RE: S320 strasznie cieknie z rury wydechowej
: 27 gru 2011, 15:14
to ze leje wtryskiwacz to juz ustalilismy,
wtryskiwacz ustawiony na 17MPa i ladnie rozpyla lecz nie jset zalozony jeszcze do silnika, w silniku jeszcze jest stary poniewaz mamy swieta i wogole.
kolego kombi jak juz napisalem nie bede go wysylal do ojca i mam zamiar go sprzedac wiec zadne wstawianie silnika od c330 ktorego spalanie tez do najmniejszych nie nalezy i jednak obsluga tego silnika musi byc w wiekszym stopniu robiona jak w esie nie wchodzi w gre
to po pierwsze a po drugie to cena takowego silnika jest rowniez dosc wysoka.
ok wiec mysle ze po jutrze wstawie ten wtrysk i zobacze co i jak i dam ostateczna odpowiedz jesli chodzi o zdjagnozowanie problemu
pozdrawiamwiec sprawa wyglada nastepujaco ten wtryskiwacz z ustawionym cisnieniem na 17MPa zalozony,wymieniona pompa i problem jest nastepujacy
to co dzialo sie wczesniej czyli ten wyciek z rury wydechowej byl objawem a raczej zaczatkiem czegos mysle bardziej powazniejszego otoz odpalilem go i po chwili kiedy rozgrzal sie olej zaczal kopcic na siwo i chlapac masakrycznie wiec chyba to wszystko to trzasniety pierscionek.
kolega krakerss mysle ze moglby mi podpowiedziec co i jak i jaka jest kolejnosc tych pierscieni (mysle ze kolega mi pomoze bo to chyba pan skupuje te silniki i mysle ze rowniez jakies naprawy na nich musi pan robic) jesli zle mysle to prosze mnie wyprowadzic z bledu
posiadam nowy tlok, cylinder i pierscionki;
jak zdejmowalem glowice to tuleja w dole miala takie wzery nie wielkie co prawda ale zawsze.
pozdrawiam
wtryskiwacz ustawiony na 17MPa i ladnie rozpyla lecz nie jset zalozony jeszcze do silnika, w silniku jeszcze jest stary poniewaz mamy swieta i wogole.
kolego kombi jak juz napisalem nie bede go wysylal do ojca i mam zamiar go sprzedac wiec zadne wstawianie silnika od c330 ktorego spalanie tez do najmniejszych nie nalezy i jednak obsluga tego silnika musi byc w wiekszym stopniu robiona jak w esie nie wchodzi w gre
to po pierwsze a po drugie to cena takowego silnika jest rowniez dosc wysoka.
ok wiec mysle ze po jutrze wstawie ten wtrysk i zobacze co i jak i dam ostateczna odpowiedz jesli chodzi o zdjagnozowanie problemu

pozdrawiamwiec sprawa wyglada nastepujaco ten wtryskiwacz z ustawionym cisnieniem na 17MPa zalozony,wymieniona pompa i problem jest nastepujacy
to co dzialo sie wczesniej czyli ten wyciek z rury wydechowej byl objawem a raczej zaczatkiem czegos mysle bardziej powazniejszego otoz odpalilem go i po chwili kiedy rozgrzal sie olej zaczal kopcic na siwo i chlapac masakrycznie wiec chyba to wszystko to trzasniety pierscionek.
kolega krakerss mysle ze moglby mi podpowiedziec co i jak i jaka jest kolejnosc tych pierscieni (mysle ze kolega mi pomoze bo to chyba pan skupuje te silniki i mysle ze rowniez jakies naprawy na nich musi pan robic) jesli zle mysle to prosze mnie wyprowadzic z bledu
posiadam nowy tlok, cylinder i pierscionki;
jak zdejmowalem glowice to tuleja w dole miala takie wzery nie wielkie co prawda ale zawsze.
pozdrawiam