Witam.
Kupiłem niedawno kolebę wnd za śmieszne pieniądze i chciałbym w niej zmienić olej, ale jest następujący problem, że nie mogę znaleźć korka wlewu i korka spustowego, więc może jest ktoś kto posiada wiedzę na ten temat i mi podpowie co i jak zrobić
Tak wygląda koleba, ale zdjęcie z internetu pobrane
Tutaj zdjęcie silnika
KOLEBA WND
RE: KOLEBA WND
Wygląda że silnik masz ten sam co w Multicar/RS09
Gdzie są korki wlewu/spustu oleju nie wiem, ale myślę że nie zaszkodziło by silnika wyczyścić z kurzu z olejem i korki znajdą się same :p
Gdzie są korki wlewu/spustu oleju nie wiem, ale myślę że nie zaszkodziło by silnika wyczyścić z kurzu z olejem i korki znajdą się same :p
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
RE: KOLEBA WND
Nie dziwię się, że inny silnik, bo oryginalny to był porażka, za słaby *rofl*
RE: KOLEBA WND
To nie jest jedyny egzemplarz z tym silnikiem, co jakiś czas pojawiają się na sprzedaż na necie, więc podejrzewam że albo w późniejszym okresie wychodziły fabrycznie z tym silnikiem, albo gdzieś były 'seryjnie' przerabiane.
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;