Strona 2 z 2

RE: s 301d

: 13 lut 2013, 9:48
autor: BAR123
Tylko że plastelina musi byc na krawędzi tłoka? wiadomo że na środku będzie więcej niż 0,75mm.

RE: s 301d

: 13 lut 2013, 13:07
autor: oman7
Powiem tak dość oryginalny sposób mierzenia komory spalania ale ja go nie polecam.Lepiej jest użyć dwóch suwmiarek.

RE: s 301d

: 13 lut 2013, 13:09
autor: baro
dwóch suwmiarek? i głębokosciomierz? bo nie rozumie?

RE: s 301d

: 13 lut 2013, 13:15
autor: oman7
Jedną suwmiarkę kładziesz na cylindrze wysuwasz głębokościomierz i dotykasz tłoka.
Przykład na głębokościomierzu wyszło ci dla przykładu 13.65mm odejmujesz 13mm (czyli wysokość suwmiarki położonej na cylindrze )
Wychodzi ci że komora ma 0.65mm.
Komorę mierzysz przy krawędziach cylindra nie na środku tłoka.
Podczas pomiaru dociskasz cylinder do korpusu a tłok ustawisz w punkcie GMP na kole zamachowym.

RE: s 301d

: 13 lut 2013, 16:26
autor: BAR123
Ale bez zakładana głowicy?

RE: s 301d

: 13 lut 2013, 20:17
autor: Bolszewik
Nie wiem jak Wy robicie te cuda z plasteliną, ołowiem itd.
Jak wam się chce kilka razy odkręcać głowicę ?
Jedyny słuszny sposób podał Oman7: dwie suwmiarki.

RE: s 301d

: 13 lut 2013, 20:40
autor: BAR123
Ten sposób na dwie suwmiarki robi sie z nie przykręconą głowicą i na założonym cylindrze dociśniętym ręką?

RE: s 301d

: 13 lut 2013, 21:01
autor: Bolszewik
Tak

RE: s 301d

: 13 lut 2013, 21:07
autor: BAR123
Ok dziękuję. A czy tzw. strzykawkę można kupić w Andorii?

RE: s 301d

: 14 lut 2013, 7:45
autor: Bolszewik
Trzeba zadzwonić i zapytać, ewentualnie iść do tokarza, powinien bez problemu dorobić.

RE: s 301d

: 14 lut 2013, 8:33
autor: BAR123
Dziękuje pa porady