Witam !
Jestem na etapie remontu silnika z Ursusa C355, a dokładnie zastanawiam się nad łożyskami do kół pośrednich rozrządu tj. 6204 i 6203 których to potrzeba po 2 szt. i zastanawiam się czy nie lepszym wyborem byłoby kupno łożysk z osłoną blaszaną 6204 ZZ oraz 6203 ZZ ? Czy byłby to błąd? Co o tym myślicie?
Pozdrawiam !
Łożyska kół pośrednich rozrządu C 355/360/4011
Łożyska kół pośrednich rozrządu C 355/360/4011
Ursus C-4011 / C-355 (Składak)
Re: Łożyska kół pośrednich rozrządu C 355/360/4011
Po co chcesz kupować łożyska zakryte, jak tam łożyska pracują w oleju?
Re: Łożyska kół pośrednich rozrządu C 355/360/4011
Ok, czyli obowiązkowo łożyska bez osłon, a jeśli chodzi o oznaczenie to mają być z luzem C3 ?
Ursus C-4011 / C-355 (Składak)
Re: Łożyska kół pośrednich rozrządu C 355/360/4011
Łożyska mają być takie jakie są podane w katalogu części.
Re: Łożyska kół pośrednich rozrządu C 355/360/4011
Dobrej jakości łożyska odkryte. SKF, FAG, Timken itd jeśli już chcemy coś jakościowo podnieść, do tego olej dobrej jakości + regularna wymiana. I jak to się mówi "dzieci po dzieciach"
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
- Rafallll360V1
- Posty: 307
- Rejestracja: 12 cze 2015, 10:16
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Łożyska kół pośrednich rozrządu C 355/360/4011
Co to wnosi do sprawy że łożyska są kryte Osłonę blaszaną lub gumową zawsze można zdjąć łożyska umyć w nitro ze smaru i w oleju zakonserwować przed montażem.
Co do producentów łożysk to w pakiecie premium Nachi Koyo NTN SKF FAG Timken w pakiecie bieda PBF PPL ZVL ZKL.Szerokim łukiem należy omijać łożyska FŁT bo to szajs...
Co do producentów łożysk to w pakiecie premium Nachi Koyo NTN SKF FAG Timken w pakiecie bieda PBF PPL ZVL ZKL.Szerokim łukiem należy omijać łożyska FŁT bo to szajs...
- AndrzejD21
- Posty: 427
- Rejestracja: 05 mar 2015, 10:56
Re: Łożyska kół pośrednich rozrządu C 355/360/4011
Łożyska kryte i odkryte to nie są te same łożyska i nie wystarczy zdjąć osłony, odkryte oryginalnie łożysko jest mocniejsze. Jak łożysko pracuje w oleju ma być odkryte od razu, jak nie można dostać odkrytego to w ostateczności można zastosować kryte po odkryciu ich.