Startuje z C-308, chyba

Wszystkie małe ciągniczki takie jak Ursus C-308, Dzik, Mrówka
Awatar użytkownika
pksa
Posty: 27
Rejestracja: 12 sie 2012, 16:23

Startuje z C-308, chyba

Post autor: pksa »

Witam,
Przywiozłem sobie takie cudo.
Miał to być C-308. Ale nie znam się. Na czole maski ma znaczek Ursus. Ale sam silnik pochodzi z Bielska Białej. Dokument jest na markę S-261-C z 1968r.

Czy może mi ktoś podać namiar na instrukcję.

Mam dwa problemy techniczne. Jest strasznie głosny, jakby nie miał tłumika.
A po drugie nie ma żadnego wyłącznika zapłonu. Po prostu nie wiem jak go zgasić.
Coś z regulacją obrotów jest nie tak bo chodzi wciąż na wysokich obrotach więc nawet go zdławić nie idzie. Na razie to wyłączam dopływ paliwa.
Może ktoś mógłby mnie skierować na jakieś materiały bym się doszkolił.
PozdrawiamMój C-308 jest strasznie głośny.
Czy to jest jakiś problem z tłumikiem.
Proszę, rzućcie okiem na to zdjęcie.
Czy na tym wyjściu powinien być zamontowany kominek?
I czy to zmniejszy hałas?

Inna sprawa to wysokie obroty. To nie jest pyr pyr pyr lecz trrrrrRRR, że tak powiem.

Obrazek
Awatar użytkownika
Grzegorz02
Posty: 211
Rejestracja: 01 maja 2012, 12:31

RE: Startuje z C-308, chyba

Post autor: Grzegorz02 »

Moim zdaniem to jest cały tłumik.
konrad
Posty: 46
Rejestracja: 12 mar 2011, 11:20

RE: Startuje z C-308, chyba

Post autor: konrad »

mi tez się tak wydaje że to całość tłumika , ale nie znam się na takim sprzęcie więc moge się mylic
RobFra
Posty: 157
Rejestracja: 13 wrz 2011, 19:27

RE: Startuje z C-308, chyba

Post autor: RobFra »

Tak to Urusus C-308. Silnik pasuje też do motopompy itp.

Co do regulacji obrotów to jak reaguje na ruch dźwigienką na gaźniku? Bo rozumiem, że z linki nie działa.

Do wyłączania to powinien być guzik (włącznik)do zwierania magneta do masy.

Tak, to jest cały tłumik.