S101
RE: S101
tzn. to jest tak, że sam nie widziałem tego silnika jeszcze, dopiero dzisiaj w rozmowie z wujkiem tata się o nim dowiedział i poszedł sam zobaczyć, a mnie nie zabrał :S. Jutro idę go zobaczyć, a wiem, że w tamtych czasach właśnie w tych małych agregatach stosowano silniki S101, o innych nie słyszałem, ale jutro się wszystko okaże.vauxhall napisał/a:
Czy chodzi o silnik jednocylindrowy 4-suwowy ?
Jeśli to jest to, to tak, jest to jednocylindrowy 4-suwowy, benzynowy, gaźnikowy, górnozaworowy, chłodzony powietrzem, moc 4.5 KM.
(dane z instrukcji, którą posiadam do tego silnika, są to skany znalezione w internecie, jeżeli jest ktoś zainteresowany to mogę podesłać, format PDF)
RE: S101
Takie silniki napedzaly min.agregaty chlodnicze na samochodach Jelcz i Star (pozniej zostaly zastapione przez silniki 2-cylindrowe,2- suwowe produkcji mesko-stosowane byly rowniez w ciagniczkach 1-osiowych)
jeszcze dzis te silniki uzywane sa przez PKP w urzadzeniach do dokrecania szyn kolejowych do podkladow.
jeszcze dzis te silniki uzywane sa przez PKP w urzadzeniach do dokrecania szyn kolejowych do podkladow.
RE: S101
Ja odkupiłem taki silnik na skupie złomu ,niewiem czy sprawny. Prosił bym o intukcję do niego ,bo chcę go uruchomic . Wydaje mi się , że czegoś w nim brakuje . Dopiero niedawno wciągnołem się w temat silników stacjonarnych i jestem całkiem łysy na ten temet . Z góry dziękuję.
RE: S101
Tu jest zakończona aukcja i pare fotek nowego silnika:
http://motoallegro.pl/show_item.php?item=1171348699
Do pobrania instrukcja do agregatu z silnikiem S101M:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1411215.html
http://motoallegro.pl/show_item.php?item=1171348699
Do pobrania instrukcja do agregatu z silnikiem S101M:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1411215.html