Strona 10 z 85
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 22:10
autor: damber
Dzięki za wyjaśnienie

RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 22:36
autor: Ursus
RE: Majorek Sławka.
: 17 paź 2012, 23:19
autor: chrapek3011
Taka oryginalna tablica pod gniazda jest już w drodze.Na razie mam założoną od nowszych modeli i nasze polskie 4011,355,360 też takie mają.
Ta tablica jest jedna do wszystkich gniazd.Gniazda świateł przyczepy,gniazda hamulców przyczepy i dwóch gniazd hydrauliki zewnętrznej.
RE: Majorek Sławka.
: 18 paź 2012, 20:06
autor: Ursus
Kolejne fotki:

RE: Majorek Sławka.
: 18 paź 2012, 20:20
autor: chrapek3011
Tablica pod gniazda już na warsztacie.Będę musiał kilka godzin na nią poświęcić.Zaspawać i obrobić niepotrzebnie powiercone dziury.Wspornik mocujący odciąłem od razu.Umęczony życiem,nieudolnie kilka razy spawany,ale liczy się oryginał.Poradzę sobie z tym bez problemu.
A dla kolegi Dambera kierunki z białymi kloszami.
RE: Majorek Sławka.
: 18 paź 2012, 20:27
autor: damber
Białe kierunki - Chrapek jest jakaś część, której byś nie miał pod ręką

Tych kierunków było chyba bardzo mało w produkcji seryjnej. Ja takie widziałem tylko raz na żywo i było to już kilkanaście lat temu.
RE: Majorek Sławka.
: 18 paź 2012, 20:47
autor: chrapek3011
Szkiełka białe to i nowe bym miał.
RE: Majorek Sławka.
: 24 paź 2012, 20:58
autor: Ursus
RE: Majorek Sławka.
: 24 paź 2012, 21:07
autor: chrapek3011
Mały przegląd przed zimą!
Sprawdziłem poziom elektrolitu w akumulatorze i napięcie spoczynkowe.
Postanowiłem założyć termostat.Przy takiej temperaturze bardzo długo silnik się nagrzewa.Tak,że mały obieg jak najbardziej wskazany.Przy okazji montażu termostatu wymienię płyn na nowy.
Zostanie mi założyć żaluzję na chłodnicę i wymienić olej w silniku.
I zima Majorkowi nie straszna!
RE: Majorek Sławka.
: 24 paź 2012, 21:09
autor: Wicher
Ech, jaka szkoda że moja trzydziestka już w rozsypce...
Fajnie by było w zimie przy trzydziestu pod krechą wjechać na staw i sprawdzić jak to jest z tymi niezależnymi hamulcami... xD
RE: Majorek Sławka.
: 24 paź 2012, 21:14
autor: Ursus
No ja bym nie zalecał wjeżdżania na lód. Jest na YouTube filmik, jak jakiś młokos chciał się przed kolegami chyba popisać, wziął pewnie od ojca trzydziestkę i utopił ją w stawie, bo lód nie wytrzymał. Potem wyciągali ją chyba na dwa traktory. Głupota ludzka nie zna granic.
RE: Majorek Sławka.
: 24 paź 2012, 21:17
autor: Wicher
Tak jest, ale u mnie stawy są sprawdzone, u mnie znajomość wód to tradycja bo staw mam przy miedzy.
Jak się w zimie drzewo wywaliło to 26 tonową ładowarką na lód wjechali...
No i staw to nie jezioro. Wodę na zimę spuszczają i zostaje ze 40 centymetrów wody....
Ale po co to gdybanie, i tak w tym roku na lód nie wjadę

RE: Majorek Sławka.
: 24 paź 2012, 21:19
autor: Przemo
Nie nie lód na stawie odradzamy ale na jakimś bajorku jak najbardziej zalecany.*clap*
Sławek Widzę że Ty już prawie zimujeśz ale powiedz czy jest sens zakładać żaluzję jak masz termostat:? mi się wydaje że jedno wyklucza drugie:p
Pzdr.Przemo*yes*
RE: Majorek Sławka.
: 24 paź 2012, 21:33
autor: chrapek3011
Żaluzja to powiem,że bardziej jako oryginalny gadżet.Ale może się zdarzyć (oby nie)że termostat się otworzy i już nie zamknie.Wtedy bez rozbierania pół ciągnika zaciągasz żaluzję i silnik się dogrzeje.
Założyłem termostat polskiej produkcji MERA.Zobaczymy jak będzie się sprawował.W garnku z wodą i termometrem otwierał się i zamykał pięknie.
A traktora nie odstawiam do wiosny.Będzie się przemieszczał od czasu do czasu po terenie.U mnie akurat to teraz robi za rower.
RE: Majorek Sławka.
: 24 paź 2012, 21:49
autor: damber
Dobrze jest sprawdzić termostat przed założeniem, bo lepiej wiedzieć co się zakłada

RE: Majorek Sławka.
: 24 paź 2012, 21:52
autor: Przemo
Spoko Rower też pojazd jeszcze z takim dzwiękiem... powiem Ci że domyślałem sie o co Ci chodzi,masz w pełni wyposażony Traktor, noi zabezpieczczenie gdyby.... a nasze MERA dają rade będzie ''git majonez'':p
U mojego wujka śmiga w c-4011 2-lata i działa;)
Pozdr.Przemo*yes*
RE: Majorek Sławka.
: 24 paź 2012, 22:14
autor: chrapek3011
Szczerze powiem,że nie chciałbym już tu (do obudowy termostatu) akurat zaglądać przez pewien czas.
Instalacja pneumatyczna została ukończona również.Został mi do pomalowania zbiornik powietrza.Niedługo próba hamulców w przyczepie.Zamieszczę odpowiednie zdjęcia.
RE: Majorek Sławka.
: 29 paź 2012, 22:11
autor: dominik5211
Chrapek doradź mi co zrobić z roznitowanym dyfrem , poprostu koło tależowe jest luźne na nitach wytrzynało to 3 lata nity ładnie się spęczyły podgrzewaliśmy je autogenem
RE: Majorek Sławka.
: 30 paź 2012, 8:49
autor: chrapek3011
Te,które były nitowane ręcznie po jakimś czasie się luzują niestety.Nie ma na to reguły.Trzeba to poprawić jeszcze raz.Tyle,że dopukać te nity na zimno będzie ciężko.A grzać nity w dyfrze nie polecam.
RE: Majorek Sławka.
: 30 paź 2012, 9:21
autor: Ursus
A nie ma możliwości tego jakoś zastąpić np. śrubami? Nie widziałem tego dyfra, więc tak strzelam.