Witam, jakiś czas temu odziedziczyłem Ursusa c328 w dość zapuszczonym stanie, ale własnymi siłami staram się doprowadzić go do użytku. Zacząłem od wymiany płynów i filtrów, ale napotkałem problem z filtrami paliwa. Mianowicie po wymianie wkładów i uszczelek na nowe zaczęło wyciekać paliwo spod tych uszczelek. Rozebrałem, wyczyściłem, dałem nowe uszczelki i silikon. To też nie pomogło. Podpowiedzcie proszę w czym może być problem. Zastanawiam się nad wymianą na nową całej obudowy wraz z kielichami ale widzę że dostępność tych obudów jest znikoma. Radźcie co zrobić z tym wyciekiem
Ursus c328
Re: Ursus c328
Ale to zdjęcie zrobiłeś rozumiem przed czyszczeniem?
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: Ursus c328
pamiętaj, że te uszczelki miedziane, są jedno stronne i jak założysz w jedną stronę, to będzie trzymać, a jak w drugą, to będzie lecieć
Re: Ursus c328
Wszystkie powierzchnie pomiędzy którymi są podkładki miedziane powinny być idealnie równe (bez rys,wżerów pęknięć itd) Nawet w częściach nowych ze sklepu spotkać można buble. A co dopiero używanych przez dziesiątki lat. Też miałem ten problem. Brałem kawałek płaskiego krążka przeszlifowanego na płasko, nakładałem papier ścierny(150-200) i dotąd docierałem ą wszystkie rysy znikną ( na obudowie filtrów i na rurkach też). Śruby do rurek przetaczałem dokładnie na tokarce. Podkładki miedziane wszystkie nowe. To razem wszystko pomogło i nie ma przecieków.
Re: Ursus c328
Spróbuj zamiast miedzianych dać podkładki metalowo gumowe. Czasami ratują sprawę, stał dojdzie do stali, guma w środku uszczelni i trzyma.