chrapek3011 pisze: ↑01 mar 2020, 17:51 Witam.Tak było w oryginale.Lewa wyżej.
https://images89.fotosik.pl/326/776721a7c7c989f0med.jpg"
Tak u mnie wyszło trochę jakoś dziwnie
Remont C-328 Szybkiego.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Remont C-328 Szybkiego.
W oryginale wspornik lewej lampy jest na prostokątną tablicę.Ale zawsze lewa lampa była wyżej.Wspornik lewej lampy był zmieniony dopiero w C-330 gdzieś w 1975-6 roku.Jak poszukam to napiszę dokładnie.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Dziękuję Zależałoby mi też jakby ktoś miał zdjęcie na którym można by było ocenić na jakiej wysokości przykręcony był prawy Wspornik
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Remont C-328 Szybkiego.
A błotniki są stare oryginalne czy współczesne...bo to też ma znaczenie...jak stare to inaczej nie będzie.I jest wtedy dobrze...oprócz tej blachy pod tablicę.Ale tak czy tak to zawsze lewa była wyżej.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Błotniki są stare oryginalne myślę że nawet z tego egzemplarza, staram się zostawić jak najwięcej oryginału dlatego to tak długo trwa samą blacharka bawiłem się kilka miesięcy ale nie mam parcia chciał bym żeby był podobny do tego z 64chrapek3011 pisze: ↑04 mar 2020, 0:14 A błotniki są stare oryginalne czy współczesne...bo to też ma znaczenie...jak stare to inaczej nie będzie.I jest wtedy dobrze...oprócz tej blachy pod tablicę.Ale tak czy tak to zawsze lewa była wyżej.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
chrapek3011 pisze: ↑04 mar 2020, 0:14 A błotniki są stare oryginalne czy współczesne...bo to też ma znaczenie...jak stare to inaczej nie będzie.I jest wtedy dobrze...oprócz tej blachy pod tablicę.Ale tak czy tak to zawsze lewa była wyżej.
Tak to wyszło ostatecznie już powierzone i przykręcone muszę tylko przewód od szperacza przedłużyć i tak zostanie Dziękuję za podpowiedzi
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Takie tylne lampy występowały w 328?
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Nie tylko w 328.Od 325 do 330.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Mam kolejną pytanie o prośbę mianowicie którędy mają iść przewody od tylnych błotników do tablicy przyrządów dzisiaj sprawdzałem w oryginalnej trzydziestce i od tablicy idą pod lewym pomostem natomiast naprawą stronę Przechodzą na łączeniu skrzyni biegów z tylnym mostem górą i nie wiem czy to jest orginalnie i czy tak było 28?
Re: Remont C-328 Szybkiego.
W c 330 na pewno tak było fabrycznie, w c328 niestety nie wiem
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Na łączeniu skrzyni biegów i mostu idzie wiązka (dwa przewody) do wyłącznika świateł stopu na prawą stronę pod pomost.A do prawego błotnika z kostki na lewym błotniku idzie do tyłu nad zwolnicą pod podstawą akumulatora i jak idzie mostek od akumulatorów na prawą stronę nad zaczepem.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Ok rozumiem a były one jakoś mocowane jakieś uchwyty?chrapek3011 pisze: ↑09 mar 2020, 20:05 Na łączeniu skrzyni biegów i mostu idzie wiązka (dwa przewody) do wyłącznika świateł stopu na prawą stronę pod pomost.A do prawego błotnika z kostki na lewym błotniku idzie do tyłu nad zwolnicą pod podstawą akumulatora i jak idzie mostek od akumulatorów na prawą stronę nad zaczepem.
i dziekuje że chce Ci się mi odpowiadać
PS jeżeli kiedyś miał byś ochotę przelecieć się samolotem to w ten sposób mogę się odwdzięczyć
https://www.youtube.com/watch?v=RuM7ltB0kyA
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Ten nad skrzynią do stopu powinien być zamocowany na dwie takie blaszki...reszta luźno poukładana.Tak było niestety w oryginałach.A w mojej przygodzie położyłem tych instalacji na 28 i 330 bardzo dużo i nowych ze sklepu i takich które sam wykonuję według fabrycznego oryginału a nie to co jest do kupienia w sklepie.No i wiadomo,że nie tylko te ciapki robię.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Dzięki jak skończę to pokarze co wymodziłem instalacje też sam robię według tej starej i schematu bo ktoś ją sztukował i nawet na wzór się nie nadawała tylko ewentualnie długościchrapek3011 pisze: ↑09 mar 2020, 20:26 Ten nad skrzynią do stopu powinien być zamocowany na dwie takie blaszki...reszta luźno poukładana.Tak było niestety w oryginałach.A w mojej przygodzie położyłem tych instalacji na 28 i 330 bardzo dużo i nowych ze sklepu i takich które sam wykonuję według fabrycznego oryginału a nie to co jest do kupienia w sklepie.No i wiadomo,że nie tylko te ciapki robię.
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Klawiatura ze sklepu to porażka.Za niska.Nawet maksymalne wykręcenie śrub regulacyjnych po dokręceniu nakrętek mocujących ją do głowicy powoduje wciśnięcie zaworów.Klawiatura do zwrotu.Jednak czasami coś się zawsze fajnego trafi i tym sposobem nasz nowy silnik otrzymał klawiaturę oryginalną ze starych zapasów.Każdy element posiada na sobie nr katalogowy oprócz osi dźwigienek i odprężnika.Wystarczy spojrzeć na zdjęcia aby porównać.Koło zamachowe przygotowane do montażu.Czekamy na pompę wtryskową.Zalejemy olejem.I może jeszcze w weekend zagada.
Kolektor ssący również łącznie ze świecami żarowymi pochodzi ze starych zapasów z oznaczeniami ZMU i świece Iskra.Zamontowałem od C-330 na wyraźne życzenie Adama.
Kolektor ssący również łącznie ze świecami żarowymi pochodzi ze starych zapasów z oznaczeniami ZMU i świece Iskra.Zamontowałem od C-330 na wyraźne życzenie Adama.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Obecne czasy niestety są jakie są. Mi osobiście bardzo podobało się to, że każdy element miał numer, był oznaczony przez producenta, no i przede wszystkim pasował. Pisałem jakiś czas temu do KFM, czy mogliby wykonać dwuwskaźnik do C-360 z logo "Ursus". Niestety nie mogą się podjąć, nawet nie mogą zmontować takiego, w przypadku gdybym wysłał im tarcze ze starego wskaźnika.
Re: Remont C-328 Szybkiego.
Witam ponownie mam pytanie czy korki oleju, bagnet, pokrętła regulacji tuz i tego typu elementy były fabrycznie malowane na czerwono?zmarcos pisze: ↑09 mar 2020, 20:31Dzięki jak skończę to pokarze co wymodziłem instalacje też sam robię według tej starej i schematu bo ktoś ją sztukował i nawet na wzór się nie nadawała tylko ewentualnie długościchrapek3011 pisze: ↑09 mar 2020, 20:26 Ten nad skrzynią do stopu powinien być zamocowany na dwie takie blaszki...reszta luźno poukładana.Tak było niestety w oryginałach.A w mojej przygodzie położyłem tych instalacji na 28 i 330 bardzo dużo i nowych ze sklepu i takich które sam wykonuję według fabrycznego oryginału a nie to co jest do kupienia w sklepie.No i wiadomo,że nie tylko te ciapki robię.
Dzięki za odp i pozdrawiam