S301d Problem z odpowietrzeniem.
S301d Problem z odpowietrzeniem.
Witam. Jakiś czas temu oddałem pompę paliwa do regeneracji, jak już ją otrzymałem z powrotem to ją włożyłem i chciałem odpowietrzyć cały układ. I tu jest problem *no*. Przy filtrze paliwa paliwo normalnie wypływało, ale przy króćcu na pompie już nic. Słychać ze wtrysk nieregularnie "tyka", silnik da sie odpalić lecz na wolnych obrotach gaśnie i ogólnie nie równo pracuje.Co może być za problem ?
RE: S301d Problem z odpowietrzeniem.
Albo jesteś zbyt niecierpliwy i na wypływające paliwo zaczekać nie chcesz, jest problem z kranikiem lub śruba od pompy nie jest odpowietrznikiemKamill21x napisał/a:
Witam. Jakiś czas temu oddałem pompę paliwa do regeneracji, jak już ją otrzymałem z powrotem to ją włożyłem i chciałem odpowietrzyć cały układ. I tu jest problem *no*. Przy filtrze paliwa paliwo normalnie wypływało, ale przy króćcu na pompie już nic. Słychać ze wtrysk nieregularnie "tyka", silnik da sie odpalić lecz na wolnych obrotach gaśnie i ogólnie nie równo pracuje.Co może być za problem ?
Holder B12 1957, Ursus C-325 1962
RE: S301d Problem z odpowietrzeniem.
Bąbel powietrza jest w pompie wtryskowej.
Trzeba popuścić śrubę na pompie ten "korek" obok nypla z wężykiem paliwa.
Trzeba popuścić śrubę na pompie ten "korek" obok nypla z wężykiem paliwa.
RE: S301d Problem z odpowietrzeniem.
Udało mi się go odpowie trzyczęściowy, tylko teraz jakoś wolno wkreca się na obroty :/ Czy to może być wina źle ustawionego wtrysku?
RE: S301d Problem z odpowietrzeniem.
Musisz ustawić kąt wtrysku.
RE: S301d Problem z odpowietrzeniem.
Kąt mam dobrze ustawiony.
Zauważyłem że jak wysunę listwę z pompy tak na ok 5 mm to nie słychać wtrysku *no*
Zauważyłem że jak wysunę listwę z pompy tak na ok 5 mm to nie słychać wtrysku *no*