RE: prototypy C-356, C-355P i C-355D

Wszystko o naszych Ursusach
Awatar użytkownika
skiet135
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2008, 18:38

RE: prototypy C-356, C-355P i C-355D

Post autor: skiet135 »

C-355P To ciągnik z silnikiem Prekinsa a C-355D ciągnik z silnikiem Deutza tylko ciekawe na co były im takie eksperymenty:D
mazaq_2005
Posty: 154
Rejestracja: 28 kwie 2007, 8:35

RE: prototypy C-356, C-355P i C-355D

Post autor: mazaq_2005 »

podaj link do tej strony ze zdjeciami.
Awatar użytkownika
Bolszewik
Posty: 4849
Rejestracja: 29 mar 2008, 18:12

RE: prototypy C-356, C-355P i C-355D

Post autor: Bolszewik »

skiet135 napisał/a:
C-355P To ciągnik z silnikiem Prekinsa a C-355D ciągnik z silnikiem Deutza tylko ciekawe na co były im takie eksperymenty:D

No choćby po to żeby właśnie eksperymentować.
Sednem rozwoju jest właśnie eksperyment, obecnie wiele rzeczy można zrobić na komputerze, wtedy takich możliwości nie było.

PS. Chyba nie twierdzisz że silniki C-4011 -> C-360 były pozbawione wad bo było ich ze sto albo i więcej. Zresztą żaden silnik nie jest pozbawiony wad bo to tylko maszyna.
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale po polsku.
T-25
bolszewik@retrotraktor.pl
mazaq_2005
Posty: 154
Rejestracja: 28 kwie 2007, 8:35

RE: prototypy C-356, C-355P i C-355D

Post autor: mazaq_2005 »

Jaki silnik miał ten c355D - deutz - ilu cylindrowy i czym chłodzony??
Awatar użytkownika
claas
Posty: 569
Rejestracja: 20 kwie 2010, 17:44

RE: prototypy C-356, C-355P i C-355D

Post autor: claas »

Silnik deutza był chłodzony powietrzem (niepotrzebna chłodnica, więc maska została cofnięta), i miał ok. 60 KM, a z cylindrów to 4.
Awatar użytkownika
maly-agro
Posty: 368
Rejestracja: 25 lip 2008, 12:50

RE: prototypy C-356, C-355P i C-355D

Post autor: maly-agro »

C-355D ma podobny silnik bodajże do Deutz'a 6005, C-355P ma taki sam silnik jak C-356, który później był montowany w ursusie 4512
vauxhall
Posty: 407
Rejestracja: 05 cze 2008, 22:07

RE: prototypy C-356, C-355P i C-355D

Post autor: vauxhall »

Experymenty te mialy na celu stworzenie oferty eksportowej Ursusa.
Wielu klientow wymagalo stosowania podzespolow uznanych firm.
Spotkac mozna wiele pochodnych C-385 z silnikami Perkinsa,ktore zostaly przywiezione w ramach ,,reexportu,,do Polski(np. z Francji,Belgii)
Takie praktyki stosuje wiekszosc firm-rowniez Zetor.
Chocby przyklad ratowania Mz-ki-Oferta motocykla Etz-500 Rotax.
Awatar użytkownika
maly-agro
Posty: 368
Rejestracja: 25 lip 2008, 12:50

RE: prototypy C-356, C-355P i C-355D

Post autor: maly-agro »

@vauxhall pewnie chodzi ci o C-3110, moim zdaniem udane ciągniki, ale wersje z przednim napędem.
Awatar użytkownika
claas
Posty: 569
Rejestracja: 20 kwie 2010, 17:44

RE: prototypy C-356, C-355P i C-355D

Post autor: claas »

To c-3110 miały też przedni napęd-taki sam jak 1204?
pawel81
Posty: 78
Rejestracja: 02 lip 2011, 8:59

RE: prototypy C-356, C-355P i C-355D

Post autor: pawel81 »

@claas c 3111 miały ten sam napęd przedni bodajże nieco poprawiony
ODPOWIEDZ