,,kiper'' do przyczepki

Przyczepy rolnicze, wozy konne, wózki transportowe itd.
kwinto
Posty: 21
Rejestracja: 15 mar 2011, 19:25

,,kiper'' do przyczepki

Post autor: kwinto »

Witam. posiadam małą przyczepkę 2- osiówkę o wym. 2.50 na 1.50m. Chciałbym ją przerobić na ,, kiper" do ciągniczka sam z silnikiem s-18. Nie znam się za bardzo i zastanawia mnie czy ten silniczek da radę podnieść taką przyczepkę np. z piachem ? i od czego zależy siła podnoszenia??Pytania, może banalne , ale tak jak napisałem nie znam się na tym, a kiper w tej przyczepce bardzo by mi pomógł. pozdrawiam
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 4843
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: ,,kiper'' do przyczepki

Post autor: Bolszewik »

A masz w ogóle instalację hydrauliczną w samopale ?
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
kwinto
Posty: 21
Rejestracja: 15 mar 2011, 19:25

RE: ,,kiper'' do przyczepki

Post autor: kwinto »

mam zrobioną przez poprzedniego właściciela. Zbiornik na olej 3 litrowy, rozdzielacz od c 330 ten na błotnik. pompa to nie wiem od czego, ale mocna.
Wicher
Posty: 2077
Rejestracja: 27 lis 2011, 14:16
Lokalizacja: Garbów, Lubelskie

RE: ,,kiper'' do przyczepki

Post autor: Wicher »