S301d Duży Problem.

Wszystko o stacjonarnych silnikach rolniczych
Kamill21x
Posty: 6
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:21

S301d Duży Problem.

Post autor: Kamill21x »

Witam *tup* Mam kilka pytań odnośnie silnika Andoria S301d .
1. Czy ustawienie rozrządu pasuje w dwóch miejscach ,czy tylko w jednym ?
2.Na "YouTube" jest filmik na którym jest pokazane jak ustawić kąt wtrysku, wszystko ok tylko u mnie jak tą śrubę wykręcam to zapłon przyśpieszam a nie opóźniam. Co mam nie tak ? Ostatnio silnik jak był zimny to bez opalarki nie odpalał :/ Teraz to ustawiłem +/- bo lepiej nie idzie, dlatego ze bardziej nie mogę odkręcić tego popychacza bo blokuje wał.Silnik odpalił tylko nie wkręca sie na obroty, i nie równo pracuje. Dodam tylko że wymieniłem cylinder, tłok wraz z pierścieniami, rozpylacz, pompa paliwa(używana).
ProskateR
Posty: 14
Rejestracja: 18 sty 2018, 15:04

RE: S301d Duży Problem.

Post autor: ProskateR »

Witaj.

1. Na ustawienie rozrządu masz znaki "S".
2. Co do ustawiania kąta wtrysku jeżeli masz przyśpieszony zapłon to spróbuj ją wkręcać tak żebys ustawił to do znaku "PT2000" na kole zamachowym. Ja jutro się tym będę bawił to dam znać jak u mnie jest. Jeżeli jest niska temperatura to ciężko go odpalic. Pewnie blokuje ci na pompie bo masz dużo wykręcony popychacz. Skoro ci nierówno pracuje to spróbuj ustawic dawke paliwa.
I sprawdz sobie pompe paliwa czy dosyć mocno ci podaje paliwo, odkręć rurke przy pompie i przekręć pare razy silniczkiem. Powinno z niej, że tak powiem "strzykać". Ja u siebie to zawsze palec przykładałem na koniec pompy i kręciłem(taka moja metoda :) ).
Kamill21x
Posty: 6
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:21

RE: S301d Duży Problem.

Post autor: Kamill21x »

A o co chodzi z tym napisem na pompie "D.Z.P popychacza 5.4mm..."?
ProskateR
Posty: 14
Rejestracja: 18 sty 2018, 15:04

RE: S301d Duży Problem.

Post autor: ProskateR »

Dzisiaj sprawdzałem to i też mam takie cos. Nie chce cie w bład wprowadzić tak na moje rozumowanie to jest może maksymalne wysuwanie popychacza, żeby pompy nie blokował. Dzis dosyć dużo go wykęciłem i jak dochodził do najwyższego położenia to blokował listwe w pompie paliwa.

Dodam jeszcze, bo nie pisałeś jeśli rozbierałeś pompe paliwa lub nie tego nie wiem, warto by było sprawdzić czy "trzpień" jest dobrze włożony w pompie.

Napisz coś dokładnie co tam robiłeś w silniczku.
Kamill21x
Posty: 6
Rejestracja: 04 lut 2018, 10:21

RE: S301d Duży Problem.

Post autor: Kamill21x »

W silniku wymieniłem tłok, cylinder, rozpylacz. Ustawilem wysokość komory spalania i zawory. Pompę kupiłem inną, myślę ze dobrą bo sprawdzałem tak jak pisales i ładnie ciśnie paliwo. Wydaje mi sie ze cos jest nie tak z rorzadem, chociaż ustawiony na znakach.
ProskateR
Posty: 14
Rejestracja: 18 sty 2018, 15:04

RE: S301d Duży Problem.

Post autor: ProskateR »

Skoro rozrząd masz na znakach to masz dobrze. Sprawdzałeś ciśnienie na wtrysku? Jeśli nie to ja osobiscie bym sprawdził możesz mieć małe ciśnienie na wtrysku.

Musisz sobie pokombinować troszke ustawic zapłon do znaku"PT 2000" i jeżelimasz za wczesny zapłon to musisz wkręcać śrube.
Wez spróbuj wykręcić pompe paliwa i obróć w niej "trzpień sekcji" nie jest to dużo roboty a warto spróbować ja tak dziś kombinowałem jak nie poskutkuje to założysz go tak jak był, resztę próbuj palic i zobaczysz jak będzie.
ODPOWIEDZ