Esiok, Es, Sam, S

Wszystko co związane z motoryzacją
pawelp1320
Posty: 181
Rejestracja: 09 paź 2019, 10:01

Esiok, Es, Sam, S

Post autor: pawelp1320 »

Witam, niedawno kupiłem ciągnik samorobkę po okazyjne cenie z silnikiem S-15 Albo jak kto woli 1hc102/R1 z rozrusznikiem. Kupiłem go jako do remontu bo stan był słaby. Dostałem przy okazji nowy zestaw czyli tłok cylinder pierscienie i wymieniliśmy to. Dodatkowo panewki nowe na korbowodzie, glowica zplanowana, nowe uszczelki, nowe przewody paliwowe.
Ciagnik posiada dodatkowo pompę wody i chłodnice. Ostatnio pompa zregenerowana, wtrysk sprawdzony i wyregulowany. Pompa hydrauliczna uszczelniona tzn. nowe simerimgi, końcówki kierownicze zregenerowane.
Ale problem jest w tym że ciężko pali (dawkę paliwa zwiększam tym pokrętłem), muszę bardzo długo kręcić i po paru próbach odpalenia jakiś 4-6 w końcu zaskoczy. Nwm czy paliwo się cofa czy co. Dodatkowo nie mogę ustawić kąta wtrysku bo dałem pompę bez podkładek i osiągnąłem max 15° przed GMP, dając podkładki tylko zmniejszałem ten kąt jeszcze. Powinien być ok. 30 czyli powinna pójść jeszcze w dół ale nie da się bo siedzi już na pokrywie rozrządu i może macie pomysł co z tym zrobić. Dodatkowo gdy zapali to na początku z tego korka co się olej wlewa jakby delikatnie spaliny wychodziły gdy wchodzi na obroty tak jakby kompresja szła w olej, ale tego pewien nie jestem bo jak pochodzi 2 min to jest okej.
Co sądzicie o tym zapalaniu i pompie?
ODPOWIEDZ