S301d komora spalania

Ciągniki wykonane własnoręcznie, ale na głównych podzespołach mających ponad 25 lat. Forum na okres próbny - proszę zapoznać się z Regulaminem.
Wojtko
Posty: 3
Rejestracja: 12 lip 2020, 14:43

S301d komora spalania

Post autor: Wojtko »

Witam wszystkich fanów silniczka s7. Mam pytanie może ktoś wie jak dokładnie sprawdzić wysokość Komory spalania?
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 4843
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

Re: S301d komora spalania

Post autor: Bolszewik »

Ja mierzyłem dwiema suwmiarkami.
Jedna w poprzek, a drugą za pomocą głębokościomierza.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
Wojtko
Posty: 3
Rejestracja: 12 lip 2020, 14:43

Re: S301d komora spalania

Post autor: Wojtko »

I wyszysko jest ok. Bo jak się domyślam pomiaru dokonywałeś przed przykręceniem głowicy? Mi dzisiaj jeden gość doradził żeby wszystko skręcić i przez otwór od wtrysku włożyć jakiś mieki drut np. Cynę przekręcić korba i zmierzyć spłaszczenie tego druta. Co Ty na to? Ja chyba przetestuję obydwie metody!
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 4843
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

Re: S301d komora spalania

Post autor: Bolszewik »

Robiliśmy remont kapitalny silnika, a co za tym idzie trzeba było ustawić odpowiednią ilość podkładek.
Korzystałem z w/w metody i wszystko było dobrze.
Niestety nie pamiętam jaki był pomiar ....

Wersja z cyną pewnie nie jest zła, słyszałem też coś o plastelinie. Jednak ja takiej metody nie stosowałem, ani nie widziałem żeby ktoś taką praktykował.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
pop
Posty: 758
Rejestracja: 04 lis 2011, 19:23

Re: S301d komora spalania

Post autor: pop »

Metoda z drutem cynowym była polecana w oficjalnych serwisówkach niektórych producentów.Nie mam pojęcia ,czy w przypadku tego silnika będzie odpowiednia,bo silnika nie widziałem na oczy.
Wojtko
Posty: 3
Rejestracja: 12 lip 2020, 14:43

Re: S301d komora spalania

Post autor: Wojtko »

Panowie dwa dni walki i powiem tak że ustawiając na cylindrze przerwę 0.8 po skręceniu sprawdzając cyna przez otwór od wtrysku wyszło 1.5 troszkę dużo więc zaczęła się zabawa z odejmowaniem uszczelek pod cylindrem i mam nadzieję że ustawiłem to poprawnie. Dzięki za porady. A jeszcze jedno cyna najlepiej o wym. 1.0 bo najpierw miałem grubsza i zaklamywala😉
ODPOWIEDZ