RS 09-od początku
- Szczepan-1990
- Posty: 628
- Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
RE: RS 09-od początku
To dobrze... hehe
Panowie maszyna po remoncie coś ciężko zapala, kopci ale nie umie zaskoczyć..co z tym fantem??
Panowie maszyna po remoncie coś ciężko zapala, kopci ale nie umie zaskoczyć..co z tym fantem??
- Deleted_User
- Posty: 2797
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: RS 09-od początku
Witam.
Przepraszam, ze tu sie wtrace ale nie chce zasmiecac forum nowym tematem. Rowniez posiadam RS 09 i niestety pekl mi wal, jesli ktos moze mi poradzic gdzie moge takowy dostac bede niezmiernie wdzieczny.
Pozdrawiam
Przepraszam, ze tu sie wtrace ale nie chce zasmiecac forum nowym tematem. Rowniez posiadam RS 09 i niestety pekl mi wal, jesli ktos moze mi poradzic gdzie moge takowy dostac bede niezmiernie wdzieczny.
Pozdrawiam
- Szczepan-1990
- Posty: 628
- Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
RE: RS 09-od początku
Witam. Ja mam wał ale nie na sprzedaż... jednak znajomy ma, jutro spytam
RE: RS 09-od początku
Ja mam adres do sklepu z częściami silnikowymi do multicara może tam będzie ,ale jak masz silnik 4- cylindrowy to niedostaniesz.
PHU "PROMOT" s.c. J.Naklicki i s-ka59-500 Złotoryja ul. Grunwaldzka 10
tel.: 076 8787999, 8781401, pon.-pt. 7-16. sob.8-14./kom.0602500927 po 16./
fax: 076/8781401e-mail: j.naklicki@interia.pl
www: multicar-promot.4b.pl
rok założenia firmy: 1997
PHU "PROMOT" s.c. J.Naklicki i s-ka59-500 Złotoryja ul. Grunwaldzka 10
tel.: 076 8787999, 8781401, pon.-pt. 7-16. sob.8-14./kom.0602500927 po 16./
fax: 076/8781401e-mail: j.naklicki@interia.pl
www: multicar-promot.4b.pl
rok założenia firmy: 1997
- Deleted_User
- Posty: 2797
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: RS 09-od początku
Silnik jest 2 cylindrowy, czyli wal od multikara bedzie pasowal bez problemu? Sprostuje, ze ciagnik nalezy do ojca a ja sie zajmuje czym innym i sie malo na tym znam.
- Szczepan-1990
- Posty: 628
- Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
RE: RS 09-od początku
Wał nie będzie pasował, to zupełnie inny silnik. Musisz szukać. www.ebay.de i inne strony
- Deleted_User
- Posty: 2797
- Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
RE: RS 09-od początku
No coz, bede musial poszperac tu i owdzie. A co z Twoim znajomym, pytales?
- Szczepan-1990
- Posty: 628
- Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
RE: RS 09-od początku
W Herbach na złomie wiem że komplet leży..
Reasumując sprawę mój RS już chodzi Niebawem film z pierwszego odpalenia
Reasumując sprawę mój RS już chodzi Niebawem film z pierwszego odpalenia
RE: RS 09-od początku
Witam wszystkich prosze o porade mam rsa od 2lat ,wyciagnolem go z krzakow ,troche poprawilem .Pracuje u mnie zplewnikami jestem zadowolony z niego, lecz trapi mnie kilka problemow i prosze o rade.Przy pracy czasami dodaje sobie bardzo obrotow itrodno je zdusic czy to wina pompy wtryskowej? Jak go uruchomie to ciezko sie toczy,po przejechaniu kilkuset metrow jest ok, czy to zwolnoca , chamulce? Reszta chodzi jak u innych,pozdrawiam
RE: RS 09-od początku
Z tymi obrotami to raczej poompa wtryskowa. A jeśli chodzi o jazde to może masz wodę z zwolnicy i zamarza w zimie też to miałem.Chamulce racej nie bo jak się zatną to nie puszczą.
Lecz może być to również normalna sprawa o;ej gęsty silnik zimny i słaby ja też tak mam w swoim.
Lecz może być to również normalna sprawa o;ej gęsty silnik zimny i słaby ja też tak mam w swoim.
- Szczepan-1990
- Posty: 628
- Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
RE: RS 09-od początku
1. Obroty to regulator obrotów-typowe w tych maszynach, mogą też to być wyklekotane sekcje w co wątpię. Jedynie regulator
2. Gęstość oleju, choć zależy od hałasu emitującego przez skrzynie. JEśli jest cicha to proponowałbym się tym nie przejmować, jeśli wyje i olej jest rzadki problem tkwić może w hamulcach bądź też wodzie w zwolnicy, dostaje się tam najczęściej przez pokrywę od góry
2. Gęstość oleju, choć zależy od hałasu emitującego przez skrzynie. JEśli jest cicha to proponowałbym się tym nie przejmować, jeśli wyje i olej jest rzadki problem tkwić może w hamulcach bądź też wodzie w zwolnicy, dostaje się tam najczęściej przez pokrywę od góry
RE: RS 09-od początku
witam wszystkich
czy macie zdjęcia skrzyni lub jakiś przekrój ,i wiecie coś na temat rewersu?
chodzi o współpracujące koła
przepraszam że tak bezpośrednio ale jestem tu nowy i kupiłem rs z wyskakującymi biegami do przodu poprzedni właściciel mówił że to koło od
"rewersu"chciałbym wiedziec jak wygląda lub symbol żeby zamówic.
przepraszam za oschłośc i zgóry dziękuję.
czy macie zdjęcia skrzyni lub jakiś przekrój ,i wiecie coś na temat rewersu?
chodzi o współpracujące koła
przepraszam że tak bezpośrednio ale jestem tu nowy i kupiłem rs z wyskakującymi biegami do przodu poprzedni właściciel mówił że to koło od
"rewersu"chciałbym wiedziec jak wygląda lub symbol żeby zamówic.
przepraszam za oschłośc i zgóry dziękuję.
