Strona 42 z 106

RE: c-308 lub Dzik-2

: 13 sty 2012, 17:07
autor: zico
Witam!
Koledzy mam takie pytanie czy do dzików produkowane sa jeszcze części? Czy istnieje jakiś sklep internetowy, taki jak ma naprzykład andoria?
Właśnie chciałbym odbudować dzika i potrzebuje paru części

RE: c-308 lub Dzik-2

: 13 sty 2012, 18:12
autor: ivan78
Witam,ja szukalem lecz nie znalazlem zadnej strony z czesciami do dzika

RE: c-308 lub Dzik-2

: 13 sty 2012, 18:20
autor: MARIO83
Ciekawi mnie czy do dzików były takie koła?
http://www.garnek.pl/killer2/17721990

RE: c-308 lub Dzik-2

: 13 sty 2012, 18:22
autor: ivan78
o to nie mam pojecia,to prawdo podobnie chyba wlasna kastrukcja kol

RE: c-308 lub Dzik-2

: 15 sty 2012, 21:57
autor: jw1wojtek
Jakie potrzebujesz części kolego.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 16 sty 2012, 0:40
autor: robson372
ivan78 napisał/a:
Witam,ja szukalem lecz nie znalazlem zadnej strony z czesciami do dzika


I też nie znajdziesz, bo części już dawno nie produkują, jedynie niektóre zamienniki, które pasują do starych motocykli itp. Jak kraniki, kondensatory, gaźniki itp. Jeden gość na allegro miał linki do dzików. jedyna szansa na części, to ludzie, którzy mają gdzieś w garaży czy na strychu dużo części do dzika.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 16 sty 2012, 15:44
autor: Jacek ze Skansena
Co potrzebujesz? Może coś mam ale podaj co?

RE: c-308 lub Dzik-2

: 16 sty 2012, 18:24
autor: jarek11144
Witam !
Nastała zima temperatury spadły poniżej zera. Nasypało trochę śniegu więc chciałem wypróbować pług śnieżny w moim dziku . Odpalił z małymi problemami. Po paru chwilach gdy dodałem gazu zaczął kichać z gaźnika i tłumika . Mimo to jeździł lecz na nie dużych obrotach. Na drugi dzień dzień próbuje go odpalić a on nie chce odpalić . Zdarza się że podczas odpalania strzeli z tłumika lub gaźnika. Czy jest to wina brudnego gaźnika, czy zapłon może być przestawiony dodam że iskra jest świetna. Czy może jest to wina niskiej temperatury?

RE: c-308 lub Dzik-2

: 16 sty 2012, 18:49
autor: scatman
Woda w zbiorniku paliwa a teraz w komorze pływakowej, niska temperatura i niski stan paliwa w baku powoduje ze na ściankach skrapla się para wodna. Druga przyczyna zawilgocony lub stary przewód WN do świecy i masz przebicie, widać to szczególnie w nocy jak WN "pływa" po przewodzie widać wtedy miejsce przebicia.


Takie rzeczy mnie spotkały, więc nie traktuj to jak wyrocznię.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 22 sty 2012, 10:54
autor: krzysiek19750
krzysiek19750 napisał/a:
cześć szukam maski ciegeł do blokad cieżarków do ursusa-308

RE: c-308 lub Dzik-2

: 23 sty 2012, 22:44
autor: MMM69
zico napisał/a:
Witam!
Koledzy mam takie pytanie czy do dzików produkowane sa jeszcze części? Czy istnieje jakiś sklep internetowy, taki jak ma naprzykład andoria?
Właśnie chciałbym odbudować dzika i potrzebuje paru części
Witam.
Ja kupowałem z tej strony jakiś rok temu.
http://www.maszynyiczesci.pl/szukaj2.ph ... kategoria=
Może u Gościa coś jeszcze znajdziesz.
Pozdrawiam Mietek

RE: c-308 lub Dzik-2

: 24 sty 2012, 8:37
autor: Santi2006
zico napisał/a:
Witam!
Koledzy mam takie pytanie czy do dzików produkowane sa jeszcze części? Czy istnieje jakiś sklep internetowy, taki jak ma naprzykład andoria?
Właśnie chciałbym odbudować dzika i potrzebuje paru części
Napisz co potrzebujesz, może będę miał takie części. "Ceny normalne nie Unijne"

RE: c-308 lub Dzik-2

: 24 sty 2012, 18:57
autor: hazi
MMM69 napisał/a:


