Fahr m750
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 23 gru 2013, 15:55
Fahr m750
witam mam problem z kombajnem otuż gdy się rozgrzeje bardzo dymi z odmy i znika mu olej z silnika dziś podczas koszenia raptownie zgasł i nie mogę go odpalić . jest to 4 cylindrowy silnik deutz chłodzony powietrzem . czy to wina pierścieni ?
RE: Fahr m750
Bezpośrednio po zgaśnięciu silnik jeszcze się kręcił rozrusznikiem?
Połączenie: Dym z odmy i spalanie oleju oznacza zużycie zespołu tłok - tuleja pierścień.
Silnik do generalnego remontu - wg mnie nieopłacalne w tak starym kombajnie, lepiej poszukać innego silnika.
edit: tak mnie jeszcze naszło, wiem że głupie i pewnie sprawdzałeś, ale czy jest paliwo i czy dochodzi do wtrysków?
Sam kiedyś siedziałem przy cherlawym silniku w kombajnie pół godziny aż zakapowałem że paliwo jest, ale kombajn zgasł ostro pod górkę... po dolaniu paliwa /odpowietrzeniu problem znikł:)
Połączenie: Dym z odmy i spalanie oleju oznacza zużycie zespołu tłok - tuleja pierścień.
Silnik do generalnego remontu - wg mnie nieopłacalne w tak starym kombajnie, lepiej poszukać innego silnika.
edit: tak mnie jeszcze naszło, wiem że głupie i pewnie sprawdzałeś, ale czy jest paliwo i czy dochodzi do wtrysków?
Sam kiedyś siedziałem przy cherlawym silniku w kombajnie pół godziny aż zakapowałem że paliwo jest, ale kombajn zgasł ostro pod górkę... po dolaniu paliwa /odpowietrzeniu problem znikł:)
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 23 gru 2013, 15:55
RE: Fahr m750
już zrobione okazało się że na 1 cylindrze tłok całkowicie się zatarł a na 3 pozostałych nie było pierścieni , z początku też myślałem że paliwo niedochodzi .