- Szczepan-1990
- Posty: 628
- Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
RE: RS 09-od początku
Jutro podam Ci numery wg. katalogu, wątpię jednak że takowe dostaniesz, chyba że masz frezarke CNC. Mam też zdjęcia rewersu, robiłem to wiosną
RE: RS 09-od początku
Witam
Jak tam kolego "szczepan" z tym kołem od rewersu?
facet który miał kolo już go niema więc muszę kombinowac inaczej.
Jakeś pomysły?
Bo ja spóbuję obrócic stoczyc piastkę i dorobic na drugą stronę?
Co wy na to?
Jak tam kolego "szczepan" z tym kołem od rewersu?
facet który miał kolo już go niema więc muszę kombinowac inaczej.
Jakeś pomysły?
Bo ja spóbuję obrócic stoczyc piastkę i dorobic na drugą stronę?
Co wy na to?
- Szczepan-1990
- Posty: 628
- Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
RE: RS 09-od początku
Witam wszystkich ,mam pytanie czy jest duzo pracy z wymiana simeringu na lewej zwolnicy bo boje sie tego ruszac cieknie dosc powarznie a cala zwolnica to aluminium ,czy lepiej poszukac innej pozdrawiam kolegow
RE: RS 09-od początku
Witam .U mnie było tak .Trzeba zdemontować koło ,błotnik ,wspornik zawieszania tylnych narzędzi wraz z belką która obracając się podnosi narzędzia bo z tyłu zwolnicy znajduje się dekielek za którym jest nakrętka mocująca półoś a bez jej odkręcenia nie dostaniemy się do zimeringu.Trzeba też zdemontować skrzynkę z zegarami oraz zbiornik oleju bo bez tego nie odkręcisz błotnika.Jeżeli nie odkręcisz tłumnika to też nie dostaniesz się do śrub mocujących błotnik.Poprostu trzeba zdemontować wszystko co jest po lewej stronie.Ale wymieniając całą zwolnicę też będziesz musiał zrobić to samo.W tarczy do której mocuje się koło są dwa otwory w których jest 6 śrub po odkręceniu ich oraz nakrętki na półosi która jest z tyłu za dekielkiem wyjdzie ci cała półoś wraz z zimeringiem i łożyskiem.Przy odrobinie szczęścia jeżeli odkręcisz z tyłu zwolnicy śrubę pokazującą poziom oleju i zablokujesz w środku koło zębete na półosi żeby nie opadło do tyłu to nie będziesz musiał odkręcać tylnego dekla w zwolnicy ,żeby trafić frezami półosi w koło zębate przy wkładaniu z powrotem.Łożysko 6214 w necie ok. 70 zł w agromie 25 zł.Zimering 75x100x10.Acha w zwolnicy od tyłu pomiędzy kołem zębatym a tylnym łożyskiem jest tuleja dystansowa to przy wyjmowaniu półosi włóż tam śrubokręt albo jakiś pręt żeby nie opadła ci na dół bo będziesz musiał odkręcać duży dekiel żeby włożyć ją na miejsce a tak może tego unikniesz całość dobry dzień roboty.
RE: RS 09-od początku
Witam
Dzięki serdeczne za odpowiedź "szczepan"ja dopiero dziś zajrzałem bo myślałem że już nikt tu nie zagląda.Niestety to zdjęcie to mechanizm różnicowy.
RS-ik jest już u mnie {rozmrożony} no okazuje się ze te koła rewersu to małe piwo,ponieważ wyrąbane jest koło zębate na wałku sprzęgłowym,znalazłem człowieka co to zregeneruje,i mówił że to wszystko idzie wymontowac bez odjeżdżania przodem.
Macie jakiś prosty sposób na wyciągnięcie wałka sprzęgłowego?No i oczywiście wałków na których są te koła które współpracują z "zębatką"
wałka sprzęgłowego.(rewers)
Bardzo ale to bardzo proszę o pomoc bo muszę wymontowac ten wałek aby go wysłac do regeneracji.
Wkrótce oczywiście dołączę zdjęcia.
Pozdrawiam wszyskich.
Dzięki serdeczne za odpowiedź "szczepan"ja dopiero dziś zajrzałem bo myślałem że już nikt tu nie zagląda.Niestety to zdjęcie to mechanizm różnicowy.
RS-ik jest już u mnie {rozmrożony} no okazuje się ze te koła rewersu to małe piwo,ponieważ wyrąbane jest koło zębate na wałku sprzęgłowym,znalazłem człowieka co to zregeneruje,i mówił że to wszystko idzie wymontowac bez odjeżdżania przodem.
Macie jakiś prosty sposób na wyciągnięcie wałka sprzęgłowego?No i oczywiście wałków na których są te koła które współpracują z "zębatką"
wałka sprzęgłowego.(rewers)
Bardzo ale to bardzo proszę o pomoc bo muszę wymontowac ten wałek aby go wysłac do regeneracji.
Wkrótce oczywiście dołączę zdjęcia.
Pozdrawiam wszyskich.
- Szczepan-1990
- Posty: 628
- Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
RE: RS 09-od początku
Kolego to sytuacja podbramkowa? Jutro cos bym wskórał z tą skrzynią teraz w katalogu części fedruje