C360 brak ciśnienia po kapitalnym remoncie

Wszystko o naszych Ursusach
m.franieczek89
Posty: 1
Rejestracja: 19 kwie 2022, 18:20

C360 brak ciśnienia po kapitalnym remoncie

Post autor: m.franieczek89 »

Witam, proszę o pomoc i wasze opinie, po remacie ursusa C360 na ciepłym zapala się kontrolka braku ciśnienia i zegar pokazuje 0,5 wymieniane były tłoki pierścienie tuleje glowice szklanki popychaczy, laski popychaczy, panewki, pompa oleju, regenerowane korowody, przed remonem było ciśnienie pompa przełożona na drugą nowego typu, nie wiem gdzie dalej szukać problemu
Awatar użytkownika
Borekk17
Posty: 388
Rejestracja: 09 gru 2018, 22:30
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontakt:

Re: C360 brak ciśnienia po kapitalnym remoncie

Post autor: Borekk17 »

A jaki był cel wymiany szklanek ? Były mierzone czy z automatu założyłeś nominał
Ursus C-4011 Zetor 3011 major x4 Fortschritt E512
Alchemik
Posty: 330
Rejestracja: 15 sty 2019, 16:29

Re: C360 brak ciśnienia po kapitalnym remoncie

Post autor: Alchemik »

Przy składaniu mierzono pasowanie nowych panewek, luzy itp.?
Awatar użytkownika
SEBRIGHT
Posty: 2565
Rejestracja: 23 sty 2007, 13:27
Lokalizacja: Dobra (Małopolskie)

Re: C360 brak ciśnienia po kapitalnym remoncie

Post autor: SEBRIGHT »

U mnie w C-355 był taki sam problem, tzn po odpaleniu na zimnym 1atm ciśnienia oleju. Przyczyną była jedna wymieniona szklanka, która była nadwymiarowa a z rozpędu poszła nominalna.
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
SzymonS
Posty: 99
Rejestracja: 04 gru 2021, 23:34

Re: C360 brak ciśnienia po kapitalnym remoncie

Post autor: SzymonS »

jeszcze na stopie wału korbowego, może być na zaworze ustawione za małe ciśnienie
Awatar użytkownika
Rafallll360V1
Posty: 307
Rejestracja: 12 cze 2015, 10:16
Lokalizacja: Rzeszów

Re: C360 brak ciśnienia po kapitalnym remoncie

Post autor: Rafallll360V1 »

W pierwszej kolejności pomierz stare szklanki jakie mają wymiary względem nowych bo może były już wsadzone remontowe,sprawdź luz wałka rozrządu czy nie wykazuje nadmiernego zużycia na czopach.Przeglądnij wał czy wszystkie jego zaślepki są dokręcone,sprawdź rurki pompy olejowej czy nie są pęknięte.
ODPOWIEDZ