Remont C4011
RE: Remont C4011
Male a cieszy a właśnie diabeł tkwi w szczegółach pięknie pozdrawiam Sławku oby tak dalej
RE: Remont C4011
Linka od żaluzji idzie bez pancerza, tylko poprzez 'rurki' na zgięciach:?
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
RE: Remont C4011
Dokładnie bez pancerza,łancuszek jest tylko do rurki przynocowanej do zbiornika paliwa.
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Remont C4011
Staram się wszystko dorzucać,co było w oryginale...mamy parę odstępstw typu świeca płomieniowa,dodatkowy przewód w tylnej instalacji...ale to później...na dzień dzisiejszy obciążniki tył wypiaskowane i pompa wtryskowa na swoim miejscu...pewnie za chwilę zagada.Swoją drogą to już wszyscy pompiarze zaczynają mnie wkurwiać,bo pompy niby po regeneracji...(ja daję i chcę z powrotem swoje)nawet ich porządnie nie myją...postanowiłem więc przed oddaniem wyglancować każdą już na zero...żeby się nie musieli męczyć za tyle kasy co biorą...pozdrawiam moich pompiarzy!!!
RE: Remont C4011
Wyczyścić jak wyczyścić ale co nie którzy rzeźbiarze pseudo fachowcy robią to się w głowie nie mieści.
RE: Remont C4011
Do żaluzji fabrycznie to była taka żyłka biała, sparciała i pękła na końcu. To normalnie na linkę motocyklową zamieniłem.
RE: Remont C4011
Rurka przykręcana do zbiornika paliwa i rurka przykręcana do głowicy są takie jak w oryginale. Natomiast środkowa rurka powinna być inna, jako osobny element przykręcana do jednej ze śrub w okolicy rozrusznika. Rurka zespolona ze wspornikiem zbiornika paliwa to już późniejsze rozwiązanie występujące w ciągnikach c-360.
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Remont C4011
Do tej pory,a przewaliłem tych ciągników wiele,jeszcze się nie spotkałem.W żadnym 4011.
RE: Remont C4011
Jeden z lepszych pompiarzy ma zakład w okolicach Daszyny.
RE: Remont C4011
Wizualnie też jakość fabryczna przy tym wymięka. Niestety fabryczne C-4011 były składane na szybkiego i byle jak, a mimo to i tak były niezawodne.
RE: Remont C4011
chrapek3011 Prowadnica środkowa linki żaluzji chłodnicy przykręcona powinna być w okolicy rozrusznika najprawdopodobniej poprzez jedną ze śrub skręcających silnik ze skrzynią. Jest to kawałek rurki z uchem do przykręcenia, trudno dostępny dzisiaj element, udało mi się znaleźć tylko w jednym sklepie:
https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do- ... c-360.html
Ja osobiście tylko raz widziałem na własne oczy ten element i to chyba nawet nie był c-4011 tylko jakiś nowszy, np. c-355 ale pewien nie jestem. W każdym razie prowadnica pod bakiem była na pewno w C-360.
To tylko drobiazg bez większego znaczenia, choć to właśnie detale dodają smaku i klasy odnawianym pojazdom.
Pozdrawiam i z ciekawością czekam na efekt końcowy.
https://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do- ... c-360.html
Ja osobiście tylko raz widziałem na własne oczy ten element i to chyba nawet nie był c-4011 tylko jakiś nowszy, np. c-355 ale pewien nie jestem. W każdym razie prowadnica pod bakiem była na pewno w C-360.
To tylko drobiazg bez większego znaczenia, choć to właśnie detale dodają smaku i klasy odnawianym pojazdom.
Pozdrawiam i z ciekawością czekam na efekt końcowy.
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: Remont C4011
Nie sprawdzałem tego z katalogiem,ale sprawdzę.I dobrze wiedzieć,że coś takiego choć współczesne jest dostępne.Dzięki i pozdrawiam.
RE: Remont C4011
No i porażka totalna. Zamówiłem ten element ze zdjęcia a przysłali mi tą pierwszą prowadnice przez którą przechodzi łańcuszek. W sklepie jest błąd. Numer przedmiotu to faktycznie numer prowadnicy łańcuszka ale zdjęcie jest tej prowadnicy środkowej. Powiadomiłem ich, mają wyjaśnić ale nie wierzę że posiadają ten przedmiot ze zdjęcia. W żadnym sklepie tego nie można dostać pewnie przez to że ta prowadnica została zastąpiona prowadnicą ze wspornikiem baku. Także nie kupujcie tego u nich.
RE: Remont C4011
Ta prowadnica to rurka przyspawana do płaskownika przykręconego do śruby kołnierza skrzyni na przeciwko rozrusznika. Szubińska ma rację. Tak jest w 1970r jeszcze. Jednak nie ma co się przejmować szczegółami jak się robi Indyviduala.
RE: Remont C4011
można to jeszcze tu kupić:
http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... anka-Zetor
http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... anka-Zetor
RE: Remont C4011
Witam Sławku nie wiem jak to zrobiłeś ale ta pompa wygląda świetnie a nawet bardziej nisz świetnie widać ze musiałeś sie ostro wkurzyć na tych pompiarzy pozdrawiam i*rofl*
RE: Remont C4011
Znalazłeś, Tak to jest oryginał.szubinska napisał/a:
można to jeszcze tu kupić:
http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... anka-Zetor
RE: Remont C4011
Ja bym proponował zamiast odstojnika plastikowego dać szklane ładniej się prezentuje.
RE: Remont C4011
No pięknie , ale pompe pomalowliscie srebrem ...no panowie, to mozna pieknie wuszlifować np dracianka na maszynie...nie zrozumcie mnie żle...*annoy*
NOI ODSTOJNIK PRZY TAKIEJ PEREŁCE MUSOWO SZKLANY:D a z czego chłopaki bedą walić klina jak się okazja nadaży*yes*
NOI ODSTOJNIK PRZY TAKIEJ PEREŁCE MUSOWO SZKLANY:D a z czego chłopaki bedą walić klina jak się okazja nadaży*yes*