silnik s60 - naprawa
RE: silnik s60 - naprawa
ladnie. kolor fajny.
RE: silnik s60 - naprawa
Ładnie wygląda, czekamy na filmik z pracy.
dwa pytania:
1. Czemu koła są ustawione asymetrycznie, to nie jest oryginalne rozwiązanie. Może i było praktyczne gdy silnik pracował, ale teraz gdy jest dla zabawy wygląda nieładnie, silniki zajmuje więcej miejsca.
2. Śruby imbusowe na tłumiku radził bym zamienić na zwykłe. Żeby się nie zapiekały można dać z nierdzewki lub mosiądzu.
PS.
Mam chęć na taki silnik, ale chyba by mi łeb w domu urwali ....
A pies to trącał może by jaki agregat awaryjny na S ...... *tup*
dwa pytania:
1. Czemu koła są ustawione asymetrycznie, to nie jest oryginalne rozwiązanie. Może i było praktyczne gdy silnik pracował, ale teraz gdy jest dla zabawy wygląda nieładnie, silniki zajmuje więcej miejsca.
2. Śruby imbusowe na tłumiku radził bym zamienić na zwykłe. Żeby się nie zapiekały można dać z nierdzewki lub mosiądzu.
PS.
Mam chęć na taki silnik, ale chyba by mi łeb w domu urwali ....
A pies to trącał może by jaki agregat awaryjny na S ...... *tup*
RE: silnik s60 - naprawa
jeśli agregat to z s301 bo te są za duże no chyba że siłowy 400v
podziwiam spostrzegawczości - imbusy przykręciłem na razie i o nich zapomniałem ...
Niestety ośkę przerobił poprzedni właściciel wykorzystując chyba ośkę z wozu.
Trochę skróciłem i zostawiłem specjalnie żeby można go było używać na jakiś pokazach.
w s320 mam rozstaw normalny jak w oryginale i jak podpinałem go pod rębak to trudno było pas naciągnąć (fakt że był za krótki). Na dodatek na nierównym terenie z szerszą ośką łatwiej się go będzie przetaczać.Kolory powinny byś siwe ale s320 kupiłem niebieskiego i stwierdziłem ,że pozostałe też takie będą. W Internecie widziałem różne kolory ale niebieskiego jeszcze nie
podziwiam spostrzegawczości - imbusy przykręciłem na razie i o nich zapomniałem ...
Niestety ośkę przerobił poprzedni właściciel wykorzystując chyba ośkę z wozu.
Trochę skróciłem i zostawiłem specjalnie żeby można go było używać na jakiś pokazach.
w s320 mam rozstaw normalny jak w oryginale i jak podpinałem go pod rębak to trudno było pas naciągnąć (fakt że był za krótki). Na dodatek na nierównym terenie z szerszą ośką łatwiej się go będzie przetaczać.Kolory powinny byś siwe ale s320 kupiłem niebieskiego i stwierdziłem ,że pozostałe też takie będą. W Internecie widziałem różne kolory ale niebieskiego jeszcze nie
RE: silnik s60 - naprawa
Hallo Koledzy
Podszywajac się pod temat naprawy S 60 mam pytanie do tych którzy znają ten silnik
Wczoraj rozebralem S 60 i okazało się że wszystko jest ok po za tym że sworzeń korbowodu obraca się w tłoku ręką nie ma tam luzu ale można nim kręcić
Co o tym sądzicie
Będę wdzięczny za odpowiedź
Pozdrawiam
Podszywajac się pod temat naprawy S 60 mam pytanie do tych którzy znają ten silnik
Wczoraj rozebralem S 60 i okazało się że wszystko jest ok po za tym że sworzeń korbowodu obraca się w tłoku ręką nie ma tam luzu ale można nim kręcić
Co o tym sądzicie
Będę wdzięczny za odpowiedź
Pozdrawiam
RE: silnik s60 - naprawa
Może spróbować zapunktować ?
RE: silnik s60 - naprawa
Ten tłok jest za twardy (to chyba żeliwo)
Wysłałem już tłok do firmy która dorabia sworznie nadwymiarowe
Dzięki
Właśnie się dowiedziałem że sworzeń w S 60 jest sworzniem pływającym i czyli powinien się obracać zarówno w główce korbowodu jak i w tłoku
Wysłałem już tłok do firmy która dorabia sworznie nadwymiarowe
Dzięki
Właśnie się dowiedziałem że sworzeń w S 60 jest sworzniem pływającym i czyli powinien się obracać zarówno w główce korbowodu jak i w tłoku