s301d brak czegoś
s301d brak czegoś
Witam,
Brakuje mi pewnej części,a mianowicie chodzi mi taki element który znajduje się zaraz za pompa a przewodem metalowym co idzie do wtryskiwacza.On łączy taki zaworek ze sprężyną z tym czpieniem co chodzi w pompie.Wiem że go nie ma,wymyśliłem samoróbkę sprężynkę z bolcem i przy szybszym kręceniu nawet pluję.
Jak by ktoś mógł zrobić zdjęcie jak to wygląda oryginalnie lub gdzie takie coś dokupić.
Przepraszam za kompletny nie profesjonalizm,ale dopiero co odkopałem pojazd i nie znam bardzo nazewnictwa części
Brakuje mi pewnej części,a mianowicie chodzi mi taki element który znajduje się zaraz za pompa a przewodem metalowym co idzie do wtryskiwacza.On łączy taki zaworek ze sprężyną z tym czpieniem co chodzi w pompie.Wiem że go nie ma,wymyśliłem samoróbkę sprężynkę z bolcem i przy szybszym kręceniu nawet pluję.
Jak by ktoś mógł zrobić zdjęcie jak to wygląda oryginalnie lub gdzie takie coś dokupić.
Przepraszam za kompletny nie profesjonalizm,ale dopiero co odkopałem pojazd i nie znam bardzo nazewnictwa części
RE: s301d brak czegoś
Nie to jest element koło pompy a mi chodzi o takie coś co jest w środku już na samym wylocie paliwa z pompy do przewodu metalowego.
RE: s301d brak czegoś
Chyba tak ten element nr.17 mam brakuje mi chyba tego elementu nr.16
Co to za element?
A ten nr.10 to pracuję w pompie tak? i raczej nie mógł sobie wypaść od tak?
Co to za element?
A ten nr.10 to pracuję w pompie tak? i raczej nie mógł sobie wypaść od tak?
RE: s301d brak czegoś
Element nr.16 to jest podkładka dystansowa która trzyma sekcję tłoczącą na miejscu.
Jak jeździłeś do tej pory sekcja tłocząca nie latała sobie w pompie?
Jak jeździłeś do tej pory sekcja tłocząca nie latała sobie w pompie?
RE: s301d brak czegoś
Problem w tym że nie był odpalany od 15 lat:) I teraz poczułem potrzebę żeby go ożywić.
Wcześniej paliwo wcale nie wychodziło z pompy choć nie było powietrza tak jak by ten zawór zwrotny blokował wyjście więc stwierdziłem że brakuję tam jakiegoś elementu który poprzez tą ruszającą się iglice będzie poruszał tym zaworem,więc dorobiłem taki patent ze sprężyną:)i zaczął pluć przy szybszych obrotach korbą,ale na schemacie widzę nic tam nie ma...nie licząc tej podkładki której nie mam.
Czy to ona była by przyczyną?Tak jak by paliwa nie sprężało.
Wcześniej paliwo wcale nie wychodziło z pompy choć nie było powietrza tak jak by ten zawór zwrotny blokował wyjście więc stwierdziłem że brakuję tam jakiegoś elementu który poprzez tą ruszającą się iglice będzie poruszał tym zaworem,więc dorobiłem taki patent ze sprężyną:)i zaczął pluć przy szybszych obrotach korbą,ale na schemacie widzę nic tam nie ma...nie licząc tej podkładki której nie mam.
Czy to ona była by przyczyną?Tak jak by paliwa nie sprężało.
RE: s301d brak czegoś
Brak tej podkładki jest przyczyną nie podawania paliwa przez pompę.Ta podkładka utrzymuje sekcję tłoczącą w korpusie nie ruchomo.Ty założyłeś tam jakiś patent ze sprężyną ale sekcja pewnie ma jakiś luz i dlatego nie podaje paliwa na wolnych obrotach korbą.
Musisz usztywnić sekcję aby nie "latała" w korpusie pompy.
Musisz usztywnić sekcję aby nie "latała" w korpusie pompy.
RE: s301d brak czegoś
Miałem wrażenie że ta iglica w pompie raczej chodzi jak trzeba i nie widziałem tam żadnego luzu, założę tam podkładkę i zobaczymy czy będzie pluło.Wiesz może jakiej powinna być grubości?
RE: s301d brak czegoś
To nie jest zwykła podkładka metalowa.
Ta podkładka jest bardzo pasowna i jest metalowo-teflonowa zamów sobie w Andorii to nie takie straszne pieniądze.
Włożysz tam jakiś metal i uszkodzisz sobie sekcję tłoczącą.
Pompa wtryskowa to delikatna rzecz a narobisz sobie kosztów.
Ta podkładka jest bardzo pasowna i jest metalowo-teflonowa zamów sobie w Andorii to nie takie straszne pieniądze.
