silnik 1ca90
silnik 1ca90
Mam pytanie założyłem nowy silnik 1ca90 do mojego sama wcześniej miałem s301d i mam wrażenie że jest słabszy (bardziej mułowaty)Co może być przyczyną przełożenie kół pasowych. Może mi ktoś przysłać fotke sama z silnikiem 1ca90 chciałbym zobaczyć jak to macie podłączone jakie średnice mają koła pasowe (przełożenie z silnika na skrzynie) ja mam skrzynie od żuka.
RE: silnik 1ca90
Przełożenie może grać kluczową role a w s301d miałeś przełożenie z walka z korby czy z walu ?
RE: silnik 1ca90
teraz mam z korby a w s301d też miałem z korbyA ma to znaczenie bo teraz w tym nowym też przerobiłem z wałka z korbyprzy tym nowym jak bym dał z wału to bym miał na wstecznym biegu jazde do przodu chyba żebym odwrócil silnik ale wtedy bym miał zapalanie od strony kierownicy
RE: silnik 1ca90
Ma inna jest moment obrotowy i prędkość od strony koła zamachowego inny od strony rozrządu (korby). Dotyczy to obu silników.
W przypadku S301D tak prędkość od rozrządu jest mniejsza o połowę zaś moment większy o połowę.
Jak jest w 1CA90 sprawdź sobie w katalogu.
Może ten nowy silnik po prostu zużyty lub źle wyregulowany jest.
W przypadku S301D tak prędkość od rozrządu jest mniejsza o połowę zaś moment większy o połowę.
Jak jest w 1CA90 sprawdź sobie w katalogu.
Może ten nowy silnik po prostu zużyty lub źle wyregulowany jest.
RE: silnik 1ca90
silnik jest nówka z plombami nieużywanyA czy kolego mógłbyś mi przesłać taki katalog
RE: silnik 1ca90
Silnik nowka to był jak z fabryki wyszedł ;] to ze mam plomby i leżał 10 lat u kogoś to nie znaczy zę igła jest... Przez te lata przestoju w silniku na gladzi cylindra zbierala sie wilgoć i powstawala piękna ruda rdza ;] a keidy ktoś wkońcu ruszył walem wprawiająć w ruch tłok i pierścienie jak po tarce po tej rdzy polecialy takze ja osobiscie wole kupić ktory ma nachulane milion godzin niż taki który jest "nówka" i stał 10 lat tak było z moim s301d panie nówka po remoncie pare lat temu po pewnym czasie sie okazalo ze remont kapitalny jest nieunikniony ;]
RE: silnik 1ca90
Ja mam przełożenie 2:1 czyli na silniku mam koło pasowe 120mm a skrzyni biegów 240mm i takie samo przełożenie miałem kiedy był zamontowany s301d w moim samie.Zapomniałem dodać że napęd miałem przekazywany tak samo jak ty.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/749 ... c7484.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/749 ... c7484.html
RE: silnik 1ca90
Sprawdź sobie kompresje, poczatek tloczenia paliwa, wtryska itp, najprosciej jak jest mół to z przodu podluz podkladki pod michalka(to co sie przekreca-zwiekszysz mu wtedy dawke paliwa ale jak jest plombowane to ja bym nie ruszal. Kupowales silnik?
Popraw byki *helpless*
Popraw byki *helpless*
RE: silnik 1ca90
daj mniejsze kółko na silnik ... straaasznie duuuże masz ;/ przynajmniej według mnie...
RE: silnik 1ca90
Baro kółka są moje a nie strymieta.Chciałem mu pokazać jakie ja mam przełożenie u siebie , a czy jest taaakie duuuże no nie wiem?
Weź sobie pod uwagę procent styczności pasków na małym kole a jaki procent masz na dużym kole i po za tym paski żyją dłużej.*yes*
Weź sobie pod uwagę procent styczności pasków na małym kole a jaki procent masz na dużym kole i po za tym paski żyją dłużej.*yes*
RE: silnik 1ca90
To jakie mam mieć te kola pasowe podajcie mi ktoś wymiary.
RE: silnik 1ca90
musisz sobie przeliczyc u mnie na 3 biegu na 3 tys obrotów jedzie ok 20 km/h zmierze i wieczorem ci napisze jakie są u mnie.
RE: silnik 1ca90
Bardzo bym cie prosił odpisz mi jakie masz te koła pasowe bo ja dzisiaj mierzyłem i mam 130 na silniku i 210 na skrzyni, wydaje mi się że jest to żle bo wcześniej miałem na silniku s301d 130 na silniku a na skrzyni 270 i to była dobra moc tylko ja pomyślałem sobie że teraz jest silnik mocniejszy bo 10 KM to mu pomniejsze koło pasowe na skrzyni a to jednak bardo go osłabiło.