Strona 1 z 1

Pytanie o złącza hydrauliczne w C-360

: 17 lis 2019, 8:46
autor: Tomek_J
Panowie, proszę o pomoc w ustaleniu pewnej kwestii, w której jestem laikiem...

W swojej 360-ce mam takie oto dwa wyjścia (gniazda) hydrauliki:

Obrazek

Zmuszony okolicznościami kupiłem ostatnio maszt do ciągnika, który z kolei ma taką wtyczkę - szybkozłącze:

Obrazek

Pytania:

1) Rozumiem, że ta wtyczka to standard jeśli chodzi o wymiary ? Tzn. jakikolwiek by nie był gwint (18. czy 22 mm), to końcówka będzie taka sama ?
2) Jeśli wypadałoby zmienić wyjścia w ciągniku, to na jakie ?
3) A może są jakieś "przejściówki", które nakręcone na wyjścia w ciągniku pozwolą podłączać wtyczki-zybkozłączki ?

Z góry dziękuję za wszelkie informacje i uwagi.

Re: Pytanie o złącza hydrauliczne w C-360

: 17 lis 2019, 8:53
autor: Jankes URSUS
Witaj. W sklepach z częściami możesz spokojnie kupić przejściówki. Z takich zwykłych wkrecanych na gniazda tzw euro.

Re: Pytanie o złącza hydrauliczne w C-360

: 17 lis 2019, 9:19
autor: Tomek_J
Domyślam się, ale pytam, bo patrząc na Allegro nie dostrzegłem czegoś takiego. Sklep Mizar ma z kolei gniazda z gwintem wewnętrznym, ale typu M36, a więc za duże...

Re: Pytanie o złącza hydrauliczne w C-360

: 17 lis 2019, 13:22
autor: bergman31
Jedź do warsztatu gdzie zakuwają węże hydrauliczne. Dobiorą Ci tam wtyczkę z gwintem pod gniazdo w traktorze i gniazdo euro pod wtyczkę od masztu. Całość połączą wężem hydraulicznym. Jest to w miarę proste i tanie rozwiązanie.

Na "sklepdlarolnika" mają takie przejściówki.

Re: Pytanie o złącza hydrauliczne w C-360

: 17 lis 2019, 13:45
autor: SEBRIGHT
Ew w sklepie z częściami do koparek/hydrauliki bąda na pewno mieli.
Albo tak jak przedmówca napisał u zakuwczy węży poszukaj ;)

Re: Pytanie o złącza hydrauliczne w C-360

: 20 lis 2019, 15:08
autor: kumarzysta
kupujesz końcówkę z nakrętką, potem redukcja/łącznik koljna redukacja i gniazdo eurozłączki, ;)

Re: Pytanie o złącza hydrauliczne w C-360

: 20 lis 2019, 18:40
autor: Tomek_J
kumarzysta pisze: 20 lis 2019, 15:08 kupujesz końcówkę z nakrętką, potem redukcja/łącznik koljna redukacja i gniazdo eurozłączki, ;)
Tak też uczyniłem i choć teraz toto "sterczy jak [sami wiecie co] na weselu", to zdaje egzamin. Pół godziny temu była udana próba masztu. :)