RE: Remont C4011
: 07 paź 2017, 10:05
Zostawiam.
Sam silnik jest żyleta...to jedyna rzecz w tym ciągniku,w którą oprócz uszczelnienia nie musiałem ingerować.Dziś montaż i może się uda już do kupy zjechać.
Sam silnik jest żyleta...to jedyna rzecz w tym ciągniku,w którą oprócz uszczelnienia nie musiałem ingerować.Dziś montaż i może się uda już do kupy zjechać.
Pocić się może byle nie leciało strumieniem...Kilka czynników na to lecenie oleju z odrzutników ma wpływ...ale to nie pora i czas na takie sprawy...osobiście mam cztery Majorki,w których są dwa silniki na odrzutniki i dwa na uszczelniacze...różnicy nie widzę...wszędzie sucho...pierwsza sprawa to dobra kondycja każdego silnika i sprawne przewietrzanie skrzyni korbowej,tzw.odma...Tak a pro-po to ten wspornik osi musiał być nieźle wykurwiony.Rafallll360V1 napisał/a:
Zostawiasz na odrzutnik oleju pokrywę rozrządu i od strony koła zamachowego ?
W lecie był planowany remont przedniej osi oraz sworzeń rozbił mi pokrywę rozrządu że olej wylewał się strumieniami,nowe dostępne pokrywy w sklepach są chyba odlane z puszek po piwie w jakiejś stodole prawie wszystkie nie miały identycznych rozstawów śrub co fabryczna pokrywa.Fabryczna pokrywa została zespawana poskładałem tak jak było na odrzutniku.Tydzień ciężkiej pracy i olej zaczą wyciekać z odrzutnika i chlapać po całej masce.Znów cały przód rozebrałem gwint na kole pasowym został przetoczony na 50mm a pokrywa roztoczona na 60mm na głębokość 14mm.
Pod simmering 50X60X10
Polecam wszystkim taką przeróbkę już przeszło 40mtg zrobione i żadnych zapoceń.