Strona 73 z 106

RE: c-308 lub Dzik-2

: 27 paź 2013, 13:47
autor: Santi2006
http://tablica.pl/oferta/ciagnik-ogrodn ... 7ba998a5a7
Przerobiony ale będzie chyba łatwy powrót do oryginału.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 28 paź 2013, 20:25
autor: Zwibel
Koledzy u mnie tłok ma wymiar 75,6 który to nadwymiar?? Ma ktoś namiar na firmę robiącą szlify cylindra najlepiej z okolic dolnego śląska??

RE: c-308 lub Dzik-2

: 17 lis 2013, 12:05
autor: snakeman1
Panowie nie ma ktoś w okolicach śląska części na pozbycie-bak,przedni zderzak,mocowanie narzędzi,kierownica...



kiedy były montowane koła talerzowe ze skośnymi zębami, a kiedy z prostymi w dzikach (jakie wersje,lata?)

RE: c-308 lub Dzik-2

: 17 lis 2013, 19:14
autor: jw1wojtek
Witam .Koledzy szukający części do dzika proszę o telefon, chętnie pomogę.Wojtek okolice Wrocławia tel.668442566

RE: c-308 lub Dzik-2

: 25 lis 2013, 20:05
autor: jarek11144
Witam, sprzedam silnik w pełni sprawny do dzika. Drugi silnik z unieruchomionym tłokiem i cały silnik na części bez gaźnika. Okolice Rawy Mazowieckiej, zainteresowanych proszę o kontakt po godzinie 15. tel 668372596

RE: c-308 lub Dzik-2

: 25 lis 2013, 22:37
autor: 0rex0
Witam, wojaży z dzikiem 2 ciąg dalszy. Mam obecnie w swoim dziku gaźnik PEGAZ od junaka. Chodzi nawet nieźle. Ma moc itp. Problem jest taki że musi mieć prawie całkowicie zamknięty dopływ powietrza (lub włączone ssanie co jest równoznaczne). Wtedy na średnich i wysokich obrotach chodzi fajnie a na wolnych się dławi i kicha w gaźnik. A jeśli otworzy się trochę więcej dopływ powietrza to gaśnie i strzela w tłumik jak próbuję "dodać gazu". Tak czy inaczej nie powinien chyba mieć zamkniętego dolotu? Skąd takie objawy? Wiem że dwusuw jest wrażliwy na to jakie ma tłumienie na wydechu i na ssaniu, ale żeby aż tak? Może miał ktoś podobną przypadłość w swoim dziku i wie jak temu zaradzić?

RE: c-308 lub Dzik-2

: 25 lis 2013, 22:44
autor: chrapek3011
Przepustnica powietrza to nie ssanie.I powinna być całkowicie otwarta...a całkowicie zamknięta tylko podczas rozruchu zimnego silnika.Na to by wyglądało,że ma mało paliwa,jak otworzy mu się całkowicie powietrze to przerywa,strzela i gaśnie.Regulacja stosunek powietrza do paliwa powinna przynieść odpowiedni skutek.Bądź poziomu paliwa.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 25 lis 2013, 22:57
autor: 0rex0
Spróbuję jeszcze podregulować gaźnik bo został na ustawieniach z Junaka. Przy oryginalnym gaźniku Jikov też były podobne objawy, tyle że dodatkowo nie było średnich obrotów. Kranik paliwa mam co prawda z WSK ale przepływ ma spory. Jak by tyle dzik spalał to by bak starczał na pół godziny. Nie wiem od czego można by jeszcze przypasować kranik? Może jest zły poziom paliwa jak piszesz chrapek3011. Pewnie zbyt niski.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 25 lis 2013, 23:02
autor: chrapek3011
Może być zbyt niski.I wtedy po otwarciu całego powietrza...znów tego paliwa brakuje.

Kranik można dać z Junaka lub od ciągnika C-385...przy tym z osiemdziesiątki to przepływ już będzie niezakłócony.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 26 lis 2013, 15:12
autor: Jacek ze Skansena
Szukam oryginalnego tłumika do Ursusa C 308. Nie taki jak Dzik. Rozkręcany od C 308. Proszę o informację na PW lub tel.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 26 lis 2013, 15:29
autor: Maciej_76
Szukam filtrów powietrza do dzika i ursusa 308 prosze o info na PW

RE: c-308 lub Dzik-2

: 26 lis 2013, 16:47
autor: parafianin

RE: c-308 lub Dzik-2

: 26 lis 2013, 17:37
autor: Jacek ze Skansena
To jest właśnie taki tłumik jakiego nie szukam. Dzięki za dobre chęci. Może ma kto na zbyciu?

RE: c-308 lub Dzik-2

: 27 lis 2013, 16:45
autor: dzik96
Kolego ~0rex0 problem może leżeć po stronie zbyt ubogiej mieszanki lub wyskoczenia iglicy. Sam mam pegaza i wiele razy to przerabiałem. Otóż gaźniki te gdy mają zbyt rozszerzone zabezpieczenie iglicy pod wpływem drgań mają tendencję do spuszczenia jej na sam dół. Iglica znajduje się wtedy w najniższym położeniu i podaje tak mało paliwa, że silnik z trudem może pracować tylko na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu pojawiają się wspomniane objawy tj. strzelanie, buczenie itd. W takim wypadku można go podratować ssaniem. Więc radziłbym sprawdzić ustawienie iglicy jak i same zabezpieczenie. Gdy będzie one zbyt szerokie to można je ścisnąć lekko kleszczami.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 17 gru 2013, 17:32
autor: jarek11144

RE: c-308 lub Dzik-2

: 30 gru 2013, 17:24
autor: avinx
Witam Forumowiczów. Zabieram się za przeróbke elektryki w dziku na zapłon akumulatorowy 12 V. Na kablu prądowym chciałbym zamontować bezpiecznik. Czy 5-amperowy będzie wystarczający?

RE: c-308 lub Dzik-2

: 30 gru 2013, 21:58
autor: kupiec
Witka, zależy co będziesz miał podłączone pod ten bezpiecznik,możesz trochę rozwinąć temat.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 30 gru 2013, 22:46
autor: Jacek ze Skansena
Kupię tłumik do Ursuska C 308 w oryginale stan obojętny. Proszę o kontakt na PW

RE: c-308 lub Dzik-2

: 01 sty 2014, 12:34
autor: avinx
kupiec napisał/a:
Witka, zależy co będziesz miał podłączone pod ten bezpiecznik,możesz trochę rozwinąć temat.
Bezpiecznik chcę zamontować na kablu "plusowym" akumulatora. Akumulator będzie dawał iskrę na silnik. Wzoruję się na

http://muerte28.republika.pl/

z tą różnicą, że światła podepnę pod iskrownik. :)

RE: c-308 lub Dzik-2

: 04 sty 2014, 20:00
autor: Paulo
Witam. jaki jest powód ze dzik słabo odpala na zimnym jak i na ciepłym - dodam ze gdy juz pracuje to ma moc ładnie ciągnie bez przerywania ?