OK, czyli juz wiem jak ustawić główkę sekcji, teraz jak mam włozyć tłoczek i ustawić listwę względem koła, wiem już że krawędź robocza ma się pokrywać z otworem zasilającym w sekcji. jednak ona ma być na początku czy na końcu krawędzi roboczej? tj. jak dajmy na to przesuwam listwą to w położeniu STOP w którym położeniu ma być widoczna krawędź robocza w otworze zasilającym?
Silnik już uruchomiony, dziekuje wszsytkim za pomoc, A więc tak po długoletnim postoju wymienić musiałem rozpylacz we wtryskiwaczu (pasuje od c330) wyregulować pompę (zrobiłem to za pomoca wskazówek podanych na forum) oraz wyczyściłem ze starego oleju i zalałem świerzym reduktor*yummy* i w chwili obecnej silniczek działa pieknie, ładnie pali i nie dymi na czarno. Jedyne co muszę jeszcze zrobić to uszczelnić kranik w zbiorniku oraz wymyć go i pomalować. Zastanawiam się tylko jakie były oryginalne kolory tego silnika?;)
Silnik S-60 wysokie obroty
RE: Silnik S-60 wysokie obroty
masz może na zbyciu pom0pę do s60 lub kpl sekcję?Silnik odpalił
Niestety bez oryginale pompy nie mam regulacji obrotów
no i skacze
Niestety bez oryginale pompy nie mam regulacji obrotów
no i skacze