Sam - skrzynia lublin 51
- machejfarmers
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, 23:44
- Lokalizacja: Kraków
RE: Sam - skrzynia lublin 51
To cięgno przy lewarku to cyngiel zwalniający blokadę wstecznego biegu. Lublin 51 miał 4 biegi do przodu i 1 do tyłu.
Marcin Machejek
Tel. 695-927-627
Tel. 695-927-627
RE: Sam - skrzynia lublin 51
Czyli aby wyrzucić wsteczny bieg trzeba to wcisnąć?? Heh dziwne rozwiązanie. wstępnie trójkę wrzuciłem czwórka nie weszła. Z resztą nie próbowałem. Stało to dośc długo to może wszystko zastane itp. Dzięki za pomoc
- machejfarmers
- Posty: 29
- Rejestracja: 31 lip 2016, 23:44
- Lokalizacja: Kraków
RE: Sam - skrzynia lublin 51
Niestety trzeba to wcisnąć. Rosjanie wykazywali się fantazją podczas projektowania skrzyń (Lublin 51 powstał na bazie GAZ-a 51).
Marcin Machejek
Tel. 695-927-627
Tel. 695-927-627
RE: Sam - skrzynia lublin 51
Cześć,
W moim samie mam skrzynie właśnie z Gaz-a 51 i zauważyłem wyciek oleju w okolicy sprzęgła, przypuszczam że to ze skrzyni (chyba że się mylę).
Pytanie - w jaki sposób skrzynia jest uszczelniona na wałku z wielowypustem? czy jest tam zimering? jak tak to jaki wymiar i czy jest jeszcze jakieś dodatkowe uszczelnienie?
Pozdrawiam
W moim samie mam skrzynie właśnie z Gaz-a 51 i zauważyłem wyciek oleju w okolicy sprzęgła, przypuszczam że to ze skrzyni (chyba że się mylę).
Pytanie - w jaki sposób skrzynia jest uszczelniona na wałku z wielowypustem? czy jest tam zimering? jak tak to jaki wymiar i czy jest jeszcze jakieś dodatkowe uszczelnienie?
Pozdrawiam
RE: Sam - skrzynia lublin 51
Cześć.
Pytanie mam: czy do skrzyni biegów na głównym wale można zastosować łożysko obustronnie zamknięte?
Obecnie łożysko jest obustronnie otwarte. A oryginalnie prawdopodobnie jest jedno stronnie otwarte.
Pozdrawiam
Pytanie mam: czy do skrzyni biegów na głównym wale można zastosować łożysko obustronnie zamknięte?
Obecnie łożysko jest obustronnie otwarte. A oryginalnie prawdopodobnie jest jedno stronnie otwarte.
Pozdrawiam
RE: Sam - skrzynia lublin 51
Kup obustronie zamknięte i wyrwij jedną osłonkę.
Wewnątrz skrzyni zwykle są łożyska otwarte, a uszczelniacze na końcach wału ataku i zdawczym.
Wewnątrz skrzyni zwykle są łożyska otwarte, a uszczelniacze na końcach wału ataku i zdawczym.