Strona 2 z 2

RE: zetor 25 i super 50

: 12 mar 2010, 12:48
autor: mazik25
chciałem zobaczyć który to jest rok zetora, sprawdzałem na korpusie skrzyni przy łączeniu z obudową sprzęgła, ale napisy i na koszu sprzęgłowym i na obudowie skrzyni zeszlifowane. Czy można jeszcze jakoś to sprawdzić? Na bloku silnika jest tylko numer który widać na jednym ze zdjęć wyżej. Druga sprawa to znajdują się w skrzyni biegów 2 korki kontrolne oleju, a w dwóch innych skrzyniach jest po jednym.jeszcze jedno skrzynka z regulatorem i okablowaniem u mnie jest taka sama jak na zdjęciu zetora przy nazwie użytkownika od tej skrzynki idzie rurka z okablowaniem kończąca się przy głowicy.



przyjechały do mnie dzisiaj części do zetora 25: zestawy naprawcze, komplet uszczelek silnika, sekcje pompy wtryskowej a do supra jak na razie komplet uszczelek. Pytanie moje jak zrobić z wałem jest na 2 szlifie założyć lepszy i te panewki przeszlifować do niego czy lepiej nowe panewki do tego, gdzie można je kupić a może lepiej wkładki, mam takie na 2 silniku tylko nie wiem od czego. proszę o namiary firm które dorabiają panewki.

RE: zetor 25 i super 50

: 12 mar 2010, 18:07
autor: krzmaz7
Chyba prościej będzie założyć lepszy wał i przeszlifować stare panewki, bo z nowymi panewkami do Zetorków nie jest wcale tak łatwo.

RE: zetor 25 i super 50

: 30 mar 2010, 21:42
autor: mazik25
remont ciąg dalszy, dostałem nowe części; panewki zestawy sekcje komplet uszczelek błotniki nówki, siedzenie rura i misa, prądnice 6v z regulatorem i mocowaniem, tylne i przednie lampy oryginał a szukam jeszcze :
pompa wody i pytanie czy świece żarowe do instalacji 6v są takie jak do 12v
jak by ktoś miał pompę to proszę o odpowiedz

RE: zetor 25 i super 50

: 30 mar 2010, 21:55
autor: drax
jeszcze jedna sprawa pompa wtryskowa. Mam schemat z opisem jak ustawić pompę a druga rzecz to regulator obrotów jak go ustawić żeby zetor nie osiągał za dużych obrotów, zrobi mi to jakiś pompiarz jak dam mu regulator bo pompy raczej nie da rady ponieważ jej wałkiem jest rozrząd.
Jeżeli są to schematy do K25 to mógłbyś mi takowe przesłać na draxters@gmail.com ?

RE: zetor 25 i super 50

: 30 mar 2010, 22:00
autor: Ursus
Mazik, interesuje Cie sama obudowa pompy? Czy kompletna?

RE: zetor 25 i super 50

: 30 mar 2010, 22:05
autor: mazik25
morze być kompletna a jak sama i nie wytarta to tez wirnik i reparaturka jest na allegro ,do tej pompy potrzebuje jeszcze koło pasowe z śmigłem

RE: zetor 25 i super 50

: 30 mar 2010, 22:53
autor: Ursus
Być może mógłbym coś takiego mieć, tzn obudowę pompy ale nie wiem jak z kołem pasowym i śmigłem będzie. A jakie koło potrzebujesz? Z regulacją? Na dwa paski robisz?

RE: zetor 25 i super 50

: 31 mar 2010, 15:41
autor: mazik25
tak robię na 2 paski wiem ze ktoś potrzebował siedzenia rura i misa ten człowiek ma jeszcze jedną sztukę.

RE: zetor 25 i super 50

: 31 mar 2010, 15:46
autor: Ursus
Chyba Jacek. Jaka cena tego ?

RE: zetor 25 i super 50

: 23 maja 2010, 17:24
autor: mazik25
w tej chwili nie pamiętam ale coś ok 150



panowie remont zetora ruszył znalazłem trochę części wyszlifowałem wał, wy kontowane zostały korbowody, wstawione tulejki sworzniów tłokowych, panewki, zregenerowana głowica i pytanie jest takie jak głęboko powinne być osadzone zawory od płaszczyzny głowicyczy da mi ktoś odpowiedz na temat zaworów?

RE: zetor 25 i super 50

: 24 maja 2010, 18:57
autor: mazik25
dzięki za skan, a jeśli chodzi o odpalenie to jeszcze trochę roboty

RE: zetor 25 i super 50

: 24 maja 2010, 20:04
autor: Jacek ze Skansena
Jaki kolor ma być tego Zetorka?

RE: zetor 25 i super 50

: 25 maja 2010, 21:41
autor: mazik25
rozmawiałem ze starszymi ludźmi którzy pracowali na tych zetorach i będzie kolor khaki tylko nie wiem jaki odcień

RE: zetor 25 i super 50

: 25 maja 2010, 21:42
autor: Jacek ze Skansena
To trafiłeś w mój kolor

RE: zetor 25 i super 50

: 27 maja 2010, 20:00
autor: mazik25
tylko jaki odcień jasny czy ciemny, prosiłbym o jakaś propozycje?

RE: zetor 25 i super 50

: 27 maja 2010, 21:56
autor: Jacek ze Skansena
Jutro podam nr RAL-a to sobie sprawdzisz ale na pewno będzie jasny

RE: zetor 25 i super 50

: 01 cze 2010, 13:13
autor: mazik25
kolejna sprawa zabrałem się za łożysko oporowe i powiem tyle ze go tam nie ma, niema tulei po której ono jeździ nawet niema jak jej zamocować a łożysko jest w formie ślizgu to znaczy w obudowie metalowej jest wprasowane łożysko z brązu i ono ślizga się po docisku