Witam.
Mam problem z ustawieniem kata wtrysku w silniku s301d, próby ustawienia schodzą prawie w połowie pomiędzy GMP a pt2000 i to już jest najniżej ale popychacz jest wykręcony prawie na maska i zachodzi możliwość urwania pompy. Sprawdziłem rozrząd jest pomiędzy literkami s mały tryb, os wału od strony koła zamachowego wcięcie klina pionowo z przodu od strony rozrządu na wałku również wcięcie do góry pionowo więc się pokrywają a pompa była regenerowana przez specjalistę od tych silników w Częstochowie więc jest dobrze zrobiona. Objawy że na pewno nie jest dobrze bo jest wtrysk za późny silnik pali dobrze ale jest mało żwawy reaguje powolnie na gaz i kopci. Ktoś wie jaka może by przyczyna takiego stanu bo już nie wiem może ta krzywka od popychacza jest przestawiona na tych śrubach. Ma ktoś instrukcje napraw może do tego silnika to był bym wdzięczny.
brak mozliwości ustawienia kąta wtrysku s301d
Re: brak mozliwości ustawienia kąta wtrysku s301d
W instrukcji napraw nie ma za wiele.Długość kompletnego prowadnika rolki (od rolki do czoła wkrętu regulującego) powinna wynosić ok 98,6 mm.Maksymalny luz między rolką a prowadnikiem rolki to 0,15mm. I dalej :po ustawieniu początku tłoczenia, nie ruszając wałem korbowym,należy zdjąć pompę wtryskową i sprawdzić wymiar ustawczy do płaszczyzny wsparcia pod pompę wtryskową do wkrętu regulującego prowadnika rolki, który winien wynosić 5,4(+-0,3)mm. Po sprawdzeniu i ewentualnym skorygowaniu zamontować pompę.Tyle w instrukcji napraw.Czy zrozumiesz to co oni piszą to inna sprawa.
Re: brak mozliwości ustawienia kąta wtrysku s301d
Wysłałem Ci Instrukcję i katalog, sprawdź PW.