Strona 9 z 85
RE: Majorek Sławka.
: 10 paź 2012, 21:06
autor: kris7530
Ja to bym kupił dwie gumowe uszczelki pod tylne lampy,te pod ramkę klosza jakby niedrogo było:p
RE: Majorek Sławka.
: 10 paź 2012, 21:15
autor: misio 3p
Przecież 2 skiby to pryszcz dla tego ciągnika*yes*
RE: Majorek Sławka.
: 10 paź 2012, 21:23
autor: chrapek3011
Tak,pryszcz...ale Majorek dawno temu nie był stworzony do tego,żeby go lać w trzech skibach.
Kris!Gumki-uszczelki masz ode mnie w prezencie.
RE: Majorek Sławka.
: 10 paź 2012, 23:27
autor: jacek0106
Sławek ale dałeś czadu z tym pługiem. Też mam ochotę z lemieszami poszaleć w ziemi, tylko najważniejszego eksponatu nie posiadam-pługa. Moja czterdziecha to ostatni raz ze 25lat temu orała.
W górach z 3skibowym nieraz ciężko bywało, non stop na blokadzie, bo na zboczu go z bruzdy wyrywało. A pod większą górę to dwójką i ogień z komina.
RE: Majorek Sławka.
: 11 paź 2012, 7:55
autor: chrapek3011
To nie mój pług.Po żniwach już umawiałem się z kumplem na próby w orce.Pług był wczoraj tak ustawiony,jak mój kolega ustawiał od lat do 360.U nas ziemia też jest dość ciężka,górki,dołki...Sprawdzian wyszedł dobrze,więc się cieszę.
RE: Majorek Sławka.
: 11 paź 2012, 19:35
autor: kris7530
Dzięki,wiedziałem że na Ciebie można liczyć*tup*
RE: Majorek Sławka.
: 11 paź 2012, 20:32
autor: chrapek3011
Trzeba sobie pomagać,tym bardziej,że ta Twoja 350 jest tego warta i bardzo mi się podoba,od pierwszego dnia,kiedy ją zobaczyłem.Ale se napisałem,jak o jakiejś fajnej d...
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 19:56
autor: Ursus
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 20:18
autor: chrapek3011
Po kilku godzinach pracy,zamontowałem na Zetorze instalację pneumatyczną.Sprężarkę i odolejacz miał od początku.Na tym silniku sprężarka nie była w ogóle używana.Wymieniłem tylko uszczelkę pod głowiczką.Założyłem nowy czeski odolejacz Ikov.Regulator ciśnienia też mam czeski MotorPal,ale zamontowałem nowy polski,bo nie byłem na niego do końca pewny.Zawór hamulcowy i gniazdo również nowe.Zbiornik mam używany odC-330,ponieważ jest mniejszy a za razem ładniejszy niż od 360 czy nawet od Majorka.W Majorku jest montowany pod pomostem,a ja zamontowałem swój na uchwytach od 4011-355(zdobyłem takie z metkami). Całość połączyłem na razie wężami,ale gdy tylko zdobędę resztę oryginalnych rurek wymienię.Został mi do polakierowania zbiornik i rurka do manometru.Tym czasem zegar jako kontrolny wkręciłem od C-385.
Nabija do 4.8Atm.I upuszcza.Regulację cięgieł zaworu hamulcowego trzeba będzie przeprowadzić z przyczepą dla pewności.To o instalacji tyle na razie.
Co do tych nowych kierunkowskazów z Allegro,to niestety nie jest to oryginał.Kupiłem je na próbę.Już szkiełka wymieniłem na oryginalne.Ale to jednak nie to.
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 20:54
autor: dominik5211
Chrapek już miałem kupować te lampki, powiedz co z nimi nie tak , z czego są wykonane jaka jest guma
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 21:01
autor: chrapek3011
To takie pitu-pitu.Z braku laku dobry kit.Mam oryginały nowe to porównanie dzień do nocy.Nic specjalnego.Szkiełko oryginalne nie bardzo pasuje,gumę pod spód trzeba naciągać,ogólnie za 40zł bubel.To nie było w Polsce wyprodukowane.Ale jak ktoś nie ma oryginałów to i takie na początek byłyby dobre.Korpus z pseudo aluminium.
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 21:08
autor: dominik5211
Czyli generalnie lepiej kupić do moich oryginalow nowe szkiełka od ciebie i ew nowe gumy pod lampy
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 21:13
autor: damber
To właśnie jest to, że na foto ładnie wygląda, a w rzeczywistości znajdzie się jakiś mankament, ale tak jak piszesz jak nie ma się oryginału, to dobre i to.
Jeszcze mam takie pytanko odnośnie tych kierunkowskazów, bo od dłuższego czasu siedzi mi w głowie, że widziałem takie lampki gdzieś, ale miały białe szkiełko - czy widział ktoś też takie lampki, ale z białym szkłem?
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 21:13
autor: chrapek3011
No.Jak oryginały masz to nie ma problemu.Pod tylne lampy gumy mam,ale pod kierunki kicha.Chyba,że takie na prawdę parchate ale całe to gratis.
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 21:16
autor: dominik5211
Kompletuje kase na grubsze zamówienie u ciebie,odezwe się jak bedzie kasa i trzeba będzie ruszać z remontem
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 21:22
autor: chrapek3011
Były białe klosze kierunków.Ale tylko tych małych na błotnikach.Już kiedyś ktoś się upierał,że na tyle miał biało czerwone.Tak miał,jak wypłowiały.Ale kierunki były z białymi i pomarańczowymi.
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 21:35
autor: damber
Czyli jednak były białe, to dobrze, bo już myślałem, że na oczy mi padło

Jeszcze się zastanawiam, czy te z tymi białymi szkłami to nie były czasem używane jako obrysówki...
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 21:41
autor: chrapek3011
Raczej jako kierunkowskazy.Dlatego,że byłyby wtedy tylko z tyłu.W żadnej literaturze nie ma,tylko zawsze kierunkowskaz.
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 21:45
autor: damber
To w takim wypadku kierunkowskaz taki świecił na biało, bo raczej w tamtych latach żółtych żarówek jeszcze nie stosowano w pojazdach, albo już były takie żarówki? ...
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 22:08
autor: chrapek3011
Nie było.Palił na biało.Najważniejsze,że migał.Ot co!Kierunkowskaz standardowy ma kolor żółty samochodowy,a żarówki żółte reflektorowe miały kolor żółty selektywny.No,żarówek do kierunkowskazów to wtedy żółtych nie było,niestety.Reflektorowe były,na trzonku BA20d o mocy 45/35W 12V.