Strona 1 z 1

Es 15 1hc102R1

: 12 paź 2019, 19:58
autor: pawelp1320
Witam, oddawałem pompę paliwa do regeneracji i wtrysk, po założeniu nie mogę ustawić kąta wtrysku. Znaki na rozrządzie się zgadzają więc powinno być okej, ale nie mogę osiągnąć tych 30° przed GMP. Zostawiłem ją bez podkładek i wyszło max. 15° A dając podkładki tylko opózniałem dodatkowo ten wtrysk. Może źle coś poskładali przy tej pompie albo kombinować coś z rozrządem? Myślałem już że krzywka na wale jest podtarta i nie podpycha pompy na odpowiednią wysokość. Wyraźcie zdanie na ten temat jak możecie albo dajcie kontakt do kogoś kto może to ogarnąć. Dzięki 🙂

Re: Es 15 1hc102R1

: 13 paź 2019, 18:27
autor: Ursus
A próbowałeś go odpalać na tych ustawieniach? Jesteś pewny znaków?

Re: Es 15 1hc102R1

: 13 paź 2019, 19:47
autor: pawelp1320
Odpalałem na tych ustawieniach ale bardzo ciężko było go zapalić. Musiałem robić jakieś 3-4 próby i dopiero przy ostatnim razem po jakiś 15 sekundach kręcenia korbą zaskoczył w końcu. Ale na mocy też czuć że coś nie tak z tym kątem wtrysku.
Jak zdejmowałem pokrywę rozrządu to pamiętam że się zgadzały chyba nawet było jedno 0 na jednym walku A dwa 0 na drugim i to jedno 0 wchodziło między te dwa 0 więc chyba rozrząd okej. Dzięki za odpowiedź ;)