USZCZELKI i uszczelnienia - zbiór doświadczeń
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 14 cze 2010, 18:26
RE: USZCZELKI i uszczelnienia - zbiór doświadczeń
u mnie w rusku pod głowicą jest uszczelka z poxiliny już rok i trzyma dalej
RE: USZCZELKI i uszczelnienia - zbiór doświadczeń
Tak te na Allegro mogą być, tylko pamiętaj żeby były te papierowe, bo nie kupuj tych miedzianych. Jednym słowem miedziane są do kitu.
Dobrodziej napisał, Wiec pytanie dlaczego miedziane sa do kitu?Pytam bo znalazłem babcie której maż był gwarancyjnym i ma pełno nowych uszczelek miedzianych nowe tuleje panewki i 6 nowych wałów do zetora 25
Dobrodziej napisał, Wiec pytanie dlaczego miedziane sa do kitu?Pytam bo znalazłem babcie której maż był gwarancyjnym i ma pełno nowych uszczelek miedzianych nowe tuleje panewki i 6 nowych wałów do zetora 25
RE: USZCZELKI i uszczelnienia - zbiór doświadczeń
Z czego dobrać uszczelkę do filtra powietrza C-328 do uszczelnienia miski z olejem?
RE: USZCZELKI i uszczelnienia - zbiór doświadczeń
Kregelit.robilem do motocykli, a nawet pod glowice sprzarki .
RE: USZCZELKI i uszczelnienia - zbiór doświadczeń
Witajcie, zakupiłem do wycinania uszczelek "płytę gambitową", z dotyku wygląda jak gumolit na podłogę. Chcę ją zastosować jako uszczelki pod cylinder, płytkę zaworową i głowice w sprężarce. I mam dylemat czy smarować taką uszczelkę jak klingeryt lakierem lub hermetykiem czy zastosować ją na sucho?
RE: USZCZELKI i uszczelnienia - zbiór doświadczeń
na sucho , ja prawdę mówiąc klingerytu też niczym nie smarowałem .hermetyk używałem w dawanych czasach bez uszczelek
RE: USZCZELKI i uszczelnienia - zbiór doświadczeń
Do dziś pamiętam zapach hermetyku. Starzy fachowcy mówili że należy smarować tylko na uszczelki, bo bez może nie dać się odkleić. W latach 1970 - 1980 jak pracowałem w Polmozbycie była moda na smarowanie uszczelek lakierem nitro. Najgorsze było później skrobanie płaszczyzn po jednym i drugim. Osobiście uważam że jeżeli płaszczyzny są równe wystarczy sama uszczelka i nie ma prawa nawet się pocić. Teraz mamy silikony i jest łatwiej, ale z tymi bez przesady.
pozdrawiam
pozdrawiam
RE: USZCZELKI i uszczelnienia - zbiór doświadczeń
Powierzchnie na styk bez uszczelki (na pastę), i stalowo-aluminiowe uszczelki sprężynujące to dzisiaj w motoryzacji codzienność.
Coraz dokładniejsza obróbka, oraz ciśnienia i temperatury wyżyłowanych mechanizmów wypierają tradycyjne zabytkowe uszczelki. Jednak stare rozwiązania nie były takie złe, bo nowe sprzęty psują się na potęgę. Kiedyś było nie do pomyślenia żeby raz przegrzany silnik nadawał się od razu na złom, albo brak konieczności docierania nowego sprzęta.
Coraz dokładniejsza obróbka, oraz ciśnienia i temperatury wyżyłowanych mechanizmów wypierają tradycyjne zabytkowe uszczelki. Jednak stare rozwiązania nie były takie złe, bo nowe sprzęty psują się na potęgę. Kiedyś było nie do pomyślenia żeby raz przegrzany silnik nadawał się od razu na złom, albo brak konieczności docierania nowego sprzęta.
RE: USZCZELKI i uszczelnienia - zbiór doświadczeń
Dobra czyli płyty gambitowe będą na sucho, ale powiem wam, że z mojego młodego doświadczenia wiem, że nigdy już nie zastosuje czegoś takiego jak czerwony silikon do posmarowania klingerytu lub jako zastąpienie uszczelki. Te dekle w C-4011 które są złożone na lakierze są suche natomiast te na silikonie się pocą i ciekną. Drugi przykład znajomy wymieniał pompę wody w "renówce" i podczas wyjazdu na urlop nad morze dał radę zajechać spokojnie pod Poznań bo dalej trzeba było dolewać płynu.
RE: USZCZELKI i uszczelnienia - zbiór doświadczeń
Firma wykonująca uszczelki do sprężarek i nie tylko.
Zamawiałem w tej firmie tylko obejmy do rur z nierdzewki.
http://www.admet.com.pl/pl/kategoria/us ... oryzacyjne
Jak ktoś zamawiał to mile widziane opinie o tych uszczelkach.
Zamawiałem w tej firmie tylko obejmy do rur z nierdzewki.
http://www.admet.com.pl/pl/kategoria/us ... oryzacyjne
Jak ktoś zamawiał to mile widziane opinie o tych uszczelkach.