C-4011 regeneracja osi przedniej
C-4011 regeneracja osi przedniej
Dzień dobry , czy orientuje się ktoś jakie są obecnie koszty regeneracji osi przedniej w c-4011 ? Chodzi mi o regenerację: oś-wspornik. Jestem z okolic „DLE”, czy możecie kogoś polecić w okolicy ? Pozdrawiam
Re: C-4011 regeneracja osi przedniej
Masz oś okragla, taka jak w pierwszych c 360, c 355? Ja robiłem ostatnio do c 360.
Re: C-4011 regeneracja osi przedniej
Tak , okrągła „miękka”. Jakie miałeś koszty ?
Re: C-4011 regeneracja osi przedniej
Z miękka nie miałem styczności nie pomoge
Re: C-4011 regeneracja osi przedniej
Miękka oś jest tylko z C-4011, choć można założyć do nowszych również.
Jej regeneracja jest droższa niż osi sztywnej z uwagi na większą ilość elementów ulegających zużyciu lub uszkodzeniu. Koszt ciężko mi określić na dzień dzisiejszy, ale możesz sobie podsumować mniej więcej wszystkie elementy składowe - tulejki zwrotnicy i sworznia osi, sworzeń osi (nowy nie pasuje pod hak i trzeba kombinować lub dorabiany/przetaczany stary), tuleje stalowe z tulejką, sprężyny (w zależności od stanu Twoich), łożyska piast, piasty (często są wybite gniazda łożysk, więc trzeba albo tulejować albo nowe), sworznie zwrotnic (napawanie lub nowe), do tego stan czopów, ramion itd.
Sądzę, że w 1000 zł się nie zmieścisz na pewno. Nie wiem w Twojej okolicy czy masz taniego i dobrego tokarza - bo czasem taniej wychodzi kupić tulejki, sworznie zwrotnic itd nowe i samemu poskładać niż regenerować elementy z Twojej osi.
Sądzę, że kompleksowo zrobiona oś z robocizną może kształtować się pomiędzy 2 do 3 tysięcy obecnie (zakładając, że masz w swojej do zrobienia wszystko)
Jej regeneracja jest droższa niż osi sztywnej z uwagi na większą ilość elementów ulegających zużyciu lub uszkodzeniu. Koszt ciężko mi określić na dzień dzisiejszy, ale możesz sobie podsumować mniej więcej wszystkie elementy składowe - tulejki zwrotnicy i sworznia osi, sworzeń osi (nowy nie pasuje pod hak i trzeba kombinować lub dorabiany/przetaczany stary), tuleje stalowe z tulejką, sprężyny (w zależności od stanu Twoich), łożyska piast, piasty (często są wybite gniazda łożysk, więc trzeba albo tulejować albo nowe), sworznie zwrotnic (napawanie lub nowe), do tego stan czopów, ramion itd.
Sądzę, że w 1000 zł się nie zmieścisz na pewno. Nie wiem w Twojej okolicy czy masz taniego i dobrego tokarza - bo czasem taniej wychodzi kupić tulejki, sworznie zwrotnic itd nowe i samemu poskładać niż regenerować elementy z Twojej osi.
Sądzę, że kompleksowo zrobiona oś z robocizną może kształtować się pomiędzy 2 do 3 tysięcy obecnie (zakładając, że masz w swojej do zrobienia wszystko)
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...