Witam.
Ja kupowałem z tej strony jakiś rok temu.
http://www.maszynyiczesci.pl/szukaj2.ph ... kategoria=
Może u Gościa coś jeszcze znajdziesz.
Pozdrawiam Mietek
hmmm bardzo ciekawa stronka ale te części to chyba tylko z zapasów bo raczej już nie produkują...szkoda bo dzik to wdzięczna maszynaWitam!
Moje pytanie tyczy się spalania w Dziku ile ono wynosi? Mój Dzik jak go zakupiłem od samego początku miał założony gaźnik od Junaka i muszę przyznać że sprawdza się on bardzo dobrze (nie przerywa, świecy nie zalewa itp.) ale co do kwestii spalania to odnoszę wrażenie że mistrzem oszczędności ta maszyna nie jest. proszę podajcie ile spalają wasze Dziki i podczas jakich prac dokonywane były pomiary np orka, transport, praca w roli maszyny stacjonarnej. Za wszystkie odpowiedzi z góry wielkie dzięki.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 24 sty 2012, 19:17
autor: MARIO83
Mój ojciec twierdzi, że dzik przy maksymalnym obciążeniu potrafił spalić ok. 5 litrów na godzinę pracy.
Ale wtedy gdy tyle palił miał orginalny gaźnik BVF który był już zużyty.
Teraz podczas orki spala maksymalnie ok 3-4 litrów na godzinę.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 24 sty 2012, 19:54
autor: baro
Mistrzowie jaki moment obrotowy ma silnik dzika? Bo kuzyn ma takie sprzęt silnik dzik na ramie z koleby budowlanej ostrowek skrzynia z syreny z beigami w kierownicy walem wypuszczony w tył na dyfer pułosie zaślepione tylny most prawdopodobnie z żuka i ostatnio sie sprzeczaliżmy ze ten zestaw jest silniejszy niż mój es 301d (7km) przelozenie na paskach 1/3 skrzynia żuk 4 biegi i skrucony most żuk

RE: c-308 lub Dzik-2

: 24 sty 2012, 20:11
autor: 0rex0
Silnik gażnikowy typ 160 (czyli taki jak w dziku, ursusie c308 czy w motopompie strażackiej) bez przekładni ma 24,99 Nm wg instrukcji.

RE: c-308 lub Dzik-2

: 24 sty 2012, 20:13
autor: jarek11144
O ile dobrze pamiętam to na stronie "republik.muert" wyczytałem że przy maksymalnym obciążeniu spala 5l. Kiedyś od nosiłem wrażenie że paliwo kończy się w oszałamiającym tempie. Ostatnio miałem problemy z moim "dzikiem" świece często zalewał ,a po godzinie pracy kichał odpalanie było męczarnią, gdy pojawiła się zima postanowiłem go wyczyścić. Iskrownik został gruntownie przeczyszczony i ustawiony zapłon. Teraz odpalanie mojego dziczka stało się przyjemnością 2 machnięcia korbą i dzik chodzi.Spalanie spadło, ale nadal uważam że pali za dużo. W najbliższym tygodniu zostanie założony do niego podnośnik od razu pragnę wyjaśnić że to przeróbka dzik na 4 koła. Po przeróbkach postaram się pochwalić "dzikiem" .

RE: c-308 lub Dzik-2

: 24 sty 2012, 21:55
autor: Roman1313
Potrzebuje zdjęcie orginalnej talerzówki do dzika.
Jak ktoś posiada to prosiłbym o zamieszczenie.;)

RE: c-308 lub Dzik-2

: 24 sty 2012, 22:26
autor: robson372
Według instrukcji to dzik spala"
Na pełnym obciążeni(8-9km)-4 litry paliwa na godzinę
Przy lekkim obciążeniu (4-5km) 2,5 litra na godzinę
Na biegu jałowym -0,7 litra na godzinę

RE: c-308 lub Dzik-2

: 25 sty 2012, 10:26
autor: robson372
tedpul napisał/a:
~OrexO -tak a propo,- silnika jednocylindrowego jakim jest silnik typ 160 nie spotkałem w żadnej motopompie strażackiej ,oczywiście są w jego wyposażeniu podzespoły te same kture stosowano w silniku motopomy [iskrownik,gażnik,regulator obrotów ] ale silnika w całości nie stosowano .*pissed*


Nie wiem na ile silnik typ 160 jest podobny do starszego silnika typ S261. Zapewne jest bardzo podobny, ma na pewno wyższy stopień sprężania i inny filtr powietrza, bo ma filtr suchy a S261 miał filtr mokry. Ale silnik S 261 był w różnych odmianach, takich jak:

1) S 261-dla sprzęgnięcia bezpośrednio z pompami i prądnicami itp.
2) S 261 C-ciągnikowy dla napędów ciągników jednoosiowych
3) S 261 P-przemysłowy z przystawką, przeznaczony dla budownictwa, zamiast silnika elektrycznego.
4) S 261 M-Przeznaczony do sprzęgnięcia z pompą P 26
5) S 261 Z-Żniwny, przeznaczony dla snopowiązałek i innych maszyn rolniczych.

Silniki te miały różne moce.(od 7 do 9 km) oraz różne obroty(od 2400 do 3000 obr/min, niektóre posiadały dodatkowe przekładnie.
Więc myślę że i silniki typ 160 był miał także różne zastosowania.