problem z silnikiem 2 KVD

Czyli RS i inne
Awatar użytkownika
Deleted_User
Posty: 2797
Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00

problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: Deleted_User »

witam mam silnik typ 2 kvd i nie mogę go odpalić pompa i wtryski po naprawie rozrząd ustawiłem a silnik nie zapala.Czy ten silnik ma jakieś tajniki ustawienia ,jak tat to jakie?:
Awatar użytkownika
Szczepan-1990
Posty: 628
Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: Szczepan-1990 »

Ale jak teraz reaguje? Kopci wogóle w wydech? Podobną bajke przerabiałem w sobote. ;)
Awatar użytkownika
Deleted_User
Posty: 2797
Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: Deleted_User »

wcale nie zapala,jeszcze nie prubowałem na zaciąg więc nie mogę powiedzieć jak pracuje.:confused:
Awatar użytkownika
Rs 09
Posty: 118
Rejestracja: 17 mar 2009, 19:13

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: Rs 09 »

Może masz końcówki wtrysków do niczego lub,w tak ci naprawili pompę.Ale wogóle nie kopci nic a nic?
Awatar użytkownika
Szczepan-1990
Posty: 628
Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: Szczepan-1990 »

W moim była krzywa glowica
Awatar użytkownika
Deleted_User
Posty: 2797
Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: Deleted_User »

witam .Już rozebrałem silnik i narazie znalazłem rysę na cylindrze więc muszę szliować lub kupić nowy ,tyklo mam pytanie gdzie można nabyć do tego silnika części?:confused:
pawelas
Posty: 74
Rejestracja: 14 sty 2010, 20:19

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: pawelas »

Witam
Jakie powinno byc ciśnienie sprężania?
Awatar użytkownika
jw1wojtek
Posty: 58
Rejestracja: 14 sie 2007, 9:35

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: jw1wojtek »

Sklep internetowy z częściami także do tych silników http://www.thu.plZamawiałem u Nich-polecam (oprócz cen)
Awatar użytkownika
marek
Posty: 1543
Rejestracja: 22 gru 2009, 22:06

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: marek »

Podłączam się do tematu.Panowie czy naprawdę nikt nie wie gdzie jest zawór regulujący ciśnienie oleju w silniku 2kvd?U mnie jest ciśnienie 7 atm. przy zimnym oleju na wolnych obrotach.Znaczy zawór nie działa.Manometr nówka.Przecież rozbieraliście te silniki,albo niech ktoś sprawdzi w katalogu.Z góry dzięki.
pawelas
Posty: 74
Rejestracja: 14 sty 2010, 20:19

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: pawelas »

u mojego jest w środku skrzyni korbowej-dostęp po odkręceniu miski olejowej a w książce jest pod pokrywą rozrządu,
-----miłej pracy przy regulacji----
Awatar użytkownika
knapolek
Posty: 16
Rejestracja: 19 lut 2010, 14:19

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: knapolek »

Mam podobny silniczek a zawór regulacji ciśnienia oleju znajduje się w pompie - przednią obudowę muszę ściągnąć !

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pe ... a608e.html

jak pomogłem to jest git!!
Awatar użytkownika
marek
Posty: 1543
Rejestracja: 22 gru 2009, 22:06

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: marek »

Zanim kupiłem ten nośnik to długo stał.Trochę popracował i zawór musiał się odwiesić bo już jest dobrze.Sprawdzałem w katalogu to on wygląda na nierozbieralny i chyba trzeba by go było wymienić na nowy.Ale Polak potrafi i pewnie by się dał naprawić.Dziękuję za podpowiedzi.
Awatar użytkownika
C360-3P
Posty: 219
Rejestracja: 03 lut 2008, 11:37

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: C360-3P »

Potrzebuje info jakiej długości jest bagnet do mierzenia poziomu oleju w tym silniku.Mam dorabiany i nie za bardzo wiadomo ile ma być oleju.Oraz na jakich wysokościach są podziałki MIN-MAX
pawelas
Posty: 74
Rejestracja: 14 sty 2010, 20:19

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: pawelas »

u mojego długośc bagnetu od kołnierza do poziomu max 98mm
do poziomu min 112mm
całośc 118mm
Awatar użytkownika
C360-3P
Posty: 219
Rejestracja: 03 lut 2008, 11:37

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: C360-3P »

Mierzyłem w swoim i ten poziom co podałeś wydaje mi się bardzo wysoki.Zerknij na fotkę i oceńhttp://img233.imageshack.us/i/miarka.jpg/
pawelas
Posty: 74
Rejestracja: 14 sty 2010, 20:19

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: pawelas »

od kołnierza w dół.
w moim poziom max to około 4,5l.
to na zdjęciu wygląda mi na silnik multicara???
Awatar użytkownika
C360-3P
Posty: 219
Rejestracja: 03 lut 2008, 11:37

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: C360-3P »

Tak to jest silnik 2KVD z Multicara M22.Fotka silnika w załączniku kolegi "knapolek" kilka postów wyżej
przemas8822
Posty: 13
Rejestracja: 26 gru 2011, 19:01

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: przemas8822 »

Jestem nowy na forum i mam problem z silnikiem rs 09 po wymianie tłoka tulei pierścieni i wtrysku lewy cylinder biało kopci. Prawy cylinder pracuje bez zastrzeżeń. Jaka może być przyczyna czy za późny kąt zapłonu? Może za duża dawka paliwa? Pozdrawiam
pawelas
Posty: 74
Rejestracja: 14 sty 2010, 20:19

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: pawelas »

"wtrysku" masz na myśli masz na myśli rozpylacz bo jak go wymieniłeś to trzeba wyregulowac ciśnienie.
przemas8822
Posty: 13
Rejestracja: 26 gru 2011, 19:01

RE: problem z silnikiem 2 KVD

Post autor: przemas8822 »

ciśnienie w rozpylaczach jest wyregulowane na 150Problem rozwiązany przedstawiłem dawkę paliwa na drabince pompy wtryskowej
ODPOWIEDZ