Włożysz tam jakiś metal i uszkodzisz sobie sekcję tłoczącą.
Pompa wtryskowa to delikatna rzecz a narobisz sobie kosztów.
RE: s301d brak czegoś
Dasz namiar na tą podkładkę?
Opisy nie są jakoś szczególnie pomocne bez wiedzy katalogowej.
Nie ma żadnej z opisem podkładka dystansowa a nr nie wiele mi mówią.
Od razu zamówię instrukcję napraw filtr itp
Opisy nie są jakoś szczególnie pomocne bez wiedzy katalogowej.
Nie ma żadnej z opisem podkładka dystansowa a nr nie wiele mi mówią.
Od razu zamówię instrukcję napraw filtr itp
RE: s301d brak czegoś
Jak chcesz to mam taką podkładkę, sprzedam za symboliczną kasę, została mi po remoncie pompy.
Instrukcje napraw też mogę wysłać w pdf.
Instrukcje napraw też mogę wysłać w pdf.
RE: s301d brak czegoś
Elegancko tylko zacząłem mieć wątpliwości.
Tam w środku widać takie coś na około teflon a w środku kawałek miedzi z gwintem i raczej jest dość ciasno spasowane ,czy ona tak wygląda?.Na to daje zawór zwrotny i zakręcam i przy naprawdę szybkim kręceniu efekt jest prawie nie zauważalny,tyle że pojawia się ropa.
Jeżeli tak to problem leży gdzie indziej.
Mam założony igielit przezroczysty i widać że ropa się chowa a potem cofa i tak cały czas.Wyeliminowałem całe powietrze więc raczej się nie zapowietrzyła.
Okazało się że podkładka jest
Brak mi nr 3 i 4 na schemacie.Mam samą śrubkę.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ab ... 9a5c7.html
Czy przez to pobiera paliwo i cofa??do czego to jest
Rozebrałem całą pompę i mam parę pytań.
Jak poznać czy sekcja tłoczna się jeszcze nadaje?
Czy element nr. 9 ma wchodzić aż tak ciasno do pompy czy raczej z lekkim oporem?
Którym otworem ma wchodzić paliwo a który ma być zaślpiony?
Dzięki.
Tam w środku widać takie coś na około teflon a w środku kawałek miedzi z gwintem i raczej jest dość ciasno spasowane ,czy ona tak wygląda?.Na to daje zawór zwrotny i zakręcam i przy naprawdę szybkim kręceniu efekt jest prawie nie zauważalny,tyle że pojawia się ropa.
Jeżeli tak to problem leży gdzie indziej.
Mam założony igielit przezroczysty i widać że ropa się chowa a potem cofa i tak cały czas.Wyeliminowałem całe powietrze więc raczej się nie zapowietrzyła.
Okazało się że podkładka jest
Brak mi nr 3 i 4 na schemacie.Mam samą śrubkę.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ab ... 9a5c7.html
Czy przez to pobiera paliwo i cofa??do czego to jest
Rozebrałem całą pompę i mam parę pytań.
Jak poznać czy sekcja tłoczna się jeszcze nadaje?
Czy element nr. 9 ma wchodzić aż tak ciasno do pompy czy raczej z lekkim oporem?
Którym otworem ma wchodzić paliwo a który ma być zaślpiony?
Dzięki.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 sty 2015, 14:34
RE: s301d brak czegoś
Witam. Podlacze sie pod ten temat,poniewaz mam podobny,mianowicie paliwo dochodzi do pompy ale z niej nie wychodzi. Niewiem czy cos jest zepsute,moze czegos brakuje a moze po prostu jest zapowietrzony,a ja zle go odpowietrzam. Jakby ktos mogl napisac jak poprawnie to zrobic,czy po prostu wymienic pompe? A moze ma ktos taka do sprzedania?? Silnik jest z 1980 roku ANDORIA tzw S7 reszta tabliczki jest nieczytelna. Z gory dziekuje.
RE: s301d brak czegoś
Mam nową pompe kupioną w Andrychowie. A jak odpowietrzyć było kiedyś na forum znajde to wrzuce
https://picasaweb.google.com/1167188366 ... 9840668130 Zakosiłem ze zbiorów kolegi Bolszewik moze mnie nie okrzyczy masz ilustrację z instrukcji jak odpowietrzyć s301d
https://picasaweb.google.com/1167188366 ... 9840668130 Zakosiłem ze zbiorów kolegi Bolszewik moze mnie nie okrzyczy masz ilustrację z instrukcji jak odpowietrzyć s301d
RE: s301d brak czegoś
Pompy na razie nie ruszaj porządnie odpowietrz układ paliwowy tak jak jest w opisie od Bolszewika.