Ursus C-4011
Re: Ursus C-4011
Tak, pierwsza lepsza fotka z aukcji.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: Ursus C-4011
Znalazłem takie coś. Gościu mówi że to od c-355 ale w takim razie wygląda to jakby miało pasować do 40stki, c'nie?
Ursus C-4011
Re: Ursus C-4011
No to tutaj jeśli chodzi o zegary to jest to samo w pierwszych C-355, ale kształt wytłoczki dołem jest inny. Nie wiem jak rozstaw śrub do mocowania do zbiornika paliwa
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: Ursus C-4011
Hmmm...no to chyba się wstrzymam. Gościu trochę pieniędzy za to chce a jeżeli wytłoczka ma nie pasować to pal licho, poluje dalej. Dzięki bądź co bądź
Ursus C-4011
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Ursus C-4011
Po zamocowaniu tego od 355 będzie to słabo wyglądało.Ma być do samego dołu zbiornika,czyli tylko oryginał C-4011.
Re: Ursus C-4011
Nie przymierzałem tego nigdy, więc nie mam pewności, ale na pewno dół jest inaczej wytłoczony pod względem kształtu. W C-355 i C-360 jest jakby płytsza. W C-4011 idzie do dołu zbiornika pod kątem.
Tu masz przykład o co chodzi:
Zbiornik paliwa Ursus C-4011 i wspornik deski rozdzielczej również od C-4011
Zbiornik paliwa C-355/C-360 - wspornik C-4011
Zbiornik paliwa C-355 i wspornik deski rozdzielczej C-355
Nie mam zdjęcia pod ręką gdzie byłby zbiornik paliwa C-4011 a deska od C-355, ale widać na powyższych fotkach różnice w wytłoczce tego wspornika.
Tu masz przykład o co chodzi:
Zbiornik paliwa Ursus C-4011 i wspornik deski rozdzielczej również od C-4011
Zbiornik paliwa C-355/C-360 - wspornik C-4011
Zbiornik paliwa C-355 i wspornik deski rozdzielczej C-355
Nie mam zdjęcia pod ręką gdzie byłby zbiornik paliwa C-4011 a deska od C-355, ale widać na powyższych fotkach różnice w wytłoczce tego wspornika.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: Ursus C-4011
Już wszystko czaję, dzięki za uchronienie mnie przed wyrzuceniem kasy w błoto
Ursus C-4011
Re: Ursus C-4011
Tu masz ladny wspornik i nie tylko jak zdazysz to lap
https://www.olx.pl/oferta/kabina-ursus- ... HuHhy.html#
https://www.olx.pl/oferta/kabina-ursus- ... HuHhy.html#
Re: Ursus C-4011
Pisałem do sprzedającego. Akurat ma wszystko co potrzebuje a mam blisko podjechać
Re: Ursus C-4011
Kurde no i zaraz się okaże żeś mnie uprzedził :C Dzięki piękne widelec w każdym razie!
Ursus C-4011
Re: Ursus C-4011
Chce brać wszystko. Maskę, kabinę, wsporniki, błotniki, Bak, kolumnę kierownicy i filtry paliwa. Ogólnie Pan poszedł w innym kierunku i zmodernizował swoją 40tke. Szkoda bo byłby fajny egzemplarz w oryginale.
Re: Ursus C-4011
Jakby Ci coś jednak zostało w nadwyżce to dawaj znać, masz już jednego potencjalnego klienta xd
Mi najbardziej zależało na tym wsporniku deski ale też już ostrzyłem zęby na błotniki przód tył i te lampy tylne. Lamp tylnych to w ogóle nie mogę znaleźć a jak już to sobie życzą za nie bajońskie sumy. Błotniki u mnie teoretycznie są do pospawania/wyklepania ale nie wiem czy sobie z tym dam radę także szukam jeszcze kompletu na podmiankę tak na wszelki.
No muszę częściej buszować po olx xd
Ursus C-4011
- Pronar 82A
- Posty: 259
- Rejestracja: 20 mar 2008, 22:51
- Lokalizacja: Opole
Re: Ursus C-4011
Witam,jesteś zadowolony z tego wałka/drążka kierowniczego z Nekwindy, bo mam do roboty 2 czterdziestki, a w Monsta jest droższy, więc bym może zamówił w Nekwindzie. Zamawiałeś normalnie na stronie czy musiałes jeszcze pisać maila?
Re: Ursus C-4011
Zamówiłem przez stronę bez żadnych mejli. No nie ukrywam, że póki co jestem całkiem zadowolony. Wykonanie spoko a efekt finalny taki, że faktycznie lżej się kierownicą macha.
Ursus C-4011
- Pronar 82A
- Posty: 259
- Rejestracja: 20 mar 2008, 22:51
- Lokalizacja: Opole
Re: Ursus C-4011
Ok, w takim razie zamawiam 2 komplety(i od razu łożyska ). No macha się lżej i mniej, bo jest o połowę mniej obrotów w porównaniu do oryginału.Pozdrawiam
A propos zbieżności to wydłużając boczne drążki jednocześnie musisz skracać poprzeczny mniej więcej 2x tyle co jeden boczny, w drugą stornę na odwrót, bo inaczej będzie Ci się blokować układ i/lub ciężej kręcić. Musisz obserwować co się dzieje podczas regulacji aby nie było niepotrzebnego napięcia na drążkach bo ten poprzeczny przeważnie wydłuża żywotność układu, ale przy złej regulacji może i skrócić. Generalnie najlepszy sposób to ustawić zbieżność na poprzecznym z wyciągniętymi sworzniami przegubów bocznych drążków, a następnie doregulowanie bocznych przed włożeniem w wąsy tak aby lekko/prostopadle wchodził sworzeń w gniazdo.
A propos zbieżności to wydłużając boczne drążki jednocześnie musisz skracać poprzeczny mniej więcej 2x tyle co jeden boczny, w drugą stornę na odwrót, bo inaczej będzie Ci się blokować układ i/lub ciężej kręcić. Musisz obserwować co się dzieje podczas regulacji aby nie było niepotrzebnego napięcia na drążkach bo ten poprzeczny przeważnie wydłuża żywotność układu, ale przy złej regulacji może i skrócić. Generalnie najlepszy sposób to ustawić zbieżność na poprzecznym z wyciągniętymi sworzniami przegubów bocznych drążków, a następnie doregulowanie bocznych przed włożeniem w wąsy tak aby lekko/prostopadle wchodził sworzeń w gniazdo.
Re: Ursus C-4011
No i widać, że ten to przynajmniej czyta co ludzie piszą na forumie xD
Tak też myślałem że trzeba zrobić. Dzięki za potwierdzenie !A propos zbieżności to wydłużając boczne drążki jednocześnie musisz skracać poprzeczny mniej więcej 2x tyle co jeden boczny, w drugą stornę na odwrót, bo inaczej będzie Ci się blokować układ i/lub ciężej kręcić. Musisz obserwować co się dzieje podczas regulacji aby nie było niepotrzebnego napięcia na drążkach bo ten poprzeczny przeważnie wydłuża żywotność układu, ale przy złej regulacji może i skrócić. Generalnie najlepszy sposób to ustawić zbieżność na poprzecznym z wyciągniętymi sworzniami przegubów bocznych drążków, a następnie doregulowanie bocznych przed włożeniem w wąsy tak aby lekko/prostopadle wchodził sworzeń w gniazdo.
Ursus C-4011