewa świece-słaba kompresja

Post autor: Wiesiek »

Nie znalazłem tematu , którego szukam ale jest Sachs. Otóż wpadł mi w ręce do naprawy rower z silniczkiem 30ccm Sachs. problem polega na tym , że z gaznika Bing ,wychodzi kabelek i nie wiem gdzie go podłączyć. Silnik z trudem odpala i nie trzyma wolnych obrotów, nie ma też tzw "jadu".Do czego służy ten przewód? Rozebrałem gaznik ; tam jest membrama i dżwigienka, która styka końcówkę tego przewodu do masy.
Może ktoś posłuży mi radą...
Awatar użytkownika
marek
Posty: 1540
Rejestracja: 22 gru 2009, 22:06

Re: Holder e5-zalewa świece-słaba kompresja

Post autor: marek »

Moim zdaniem z opisu wynika że jest to jakiś przełącznik podciśnieniowy , który w czasie pracy silnika gdy pojawia się podciśnienie załącza lub rozłącza dodatkowy obwód. Być może chodzi o obwód który podczas wyłączenia silnika załącza oświetlenie bateryjne roweru.Raczej ten podciśnieniowy przełącznik nie ma związku z samą pracą silnika.Nie przychodzi mi do głowy jaki miał by mieć.
ODPOWIEDZ