Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Jak z większości informacji wynika, c-4011 produkowany był do numeru seryjnego około 98-99 tyś. czyli numer pięciocyfrowy .
Czy w Waszych ciągnikach posiadacie przed numerami właściwymi uzupełnienie w formie 00xxxx / 0xxxxx
to znaczy , czy posiadacie takie poprzedzające zera na :
-obudowie/korpusie mostu
-na tabliczce znamionowej
-w dowodzie rejestracyjnym ( obojętnie czy czarne/białe blachy)
czy wszędzie z wyżej wymienionych ?
Pzdr.
Czy w Waszych ciągnikach posiadacie przed numerami właściwymi uzupełnienie w formie 00xxxx / 0xxxxx
to znaczy , czy posiadacie takie poprzedzające zera na :
-obudowie/korpusie mostu
-na tabliczce znamionowej
-w dowodzie rejestracyjnym ( obojętnie czy czarne/białe blachy)
czy wszędzie z wyżej wymienionych ?
Pzdr.
- Pronar 82A
- Posty: 259
- Rejestracja: 20 mar 2008, 22:51
- Lokalizacja: Opole
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Nie posiadam, ale w oryginale były dwa 0, przynajmniej na skrzyni były, cyfry były dość dużę z cienkimi niezbyt głębokimi nacięciami, nie tak jak po współczesnych numeratorach dostępnych na alledrogo A i kropka przed i za numerem.
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
C4011 byl numerowany do nr nadwozia 109 999 gdzies do czerwca 1971 roku:
Na wszystkich tabliczkach c4011 ktore posiadam w zbiorach nigdzie cyfra 0 nie wystepuje przed numerem nadwozia.
Jak bede mial czas to podjade do faceta ktory ma ciekawa c4011 z numerem ponizej 50tys i jak dobrze pamietam u niego sa zera przed numerami(tabliczki znamionowej brak),zgodnosc na korpusach i tabliczka silnika jest.
Na wszystkich tabliczkach c4011 ktore posiadam w zbiorach nigdzie cyfra 0 nie wystepuje przed numerem nadwozia.
Jak bede mial czas to podjade do faceta ktory ma ciekawa c4011 z numerem ponizej 50tys i jak dobrze pamietam u niego sa zera przed numerami(tabliczki znamionowej brak),zgodnosc na korpusach i tabliczka silnika jest.
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
W egzemplarzu z 1968 na tabliczce na silniku i pod kierownicą są numery pięciocyfrowe bez 0.
Numer silnika nabity jest poprzedzony 0.
Numer na skrzyni biegów jest poprzedzony 0.
Numer na tylnym moście jest poprzedzony 0.
Dowód mam jeszcze zagraniczny. Numer jest poprzedzony dwunastoma 0. Ale to przez to, że w dowodzie jest 17 miejsc i ktoś tak wpisał.
Numer silnika nabity jest poprzedzony 0.
Numer na skrzyni biegów jest poprzedzony 0.
Numer na tylnym moście jest poprzedzony 0.
Dowód mam jeszcze zagraniczny. Numer jest poprzedzony dwunastoma 0. Ale to przez to, że w dowodzie jest 17 miejsc i ktoś tak wpisał.
- lukasz_vip
- Posty: 47
- Rejestracja: 21 sty 2016, 12:23
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
1970
Na tabliczce bez zer:
https://photos.app.goo.gl/h1dmsRyQDAuTv8XE7
Na skrzyni z zerem:
https://photos.app.goo.gl/tM5Q9zK8e2QAkhmu7
Na tabliczce silnika z zerem:
https://photos.app.goo.gl/ifvHT7h36nDND6pN9
Na silniku z zerem ale słabo widać to zero:
https://photos.app.goo.gl/SKSmh82mDLs5BF7B9
Na tabliczce bez zer:
https://photos.app.goo.gl/h1dmsRyQDAuTv8XE7
Na skrzyni z zerem:
https://photos.app.goo.gl/tM5Q9zK8e2QAkhmu7
Na tabliczce silnika z zerem:
https://photos.app.goo.gl/ifvHT7h36nDND6pN9
Na silniku z zerem ale słabo widać to zero:
https://photos.app.goo.gl/SKSmh82mDLs5BF7B9
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Super, dzięki dla Wszystkich.
Czyli metodykę oznaczenia na pojeździe mamy.
Pozostej ustalić to co jest, bywa lub co powinno być w dowodzie rejestracyjnym.
Czyli metodykę oznaczenia na pojeździe mamy.
Pozostej ustalić to co jest, bywa lub co powinno być w dowodzie rejestracyjnym.
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
U kolegi Łukasz Vip krajowy numer na tabliczce silnika poprzedzony 0. Mój eksportowy c350 na tabliczce bez 0, ale numer wybity na silniku z 0:)
Chyba nie było jakiejś metodyki przy tym oznaczeniu.
Chyba nie było jakiejś metodyki przy tym oznaczeniu.
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Takiego cwaniaka jeszcze z exportu znalazlem na innym dysku
Niepasuje mi ten wzor tabliczki tylko
Niepasuje mi ten wzor tabliczki tylko
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Niemozliwe ze byl w ogloszeniu cos sciemniasz bo juz w 2017 roku mialem ten scan tabliczki :
https://retrotraktor.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=6160
Mam kilka tysiecy skanow tabliczek .Nie szukaj teorii spiskowych
Troche poszperalem w tabliczkach bo mi cos nie pasowalo z numeracja.
Juz na koniec roku 1969 numer silnika przegonil numer nadwozia na tabliczkach znamionowych C4011.Pozniej wzrosly moce przerobowe fabryki i numery wystrzelily do gory
Ta co zamiescilem na samej gorze z 1971r jest wystukana na 100% prawdopodobnie w POMie.Oryginalna ma calkiem inna trzcionke.
