Strona 2 z 2

RE: Zetor t25

: 01 sie 2012, 10:53
autor: Ursus
Dzięki Przemo za wyjaśnienie. Ja nie wiedziałem, że tak jest i też jeździłem zimą na Superolu. No ale człowiek się całe życie uczy... Zmieniam niebawem olej w Zetorku to będę pamiętał o Twoich sugestiach.

RE: Zetor t25

: 08 sie 2012, 9:28
autor: czyzor23
u mnie podobny objaw z tym że nie z wlewu nie leci dym tylko wyciska mi olej po zatym wszytko oki czy to może być wina uszczelki?

RE: Zetor t25

: 08 sie 2012, 14:38
autor: patryk98
Przemo ja wiem że niektórzy uznają to za przejaw rozrzutności ale czy można zastosować olej 5W40 do naszych zetorków?

RE: Zetor t25

: 08 sie 2012, 16:55
autor: Ursus
czyzor23 napisał/a:
u mnie podobny objaw z tym że nie z wlewu nie leci dym tylko wyciska mi olej po zatym wszytko oki czy to może być wina uszczelki?
Olej Ci wycieka korkiem wlewowy? Ja to miałem u siebie, na wyższych obrotach. Ponadto woda dostawała mi się do oleju, więc skontroluj to. Dokładnej przyczyny nie znam, bo póki co zamieniłem silnik, a tamten czeka na rozbiórkę i diagnozę.

RE: Zetor t25

: 08 sie 2012, 17:19
autor: czyzor23
ursus u mnie tylko olej wycieka przez korek wlewowy woda mi nie przedostaje się do oleju ani na odwrót i zastanawiam sie czy przy tym co grzebać zastanawiam się czy nie mam go przypadkiem za dużo

RE: Zetor t25

: 15 sie 2012, 23:14
autor: Przemo
Patryk wszystko można *yes* ale bez przegięcia palety jeżeli masz po remoncie to możesz lać ale bezpieczniej jest zalać 10 W40 pólsyntetyk jest taki na pograniczu a i w zimie dobrze pompowalny.Wiesz kiedyś lali lux do wszystkiego i było dobrze a naszym zetorkom wystarczy w zupełności 15W40.Do diesli typu ciągnik bus ciężarówka jest dobry Mobil DELWAC 15W40*comfort*

Pzdr Przemo*yes*

RE: Zetor t25

: 16 sie 2012, 5:49
autor: Przemas
A czy jest różnica w ciśnieniu oleju jak się zaleje ten 10w 40 a superol?
Obecnie mam wlany superol na wolnych obrotach ciśnienie spada do 1,2 okło ,czy po zalaniu tego 10w 40 moze być lepiej ???

RE: Zetor t25

: 16 sie 2012, 8:29
autor: Przemo
Może być lepiej ale jeżeli na wolnych obrotach powiedzmy 600obr/min trzyma 1,2 bara to nie jest żle ważne żebyś przed zimą zalał 15W40 lub 10W40 ale ja bym zalał dobrego diesla 15W40 i będzie git:D
pzdr. Przemo;)

RE: Zetor t25

: 16 sie 2012, 17:33
autor: G503
Ja bym nie ryzykował ze zmianą oleju na syntetyk w silniku który przez xx lat pracował na oleju mineralnym. Krążą opinie że problem z syntetykiem jest taki że posiada on dużo więcej dodatków myjących i czyszczących co może wykończy silnik gdy rozpuszczą one cały syf i szlam nagromadzony przez lata stosowania oleju gorszej jakości. Poza tym lepiej nalać mineralny i zmieniać olej częściej niż na odwrót.

RE: Zetor t25

: 22 sie 2012, 9:07
autor: Przemo
Witam Ja czy leje syntetyk czy mineral i tak wymieniam co 10 tyś km.
nie ma co słuchać zaleceń serwisu już 15 tyś to jest max a co dopiero 30 tyś*eek* a pózniej kończy się gwarancja i lądujemy w serwisie za b.ciężkie pieniążki bo wałek rozrządu się urwał albo panewk obróciło czy pompa siadła.Powiem tak jeżeli masz silnik po remoncie i wszystko nowe czyste poskładane można się pokusić o pół syntetyk 10W40.Ae na zmiane po superolu proponuje dobry mineralny diesel 15W40 i będzie śmigał jak wściekły ja nawet po remoncie który planuje na zimę zaleje mineralnym dieslem nie ma co szaleć chciałby ten dziadziś w latach swej świetości taki olej zamiast LUX-a,także panowie nie dajmy się zwariować*rolleyes*
Pzdr Przemo*yes*

RE: Zetor t25

: 22 sie 2012, 13:31
autor: patryk98
Dzięki Przemo za odpowiedz ,pytałem raczej z samej ciekawości bo mam dojście do takiego oleju i tak podejrzewałem że jest on za dobry do naszych weteranów ,trzeba będzie dziadka mineralem zalać i już .*tup*

RE: Zetor t25

: 31 sie 2013, 17:58
autor: Ryszardt25
Witam, może ktoś potrzebuje i kupi
Sprzedam części do ciągnika Zetor T25, K25
1. Maska - 50 zł
2. Reflektory - 15 zł ( za 1 sztukę)
3. Koła tylne - 200 zł ( za 1 sztukę)
4. Rozrusznik – 350 zł
5. Skrzynia biegów + tylny most – 750 zł
6. Podnośnik – 450 zł
7. Błotniki 2 szt. - 300 zł
8. Koło zamachowe – 250 zł
9. Sprzęgło z tarczą – 240 zł
10. Docisk – 140 zł
11. Zwolnica (szczelna) – 190 zł
12. Pompa podnośnika – 150 zł
13. Filtr powietrza – 200 zł
14. Zbiornik paliwa – 170 zł
15. Filtr paliwa – 70 zł
16. Filtr oleju – 70 zł
17. Wał korbowy z panewkami głównymi – 800 zł
18. Pompa wtryskowa z regulatorem obrotów – 500 zł
19. Pompa oleju – 150 zł
20. Korbowody 2 szt. - 170 zł
21. Zaczep tylny – 150 zł
22. Koła przednie 2 szt. - 200 zł
23. Miska olejowa – 150 zł
24. Kolektor wydech. - 30 zł
25. Kolektor ssący – 30 zł
26. Wałek odprężnika – 60 zł
27. Termostat + obudowa – 50 zł
28. Deska rozdzielcza – 50 zł
29. Kierownica + kolumna – 200 zł
30. Blok silnika – 300 zł
31. Tłoki + pierścienie(nowe) 2 szt. - 200 zł
32. Pompa wodna – 180 zł
33. Belka przednia – 450 zł
tel:723 977 161
bbkontakt@op.pl