ten korek potrzebuje bagnety. Potrzebny mi wymiar cały wraz ze znakami. Myślałem że to tylko przyznawany drut ale jednak to jest jeszcze wentyl odpowietrzajacy.
Cześć, mam możliwośc zakupu c 325 za 5 tys zł oczywiscie do poprawek: luzy w kierownicy, brak akumulatorow, slabe opony, elektryka też raczej do roboty.
Czy warto za takie pieniadze ten ciagnik?
Ogolnie potrzebuje traktoru do przywiezienia drewna z lasu i drobnych przydomowych prac. Myslalem rownież o rozgladnieciu sie za c 4011
Pozdrawiam
bossmann pisze: ↑29 sie 2019, 14:21 ten korek potrzebuje bagnety. Potrzebny mi wymiar cały wraz ze znakami. Myślałem że to tylko przyznawany drut ale jednak to jest jeszcze wentyl odpowietrzajacy.
Mierząc od dołu korka do kreski max jest 9,5 cm a odległość pomiędzy max a min to 2,5cm
jest korek z otworem do odpowietrzania skrzyni, jest sitko z otworem centralnym i przez ten otwór musi być przesadony pręt,albo przyznawany.te 4 otworki boczne są do opowietrzenia.
bossmann pisze: ↑02 wrz 2019, 10:13 jest korek z otworem do odpowietrzania skrzyni, jest sitko z otworem centralnym i przez ten otwór musi być przesadony pręt,albo przyznawany.te 4 otworki boczne są do opowietrzenia.
Przewierć korek wiertłem o średnicy pręta, wsuń pręt i przyspawaj go od góry, Doszlifuj i pomaluj. Zrobię po 16-stej fotkę swojego i wstawię
bossmann pisze: ↑02 wrz 2019, 11:59
Inaczej po co te "sitko"?
Jest tak jak napisałem powyżej - bagnet jest wspawany pośrodku od góry korka i przeszlifowany (widać to gołym okiem). Na bagnet od wewnątrz jest nałożone sitko i zabezpieczone sprężyną. Powstaje przez to komora odpowietrzająca wewnątrz korka.
Dzięki za podpowiedź Ale za cholerę nie rozumiem tego systemu. Komora ta musi "oddychać" bo olej wędruje do słownika i komorę musi wypełnić powietrze.... i na odwrót. Ta komora nad wyraz potrzebuje odpowietrzenia.