Dzień Dobry, Mam następujący problem w moim RS mam rozregulowane długości cięgien włączających poszczególne położenia kół i sprzęgieł w skrzyni biegów. Co skutkuje nieprawidłowymi obrotami przekaźników i nie możnością jazdy gdy nie jest w odpowiednim położeniu jedna z dźwigni. Bodajże od włączania zależnego przekaźnika. Olej w skrzyni szybko się nagrzewa. silnik ciężko pracuje aby na pusto jechać do przodu. Tylny przekaźnik w ogóle nie da się włączyć . Jest pytanie jak uregulować prawidłowe długości cięgien od dźwigni włączania przekaźników do skrzynki pod skrzynią biegów? Z poważaniem Marek .
PS w takim stanie kupiłem ze swej strony zamieniłem silnik na silnik od Opla diesla 1,7L nie ingerując w te regulacje tak się działo jeszcze z oryginalnym silnikiem.
Schemat włączania przekażników i regulacjua cięgien od dzwig
- Deleted_User
- Posty: 2797
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: Schemat włączania przekażników i regulacjua cięgien od d
witam
jak si olej grzeje to musi coś piłowac najlepiej ściągną dół skrzyni i obejrzec
jakby się włączniki poprzestawiały to chyba skrzynia by niewytrzymałą .
Jak robiłem swoją skrzynie to zaglądałem tam i moim zdaniem abo się to rozsypie albo niebądzie chodzic.
chyba żeby sprzęgiełko pod pokrywką na skrzyni -pierwsza pokrywka od prawej srony.
jak si olej grzeje to musi coś piłowac najlepiej ściągną dół skrzyni i obejrzec
jakby się włączniki poprzestawiały to chyba skrzynia by niewytrzymałą .
Jak robiłem swoją skrzynie to zaglądałem tam i moim zdaniem abo się to rozsypie albo niebądzie chodzic.
chyba żeby sprzęgiełko pod pokrywką na skrzyni -pierwsza pokrywka od prawej srony.