C-328

Wszystko o naszych Ursusach
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4008
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

Re: C-328

Post autor: chrapek3011 »

250zł.Jak kupuję bezpośrednio u niego na MotoBazarze więcej rzeczy to zawsze jakiś przyzwoity rabat dostaję.
Awatar użytkownika
MARCIN149
Posty: 211
Rejestracja: 04 sty 2015, 11:59

Re: C-328

Post autor: MARCIN149 »

W końcu wyjechałem.

Kierownica obszyta skórą :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Krótki film
https://www.youtube.com/watch?v=k_5ib04CH0c
Awatar użytkownika
PEELOO2485
Posty: 162
Rejestracja: 20 sty 2018, 18:11

Re: C-328

Post autor: PEELOO2485 »

Ładnie ta kierownica wyszła. Ja szukam kogoś kto mi owinie kierownicę tak jak to się kiedyś robiło.
Zetor K25 1951r.
Massey-Hariss-Ferguson tea-20 19??r.
Awatar użytkownika
MARCIN149
Posty: 211
Rejestracja: 04 sty 2015, 11:59

Re: C-328

Post autor: MARCIN149 »

Może być ciężko znaleźć fachowca, ktory owinie kierownice paskiem.
Moze sam spróbuj.
Awatar użytkownika
PEELOO2485
Posty: 162
Rejestracja: 20 sty 2018, 18:11

Re: C-328

Post autor: PEELOO2485 »

Jest jeszcze jeden problem, że takich pasków już nie robią.
Zetor K25 1951r.
Massey-Hariss-Ferguson tea-20 19??r.
marecki 25
Posty: 49
Rejestracja: 23 lis 2018, 21:21

Re: C-328

Post autor: marecki 25 »

taki pasek miałem na kierownicy w starze ale słońce po 30 latach spiekło go i się rozsypał kawalki jeszcze się walają w kabinie.A propos kierownica w 25 lepiej leży w dłoni niż w 30
Awatar użytkownika
Galar T
Posty: 136
Rejestracja: 03 lut 2019, 15:04

Re: C-328

Post autor: Galar T »

Fajnie się prezentuje.
Sam 4x4 Es15.
Awatar użytkownika
widelec77
Posty: 1032
Rejestracja: 24 wrz 2016, 23:42

Re: C-328

Post autor: widelec77 »

PEELOO2485 pisze: 27 lut 2020, 20:26 Ładnie ta kierownica wyszła. Ja szukam kogoś kto mi owinie kierownicę tak jak to się kiedyś robiło.

Interesowalem sie tematem juz bardzo dawno temu i wiem jak to sie robi i kto to moze zrobic i z jakich materialow mozna to zrobic,ale teraz nie mam czasu bardzo to opisac dokladnie,a i niewiem czy to ma sens sie produkowac :) .

Ale Ty kolego nie sadze ze Ty szukasz tak kogos naprawde :)
Awatar użytkownika
SEBRIGHT
Posty: 2556
Rejestracja: 23 sty 2007, 13:27
Lokalizacja: Dobra (Małopolskie)

Re: C-328

Post autor: SEBRIGHT »

Niby ładnie wyszło, ale mnie kłują w oczy popękane plastikowe ramiona - jakbyś je też obszył wyglądało by to znacznie lepiej moim zdaniem ;)
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
Awatar użytkownika
MARCIN149
Posty: 211
Rejestracja: 04 sty 2015, 11:59

Re: C-328

Post autor: MARCIN149 »

Masz racje, ale nie jestem taki zdolny jak moi koledzy z pracy " modelaze ktorzy potrafią rozbudować meble tapicerskie"
Na moje teraźniejsze możliwości zrobilem ile moglem, ale dzieki za potwierdzenie moich dotychczasowych spostrzeżeń.
Postaram się to ogarnąć bo rzeczywiscie lepiej by to wyglądało.
Awatar użytkownika
PEELOO2485
Posty: 162
Rejestracja: 20 sty 2018, 18:11

Re: C-328

Post autor: PEELOO2485 »

widelec77 pisze: 28 lut 2020, 18:09
PEELOO2485 pisze: 27 lut 2020, 20:26 Ładnie ta kierownica wyszła. Ja szukam kogoś kto mi owinie kierownicę tak jak to się kiedyś robiło.

Interesowalem sie tematem juz bardzo dawno temu i wiem jak to sie robi i kto to moze zrobic i z jakich materialow mozna to zrobic,ale teraz nie mam czasu bardzo to opisac dokladnie,a i niewiem czy to ma sens sie produkowac :) .

