Strona 2 z 5

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 20:11
autor: rzeznik2555
Jest to pompa która prawie wszystko połknie u mnie w okolicy do niedawna były takie używane w pracach wykopowych i oczyszczaniu stawów ze szlamu *flower*

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 20:21
autor: SEBRIGHT
oman7 napisał:
Kranik dopasujesz z Rometa typu Ogar,motorynka itp.
Wkłady filtra paliwa są wymienne Wytwórnia Filtrów Sędziszów symbol F3-06.
Ze współczesnymi kranikami do Rometa lepiej uważać, benzynę wszystkie przepuszczają :/ Chociaż ropę może będą trzymać...

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 20:38
autor: oman7
SEBRIGHT napisał/a:
oman7 napisał:
Kranik dopasujesz z Rometa typu Ogar,motorynka itp.
Wkłady filtra paliwa są wymienne Wytwórnia Filtrów Sędziszów symbol F3-06.
Ze współczesnymi kranikami do Rometa lepiej uważać, benzynę wszystkie przepuszczają :/ Chociaż ropę może będą trzymać...
Ale właśnie takie kraniki były montowane w tych silnikach.
Byłem w kiedyś w Andorii i chciałem dokupić kranik ale nie było i kupiłem kranik z ogara i pasuje.

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 20:40
autor: Bolszewik
Miałem taki silnik w samopale. Był on u mnie z 15 lat nigdy nie zakręcałem kranika bo i po co ? Nie miałem oryginalnego filtra (tak już kupiłem samopała) więc raz na rok kupowałem przepływowy filtr montowany po prostu na wężyk (kosztował ok. 5 zetów).

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 20:45
autor: baro
ja też niemam Kranika po co hamować przepływ "gnojuwie" :P filtr paliwa mam orginalny tylko :D

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 20:48
autor: oman7
A ja kranik mam i mi nie przeszkadza*annoy*

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 21:02
autor: Bolszewik
Kranik jest potrzebny bo tam jest odstojnik który trzeba czyścić. Szczególnie jak ktoś leje jakieś wynalazki do baku. Nawiasem mówiąc mój silniczek nigdy nie widział nic innego niż ropę ze stacji.

Fakt że go nie używałem, ale lepiej by był.

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 21:08
autor: SEBRIGHT
oman7 napisał:
SEBRIGHT napisał/a:
oman7 napisał:
Kranik dopasujesz z Rometa typu Ogar,motorynka itp.
Wkłady filtra paliwa są wymienne Wytwórnia Filtrów Sędziszów symbol F3-06.
Ze współczesnymi kranikami do Rometa lepiej uważać, benzynę wszystkie przepuszczają :/ Chociaż ropę może będą trzymać...
Ale właśnie takie kraniki były montowane w tych silnikach.
Byłem w kiedyś w Andorii i chciałem dokupić kranik ale nie było i kupiłem kranik z ogara i pasuje.
Nie miałem na myśli że kranik może nie pasować czy coś w tym stylu, tylko że współcześnie sprzedawana chińszczyzna jest nieszczelna i pomimo ustawienia w pozycji "zamknięty" nadal przepuszcza niewielkie ilości paliwa. Miałem tak z kranikiem w Dezametce

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 21:19
autor: oman7
Ok SEBRIGHT ważne że się rozumiemy.
Bolszewik co do nazwy tego czegoś na stacji ropą czy benzyną to bym użył sformułowania baro "gnojówa"

W zeszłym roku będąc w Niemczech mój Peugeot przejechał na pełnym baku 60 kilometrów więcej na Niemieckiej benzynie niż na Polskiej benzynie której nazwa mi się zaczyna podobać jako "gnojówa*hilarious*

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 21:34
autor: Bolszewik
No fakt, ale mój samopał poszedł w obce ręce jakieś 6 lat temu. Zresztą gnojówka ze stacji na pewno jest lepsza niż pokątnie kupowany opał lub coś co nawet opałem nie jest ....

Ostatnio kupiłem na StatOil, DieselGold, zaprawdę powiadam wam że duża różnica w stosunku do Verwy .....

*tup*

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 21:36
autor: Zientas
No to się chłopaki rozkręcili widzę *clap*

Ja w międzyczasie w garażu rozebrałem wtryskiwacz, przeczyściłem i przedmuchałem go na wszystkie strony. Jutro z plakiem, sprayem i z zapalniczką, napalmem i nie wiem czym jeszcze ale odpalę to bydle! *comfort* Nie mogę się już doczekać tego pyrkania....

Pozdrawiam!

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 21:40
autor: oman7
No to życzymy sukcesów a jeżeli nie da rady to spróbuj jakąś mała bombę atomową w ostateczności.*yes*
A cha nalej mu dobrej "gnojówy" *sarcasm*

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 21:40
autor: Bolszewik
A masz tą strzykawkę na olej ?

Mój palił nawet przy takich mrozach jak dziś, a stał w zasadzie na dworze bo "garaż" koło stodoły nie miał drzwi.

Wspomagałem go jedynie w/w "strzykawką oleju" i farelką którą przykręcałem drutem do wylotu powietrza z cylindra. Grzałem go około pół godziny.

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 21:45
autor: baro
Ja w swoim niemam nawet miejsca na ta strzykawke a żałuje bo czasem by sie przydała zwłaszcza w zimne dni taki strzał na doszcelnienie pierscieni na rozpał... U nas na stacji bezynowej to nawet gaz mamy chrzczony :P

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 21:48
autor: Bolszewik
Przecież ona jest wkręcana w to miejsce gdzie wkręca się śrubę mocującą zbiornika paliwa.

Może po prost jej nie masz, zamiast tego ustrojstwa ktoś wkręcił zwykłą śrubę ?

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 21:56
autor: oman7
Zientas gdybyś nie wiedział co to jest "strzykawka" to tak to wygląda:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c5 ... f69d3.html

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 21:59
autor: baro
Az sie temu miejscu przyjze doklądnie 2 raz

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 22:21
autor: Zientas
Nie mam tego u siebie... *no*

Jutro rano zanim zacznę grzanie głwicy podjadę jeszcze do Auchan po szczelinomierz from China.
Tak sobie jeszcze myślę a propos tego płyny w cylindrze, że może jak tłok idzie do góry to wtryskiwacz się topi w nim i dlatego nie ma mgiełki... spróbuję jutro odkurzaczem odessać wszystko ze środka, albo zdejmę głowicę. Będzie potrzebna nowa uszczelka?

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 22:26
autor: baro
odkurzaczem raczej nie odessiesza ten płyn jeżeli tam byl to pare zakręceń korbą np na wyciagnietym wtrysku i go niema. sprubuj przed pruba odpalenia przed wyciągnieciem wtrysku wstrzyknać do komory spalania troche oleju.

RE: Problem z uruchomieniem S 301D

: 28 sty 2012, 22:27
autor: oman7
Faktycznie nie ma tego u ciebie.
Zdejmij głowicę i wywal ten płyn przy okazji zobaczysz gładź na cylindrze.
Podkładkę (tam jest aluminiowa) pod głowicę obróć podkładkę przed montażem głowicy.