Natomiast ta z exporta to fabryczna bo wiekszosc exportow ktore mam maja taki typ tabliczek i numeracja sie zgadza.
Na exportach jakos ladnie rowno nabijali numery zauwazylem
Dobra nie zasmiecam tematu juz.
Pozdr
https://retrotraktor.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=6160
Mam kilka tysiecy skanow tabliczek .Nie szukaj teorii spiskowych
Troche poszperalem w tabliczkach bo mi cos nie pasowalo z numeracja.
Juz na koniec roku 1969 numer silnika przegonil numer nadwozia na tabliczkach znamionowych C4011.Pozniej wzrosly moce przerobowe fabryki i numery wystrzelily do gory
Ta co zamiescilem na samej gorze z 1971r jest wystukana na 100% prawdopodobnie w POMie.Oryginalna ma calkiem inna trzcionke.
Natomiast ta z exporta to fabryczna bo wiekszosc exportow ktore mam maja taki typ tabliczek i numeracja sie zgadza.
Na exportach jakos ladnie rowno nabijali numery zauwazylem
Dobra nie zasmiecam tematu juz.
Pozdr
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
U mnie numer silnika wyższy o 156 od numeru nadwozia.
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Przepraszam i zwracam honor, pomyliłem tabliczki
http://s1.fotowrzut.pl/M0NCY6LIHG/1.jpg
http://s1.fotowrzut.pl/M0NCY6LIHG/1.jpg
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Pamiętajmy, że w większości jest tak, że nr silnika mocno przewyższa nr podwozia - bo silniki stosowano nie tylko w ciągnikach C-4011.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Masz racje.Sugerowalem sie pierwszymi 2 cyframi tylko niewziolem pod uwage tego ze fabryka produkowala bardzo malo tych ciagnikow rocznie wtedy.
Rok 1968 oczywiscie to rok w ktorym w ciagnikach c4011 liczba silnikow na tabliczce przebija juz nie znacznie nr nadwozia:
Ostatnio zmieniony 16 sty 2021, 9:26 przez widelec77, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Ciaglosc numeracji do ciagnikow srednich:
Lata 70te i nastepuje rozkwit,najlepsze czasy fabryki.W 1972r(c355) znow sie rownaja numery na tabliczkach:
W 1976 to juz numer podwozia przebija numer silnika:
W 1977 znow sie numeracja wyrownuje(c360):
Po 1977 tu juz numer silnika przebija caly czas numer podwozia
1985 wprowadzaja tabliczki bez numeru silnika.
Lata 70te i nastepuje rozkwit,najlepsze czasy fabryki.W 1972r(c355) znow sie rownaja numery na tabliczkach:
W 1976 to juz numer podwozia przebija numer silnika:
W 1977 znow sie numeracja wyrownuje(c360):
Po 1977 tu juz numer silnika przebija caly czas numer podwozia
1985 wprowadzaja tabliczki bez numeru silnika.
- Ursus c-325
- Posty: 1693
- Rejestracja: 10 wrz 2006, 12:17
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
No to trochę sprostuję:
- numer zarówno na moście jak i numery na tabliczkach mają wbite zero na początku
- numer silnika w C4011 jest zawsze wyższy od numeru podwozia - a wynika to moim zdaniem stąd, że zawsze jakaś część silników przeznaczana była na części zamienne (pewny nie jestem co do samych bloków, wydaje mi się, że spotkałem się kiedyś z nowym korpusem do C-360 z PRL, który miał nadany numer)
- numer zarówno na moście jak i numery na tabliczkach mają wbite zero na początku
- numer silnika w C4011 jest zawsze wyższy od numeru podwozia - a wynika to moim zdaniem stąd, że zawsze jakaś część silników przeznaczana była na części zamienne (pewny nie jestem co do samych bloków, wydaje mi się, że spotkałem się kiedyś z nowym korpusem do C-360 z PRL, który miał nadany numer)
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Te ponizej 31 000 tez maja nr silnika wyzszy od numeru nadwozia? Musza byc bardzo nie znaczne.Zapodaj foto.
Mam okolo 200 tabliczek c4011 i tylko ten jeden export ma 0 przed numerem nadwozia na tabliczce.
Masz foto ?
Tylko teraz zdalem sobie sprawe ze niektore te tabliczki mam tez przestukane.Musze zrobic z tym pozadek
Mam okolo 200 tabliczek c4011 i tylko ten jeden export ma 0 przed numerem nadwozia na tabliczce.
Masz foto ?
Tylko teraz zdalem sobie sprawe ze niektore te tabliczki mam tez przestukane.Musze zrobic z tym pozadek
Ostatnio zmieniony 16 sty 2021, 10:04 przez widelec77, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Wychodzi zamieszanie, nie sprostowanieUrsus c-325 pisze: ↑16 sty 2021, 9:42 No to trochę sprostuję:
- numer zarówno na moście jak i numery na tabliczkach mają wbite zero na początku
Nie mieszajmy z c350.
Z zamieszczonych wyżej przykładów dotyczących 4011 z pięciocyfrowymi nr seryjnymi ( sam tez posiadam takie tabliczki do 4011) wynika, ze na tabliczkach nie ma zera w numerze podwozia.
Czy w dowodach rej. tez posiadacie zera przed nr podwozia?
- Ursus c-325
- Posty: 1693
- Rejestracja: 10 wrz 2006, 12:17
Re: Pytanie do posiadaczy zarejestrowanych C-4011
Odsyłam do tematu o moim C-4011.
A z C350 trzeba mieszać, bo numeracja krajówek i eksportów idzie razem.
A z C350 trzeba mieszać, bo numeracja krajówek i eksportów idzie razem.