Witam.
Mam bardzo duży skok pedału sprzęgła i między łożyskiem duży luz.
czy regulacja śrubami na łapkach wyreguluje ten luz ?
która regulacja jest od jazdy-skrzyni napędowej a która od WOM ?
sprzęgło c330- "3 łapki"
Re: sprzęgło c330- "3 łapki"
Tutaj masz odpowiedź na Twoje pytania:
https://m.youtube.com/watch?v=iYvi72vFbb0
Śrubami na łapkach powinieneś ustawić ten luz ,pod warunkiem ,że wszystkie elementy są sprawne.
Pozostałymi srubami (6szt na płaski śrubokręt) wyregulujesz drugi stopień( wałek WOM) .
Ja w stanie zmontowanym zaczynam regulację od drugiego stopnia wkręcając wszystkie śruby do oporu i wykrecając 1,5obrotu. Przy sprawnej tarczy na ogół to wystarcza, by zająć się pierwszym stopniem- tutaj potrzeba już więcej cierpliwości ,by ustawić to równo bez szarpania i pulsowania pedału. Polecam dorobić sobie przymiar 8mm i przyda się wyczucie napięcia sprężyn i obserwacja podczas naciskania na pedał, czy wszystkie łapki biorą równo, jak zachowuje się łożysko oporowe itd.
https://m.youtube.com/watch?v=iYvi72vFbb0
Śrubami na łapkach powinieneś ustawić ten luz ,pod warunkiem ,że wszystkie elementy są sprawne.
Pozostałymi srubami (6szt na płaski śrubokręt) wyregulujesz drugi stopień( wałek WOM) .
Ja w stanie zmontowanym zaczynam regulację od drugiego stopnia wkręcając wszystkie śruby do oporu i wykrecając 1,5obrotu. Przy sprawnej tarczy na ogół to wystarcza, by zająć się pierwszym stopniem- tutaj potrzeba już więcej cierpliwości ,by ustawić to równo bez szarpania i pulsowania pedału. Polecam dorobić sobie przymiar 8mm i przyda się wyczucie napięcia sprężyn i obserwacja podczas naciskania na pedał, czy wszystkie łapki biorą równo, jak zachowuje się łożysko oporowe itd.
Re: sprzęgło c330- "3 łapki"
Dziekuje za podpowiedz .