Strona 1 z 1
Silnik Andoria s320-odpalanie
: 19 sie 2019, 20:43
autor: widelec77
Re: Silnik Andoria s320-odpalanie
: 19 sie 2019, 21:37
autor: Adasiek123
Cześć.Najlepiej silnikiem elektrycznym.tak aby po odpaleniu dało się łatwo zrzucić pasek klinowy.
Re: Silnik Andoria s320-odpalanie
: 20 sie 2019, 20:23
autor: SEBRIGHT
Gratuluję nabytku - pięknie zachowany silniczek
Pierwsze przeczyść cały układ paliwowy - czy nie ma gdzieś wytrąconej parafiny ze starego paliwa albo jakichś paprochów.
Też bym wykorzystał silnik elektryczny, albo od biedy inny spalinowy, z wym że pasek prosi się żeby użyć zwykły transmisyjny jak już szajba jest przy silniku - poza tym dużo łatwiej później go zrzucić niż klinowy
Re: Silnik Andoria s320-odpalanie
: 21 sie 2019, 7:38
autor: widelec77
Dzieki SEBRIGHT wlalem swieze paliwo i odpalil i pali za kazdym razem teraz.Jest moc
tylko zeby rembaka nie rozwalilo.
Co do samego odpalania to te instrukcje i filmiki w sieci znalezione na nic mi sie nie zdaly.A niektore komentarze pod tymi filmikami moga doprowadzic do kalectwa,co jeden to lepszy znawca
.
Odpalilismy scisle wedlug instrukcji.Kluczowym punktem jest punkt:
f.Obracac korba mozliwie szybko,a nastepnie wylaczyc stopniowo odpreznik.
Odpalamy w dwie osoby.Jeden kreci korba,drugi wylancza stopniowo odpreznik,gdy korba sama spadnie odpreznik calkiem w dol i pali od strzala i tak za kazdym razem.
Re: Silnik Andoria s320-odpalanie
: 02 lis 2020, 14:57
autor: Ursus
Re: Silnik Andoria s320-odpalanie
: 02 lis 2020, 17:01
autor: widelec77
Dzieki
Ja doszedlem juz dawno do wprawy.Jestem bardzo zadowolony z tego silnika.Taka prosta maszyna,a ile radosci daje
i pali tyle co nic.
Re: Silnik Andoria s320-odpalanie
: 03 lis 2020, 8:06
autor: Ursus
Ale używasz go coś, czy tylko tak dla frajdy i nacieszenia uszu odpalasz?
Re: Silnik Andoria s320-odpalanie
: 04 lis 2020, 22:00
autor: Bolszewik
Co prawda nie S-320, ale wersja rozwojowa S-324 (czyli pionowy czterocylindrowy) ma w głowicy odprężnik. Problem w tym że głowice są podwójne.
Rozwiązanie ?
Odprężnik od tłoków 1 i 2 jest od strony chłodnicy. Odprężnik od głowicy 3 i 4 jest od strony koła zamachowego.
Nie wiem jak to obsługiwać ???
Ja odpaliłem go z automatu SZR (silnik napędza agregat prądotwórczy). Potężny rozrusznik i 24 V dało radę bez problemu.