RE: Zapłon w S-15

Wszystko o stacjonarnych silnikach rolniczych
Awatar użytkownika
hubert
Posty: 663
Rejestracja: 30 lip 2007, 21:01

RE: Zapłon w S-15

Post autor: hubert »

Ja przed GMP, a spróbój rozkręcić powrót paliwa we wtrysku, odkręcić kluczem 22 tą zakrętkę co się tam znajduje, ukaże ci się taka czarna śruba, odpal silnik i kręć nią w prawo wlewo, wyregulujesz wtedy wtrysk. Jak dokręcasz to chyba więcej paliwa daje, jak odkręcasz to mniej, ja tez tak miałem dokręciłem i pali CUD MIÓD:D



A w książce psize tak:

"Założyć na pompę wtryskową końcówkę z rurką włoskowatą; kręcąc wałem korbowym uchwycić moment poczatku tłoczenia. Sprawdzić, czy znak na kole zamachowym pokrywa się ze znakiem na kadłubie. W przyapdku znaczego niepokrywania się sprawdzić czy ustawienie kół zębatych jest prawidłowe".

Znak na kole zamachowym to chyba nie jest GMP tylko ta druga kreska, za kołem, oznacza ona chyba kąt 30 stopni za punktem GMP. A na koąłch zębatych to na małym jest jedno 0, a na dużym dwa 0. i to 0 ma wejscie między te dwa 0 :B)B) Mam nadzieję, że pomogłem:D;);)
Awatar użytkownika
hubert
Posty: 663
Rejestracja: 30 lip 2007, 21:01

RE: Zapłon w S-15

Post autor: hubert »

Ok, nie wiedziałem:D
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 4846
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: Zapłon w S-15

Post autor: Bolszewik »

13,24 - 14,22 MPa
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 4846
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: Zapłon w S-15

Post autor: Bolszewik »

Dokładnie między 13,24 - 14,22 MPa ;)

http://picasaweb.google.pl/Bolszewik3/1 ... 0682566642

Jeśli udowodnisz że jest inaczej to składam z góry konstruktywną samokrytykę, sype na głowę popiół i odszczekuje pod stołem.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
ODPOWIEDZ