Ale Ty kolego nie sadze ze Ty szukasz tak kogos naprawde :)
Jak to nie naprawdę, jeśli chodzi o napisy to zamówię od Pana proszę się nie martwić. :D
Zetor K25 1951r.
Massey-Hariss-Ferguson tea-20 19??r.
damian2208
Posty: 1
Rejestracja: 03 mar 2020, 0:27

Re: C-328

Post autor: damian2208 »

Witam .

Nie będę pisał nowego postu szkoda święcenia.
Mam problem z c330 polega on an tym że nie chce odpalać.
Kręcę minutę to odpala i chwyta od razu normalnie na dwa tłoki.

Dodam że pompa po regeneracji w Tucholi. Wtryski po wymianie końcówek ustawione na 130bar . Zapłon ustawiony dobrze wraz z wpadaniem kołka podnosi się paliwo. Dodam jeszcze że jak kręcę rozrusznikiem kopci na biało . Po odpaleniu chodzi na dwa tłoki tak mi się przynajmniej wydaje jak.dodam gazu to jest dobra reakcja . Ale jak ustawie tak 800obr/min to chodzi nie równo.
Robiła to samo na starej pompki i wtryskach .

Dziękuję za podpowiedź co może być winowajcą
Awatar użytkownika
MARCIN149
Posty: 211
Rejestracja: 04 sty 2015, 11:59

Re: C-328

Post autor: MARCIN149 »

Cześć, Może coś przytkane jest od zbiornika paliwa po pompę ,albo regulator obrotów - nie jestem fachowcem może ktoś inny będzie bardziej pomorze :)
Awatar użytkownika
MARCIN149
Posty: 211
Rejestracja: 04 sty 2015, 11:59

Re: C-328

Post autor: MARCIN149 »

Cześć,
Od kilku tygodni slychac dosyc glośno, podczas ruszania w moim c 328 luzy w zwolnicy w prawym kole. Dzisiaj odkrecilem kolo dekielki od gniazd lożyskowych i tylną pokrywę od dużego kola zębatego.
Zauważylem, że najwiekszy luz jest pomiedzy kołami zębatymi i minimalny na wieloklinie dużego koła. Czy macie może jakies pomysly jak można zlikwidowac te luzy?
A moze ktoś z Was ma do sprzedania dwa te kola zębate za rozsadną cene i oczywiscie w dobrym stanie.

Czy, jezeli luzy są tylko pomiędzy dwoma kolami zebatymi to czy można nadal jeżdzić (nie mam gospodarki, dwa razy do roku wyjezdzam po drewno i kilka minut orki :)

Jeszcze jedno, czy koła zębate do 328 pasują z 330 ?


Pozdrawiam
Grigs
Posty: 634
Rejestracja: 17 cze 2008, 12:50

Re: C-328

Post autor: Grigs »

Tylko wymiana tych elementów ma sens by nie było luzów.
Zobacz jakie luzy mają łożyska w otworach obudów zwolnic, weź kogoś do pomocy poruszania kołami. jeśli też jest to najsensowniej wymiana, bo żadne kleje nie pomogą a roztaczanie i dorabianie redukcji z odpowiedniego stopu to koszt drugich i osłabienie ścianek, ten typ tak ma.

Koła zębate pasują wymiana parami.
Awatar użytkownika
MARCIN149
Posty: 211
Rejestracja: 04 sty 2015, 11:59

Re: C-328

Post autor: MARCIN149 »

Dzięki Grigs,
Gniazda łożysk na szczęscie nie sa wybite. Muszę coś pomyśleć z tymi kołami zębatymi.
I oczywiscie parami :)
Awatar użytkownika
MARCIN149
Posty: 211
Rejestracja: 04 sty 2015, 11:59

Re: C-328

Post autor: MARCIN149 »

Cześć,
Panowie czy ktoś z Was wie jaki gwint jest na wale korbowym od strony koła pasowego w c 328, prawy czy lewy?
czeka mnie wymiana simmeringu i musze odkręcić w/w koło.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
chrapek3011
Posty: 4008
Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44

Re: C-328

Post autor: chrapek3011 »

Normalny...w lewo odkręcasz,w prawo przykręcasz...
Awatar użytkownika
MARCIN149
Posty: 211
Rejestracja: 04 sty 2015, 11:59

Re: C-328

Post autor: MARCIN149 »

dziękuję Chrapek
ODPOWIEDZ